Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken mijn kapster al vanaf ik heeeeel klein was. Ben nog nooit door iemand anders geknipt
![]() Zo lang duurt zo'n kappersbezoekje toch niet? bij mij niet tenminste.
|
Verwijderd
|
de kapster die ik eerst had was altijd overenthousiast, doodmoe werd ik ervan.
sinds ik bij de kinky kapper zit zijn de gesprekken een stuk boeiender. zo weet ik nu bijvoorbeeld dat mijn kapster haar kapstersopleiding niet af heeft gemaakt. ![]() maar ze doet mijn haar wel het beste van allemaal! |
![]() |
|
Erg toevallig ik d8 er vanmiddag nog aan terug hoe ik ooit een kapster duidelijk heb gemaakt geen moeite wilde doen voor een geforceerd gesprek, ze keek heel gaaf
![]() Overigens heb ik ooit gerdoomt over seks in een kapperszaak waarom weet ik niet imeand ervaring? ![]()
|
bij mij is het probleem als ik naar de kapper ga dat ik bijna de enige in de zaak ben en die kapsters of kappers zich lopen te vervelen dan houden ze je aan de praat en gaan allemaal dingen met je haar doen die wel grappig zijn daarna ik heb al een jim kapsel gehad een kapsel met spike's echt als ze zich vervelen komt er vanalles uit
||
Citaat:
nepgeinteresseerd zijn over dingen die niet interessant zijn is hip ha... maar dan moet je niet 2 keer in de maand naar de kapper gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga al twee jaar niet meer naar de kapper omdat ik me zo doodirriteer aan die vervelende mensen! Of ze kijken me al zo aan als ik binnenkom van 'daar is toch geen gesprek mee te voeren', of ze hebben het de hele tijd over zichzelf en ik kom er niet tussen. Ze verneuken mn haar altijd, dus ik knip het fijn zelf.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() weet je nog: Nederlandse les ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Psychologie |
Verlegen en te stil bartwelten | 2 | 11-09-2011 09:48 | |
Studeren |
Ik weet geen opleiding Samantha1992 | 35 | 05-12-2007 12:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Deel 1: Naar de Kapper. Verwijderd | 1 | 04-11-2002 14:32 |