Advertentie | |
|
![]() |
|
mja, ik heb de keus uit trein of in een aanhangwagen liggen in utrecht en dan trein
![]() Als men trouwens langharig tuig uit een legertent ziet komen strompelen moet je ze ten alle tijden pils geven (veel van die combi's zullen er niet zijn denk ik ![]()
||
Citaat:
Maar op Rock Werchter is de line-up altijd beter, da's waar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 12:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan niet naar werchter, maar eigenlijk zit ik er niet zo mee, want ik ga alsnog naar coldplay. de band die ik absoluut wilde zien mis ik dus toch niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ach ja, ik kon naar beide, maar ik heb bewust voor Pinkpop gekozen. NOG MAAR 8 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() en 55000 bezoekers ipv 65000 zal de pret zeker niet drukken kijken of ik de Werchter-mensjes ook geirriteerd kan krijgen ![]() maar mij viel het festival (niet de line-up) vorig jaar wel tegen (vergeleken met Pinkpop en Lowlands) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik heb dus hetzelfde ![]() niet eens geldproblemen, gewoon geen mensen om mee te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom helemaal uit Assen (ergens in het noorden) ![]() Maar daar heb ik ook al aan gedacht en het is mij gelukt, ik mag met 40% korting erheen! Yay ! (toch nog belachelijk duur)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga drie dagen, maar heb eigenlijk amper een idee van wie er allemaal spelen
![]() ![]() Wil iig Dandy Warhols, Manu Chao, Deftones, Moby, Junkie XL, Flogging Molly, en Royksopp wel zien..
|
![]() |
Ik heb 2 weekendkaartjes in de aanbieding voor ong. 70 euro... is er iemand die interesse heeft???? mail me dan...
zeug@home.nl
||
Citaat:
|
meer dan de helft vergeet gewoon massive attack
![]() en ik ga vooral voor het met mijn knettere kop genieten van verschillende soorten muziek ![]() dus eigenlijk ga ik ook niet voor bepaalde bands hoewel ik niet kan wachten tot manu chao voor men neus staat te huppelen op het podium
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat je je kaartjes nog verkocht krijgt.. Wat ga je doen als het niet lukt (ik denk niet dat je ze echt op gaat eten?)? Je mag iig nog met Loes en mij mee, maarja, dat is natuurlijk lang niet zo gezellig als met je eigen vrienden.. Wel balen joh!! Als ik dit nou van te voren had geweten dat je ze zou gaan verkopen had ik ze wat goedkoper van jou over kunnen kopen!! ![]()
|
![]() |
ikookikookikookikookiookikookikookikookikookikookikookiookikookikookik ookikookikookikookiookikookikookikookikookikookikookiookikookikookikoo kikookikookikookiookikookikookikookikookikookikookiookikookikookikooki kookikookikookiookikookikook
hebben jullie super Pinkpop world al gespeeld op pinkpop.nl? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
kom je kijken? kunnen we misschien een gezellige barbeque om heen doen! Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
*heeft eindelijk een tent gevonden voor Pinkpop*
|
geen linkin' park op pinkpop! de zanger heeft gezondheidsproblemen
qotsa schuift op naar de plek van linkin' park en op de lege plek van qotsa komt waarschijnlijk een band te staan genaamd Evanescence een Amerikaanse gothic-metal-band En ik vind het helemaal niet erg. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
voor metalbands ga je toch niet naar pinkpop, dikke onzin
|
|