Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind honkbal heel vet. Fielden lijkt mij niet zo zwaar, wel mentaal. Pitchen is een ander verhaal. Dat lijkt me wel heel zwaar. Helemaal op heel hoog niveau als die gasten in de 9e inning nog eens een bal van 90 miles per uur gooien.
5-3 voor de sox tegen de Yankees ![]()
|
Ik vind honkbal heel vet. Fielden lijkt mij niet zo zwaar,
hehe, daar vergis je je wel in, die ballen komen heel hard aan vooral als je tegen ouderen speelt. ik kreeg vorige week een bal in m'n keel omdat hij een rare stuiter maakte in een kuiltje in het gravel (dit noem je een 'Bad-hop') Ik heb de wedstrijd Boston vs yankees niet gezien (geen canal+) maar ik ben wel blij dat die arrogante ventjes ff op hun plek zijn gezet ![]() ![]() Mzzl
||
Citaat:
Wat dacht je van Dammen, Schaken, kurwling (hoe je dat ook schrijft), darten enz Ik vind altijd wel dat bij honkbal een leuk sfeertje hangt.
|
hehe Voor de pitcher en de catcher is het zeker intensief vooral als het veld geen uitjes voor hun maakt, dat weet ik ook uit eigen ervaring (ik ben catcher) gelukkig gebeurt dat nu nog zelden...
We hebben 2 pitchers uit amerika en iemand uit jong oranje, daar win je wel wedstrijden mee ![]()
|
![]() |
Heey!
Ik hoor ook heel vaak, dat mensen honkbal maar een lamme sport vinden. Dit lijkt zeker op 't eerste gezicht zo, maar honkbal is juist erg explosief! Je moet weten wat je moet doen, en je moet klaar staan om de bal in no-time te fielden en te gooien. Ik moet zeggen dat je als je pech hebt, lang stil kunt staan, maar als je je inzet hoeft dit echt niet, ook niet als veld spelers. Wat dacht je namelijk van afdekken van de honken (als bv. buitenvelders) en wat dacht je van het steeds kort houden van de honklopers (als honkman). Ik speel zelf nu al ruim 11 jaar softbal en ik moet zeggen dat 't nooit saai is en je zeker wel moe wordt van een potje softballen. En de sfeer is meestal echt super! Groetjes! Ow en Hussler, bij welke club speel je eigenlijk?
||
Citaat:
|
Honkbal zit ook nog wel tactiek in hoor. Iemand express een vrij loop geven door 4 wijd. En als honk 1 en 3 bezet zijn en er wordt een bal geslagen net achter honk 2, dan kun je dus snel honk 2 gemakkelijk uitmaken en daarna pas richting honk 4 gooien. Echter het is beter om meteen naar honk 4 te gooien, omdat de tegenstander op honk 2 geen punten maakt en op honk 4 wel.
![]() Nouja, maar das voor als je het echt leuk en intressant vindt. ![]() Trouwens het psychische spel wat een slagman met een pitcher speelt is ook fasinerend. ![]() Mark ![]()
|
Verwijderd
|
ach, zo kunnen we over elke sport wel een topic openen over de vooroordelen.
net zoals met ballet: is voor meisjes en al die jongens zijn homo en paardrijden: dat is zielig, 80% van de meisjes komt klaar op het paard (hoe ze daarbij komen.. maar owkeej) en jij doet niks, alleen dat paard, en zo kan je nog wel even doorgaan. Voor elke sport is er wel wat te verzinnen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|