Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik je dragen kon
over de diepe grachten van je getob en je twijfels heen, dan droeg ik je, uren en dagenlang. Als ik de woorden kende om antwoord te geven op je duizend vragen over dit leven, over jezelf, over liefhebben en gelukkig worden, dan praatte ik met je, uren en dagenlang. Als ik vertrouwen in je hart kon planten door geduldig te wachten en te hopen tot het zaad van het vertrouwen in je openbrak, dan wachtte ik, uren en dagenlang. Indien ik kon horen wat omgaat in je hart aan onmacht, teleurstelling en onverwerkt verdriet dan bleef ik naast je staan, uren en dagenlang. Maar ik ben niet groter, niet sterker dan jij, en ik weet niet alles en ik kan niet zoveel. Ik ben maar een vriend op je weg, voor uren en dagenlang. En ik kan alleen maar hopen dat je dit weet: Je hoeft nooit alleen te vechten, alleen te zijn. Want je hebt een vriend voor uren en dagenlang |
![]() |
|
Zelf geschreven, maar het gaat niet meer over iemand die leeft, helaas:
You are the rose that grew from concrete that handed out to touch please know you reached my heart Even now you're gone your words inspire me I am filled with love for you my dear friend When I cry you give your hands to catch my tears and when I shiver from the loneliness your soul embraces me You grew to be a star Please help me through my tribulations Make me overcome my fears While smiling down from heaven Looking up from here I see you upon the sky Your heart shines bright You are my wise friend |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja.....niet geschoten is altijd mis hè ![]()
||
Citaat:
het mooie aan gedichten is dat ze niet aan regels hoeven te voldoen |
![]() |
|
Nou, ik ben even druk bezig geweest. Maar ik moet toegeven dat ik het zelf heel aardig gelukt vind.
Kunnen jullie ook effe kijken, en zeggen wat je er van vind. Er moet trouwens nog meer bij komen, maar het was gister 3 uur geworden voordat ik ging slapen, maar ja.....s'avonds heb ik nou eenmaal de beste inspiratie. Dat wat er ik er sowieso nog in wel hebben staat dus even tussen streepjes, en dat tussen vraagtekens twijfel ik nog over of dat wel iets is wat ik er in wel hebben en of het uberhapt klopt. Maar ja......hier is dan wat ik tot nu toe heb: Een vriend is als een ster, je ziet hem niet altijd, maar je weet, dat hij er altijd zal zijn. Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent Een vriend komt samen met vriendschap dat van jou voelt aan als een warme deken wat mij de koude dagen door helpt komen ???????????? het is net als de zon die iedere dag weer op komt ik weet dat ik niet hoef te twijfelen. ??????????? - - - iets dat ik er ook altijd voor haar ben als ze me nodig heeft. Of als ze zich alleen voelt, denk er dan aan dat ik altijd aan je denk - - - Vriendschap is meer dan woorden kunnen zeggen Het is iets wat je voelt, alleen niet kan beschrijven Maar uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit Want jij snapt mij en ik snap jou Arianne, Vergeet nooit dat ik van je hou
|
![]() |
|
|