Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mja, ik hoop maar niet dat het een roddel is. ![]() ![]() ![]() the strokes zijn zooo hip. ![]()
|
rocken? wat een kutwoord.
natuurlijk rocken die gasten wel, alleen dan '60/'70 stijl, teh fuckin origin. snap je? doet me denken aan zo'n skatertje die mij vertelde dat de sex pistols geen punk waren, en nee niet vanwege het image en manager verhaal, nee, ze waren geen punk want ze waren niet hard genoeg. vervelend ventje was dat. ik hoop dat ie inmiddels dood is.
||
Citaat:
![]() zelfde geldt trouwens voor the white stripes en the strokes > maar die heb ik nog nooit live gezien, dus daar over kan ik nix zeggen.. en wat betreft het terug brengen van de rock 'n roll, je verwacht toch niet dat een nieuwe rock n roll generatie precies hetzelfde is als de oorspronkelijke rock n roll? lijkt me niet namelijk > en anders was er wel de kritiek geweest dat ze gewoon hun voorgangers precies na doen blablabla sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren.... |
![]() |
|
heb even met google gezocht en kwam uit op t metropolis festival, dat was in 2001 ind op 1 juli en toen speelden the strokes ind
dit jaar is t op 5 juli en the strokes staan nergens vermeld damn ![]() http://www.festivalinfo.nl/festival_...stival_id=1129 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het is toch subjectief of ze 'rocken' of niet, maar goed ik zal voortaan jouw mening delen. <3.
||
Citaat:
ik vind het wel grappig dat je dat denkt ![]() ik zal voortaan niet meer zeggen wat ik denk ![]() want iedereen wordt dan zo boos ![]() maar jij glimlacht tenminste ![]() ![]() ![]() het is trouwens ongelooflijk ipv ongelovelijk geloof ik.
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 15:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kusje
||
Citaat:
![]() Edit:meem stond nog ingelogd hehe(DeadNation)
Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 02:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
A.s. zaterdag @ De Box, Boxmeer - Said And Done, Kensington, Lost Youth, Overgrown Malfunction | 5 | 23-10-2008 17:24 | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? Verwijderd | 330 | 02-04-2007 11:46 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Even uw aandacht voor ROONEY Verwijderd | 3 | 14-12-2003 20:44 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 |