Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 22:40
MaXiewieh
MaXiewieh is offline
Ik vrij nu 1 maandje met mijn nieuw lief (hij wordt 17, ik 16) en we willen nu een stapje verder gaan, we hebben 1 keertje elkaar bevredigt met de hand en toen merkte ik op dat zijn linkse teelbal maar half zo groot is als zijn rechtse. Ik voelde me er nie gerust is om nog een stapje verder te gaan dus heb ik het nog uitgesteld. Kan iemand me zeggen wat hier een mogelijke verklaring voor zou zijn? Waarom zijn ze niet even groot en kan dit gevolgen voor mij hebben? Ik denk dat hij nog geen sexueel contact met een ander meisje heeft gehad, dus dat kan mss helpen om een oplossing te vinden.

Kusje Max
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 22:41
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
niks aan de hand, gewoon gaan met die banaan. Is heel normaal dat ze niet gelijk zijn, net zoals dat ie vrijwel nooit recht is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
idd, het is heel gewoon dat de teelballen niet even groot zijn. Hij heeft daarom niet de een of andere rare ziekte.

Daarnaast is het je nog nooit opgevallen dat de borsten van vrouwen (dus ook van jezelf) bijna nooit precies even groot of dezelfde vorm hebben. ((soms zie je het verschil nauwelijks hoor, maar vaak kan dit best wel behoorlijk zijn))
Oud 31-05-2003, 23:04
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
yup, nix aan de hand. neuk er maar op los O_o
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:10
hajo
hajo is offline
bovenstaand is natuurlijk allemaal ook waar, maar je hebt hem pas 1 keer met de hand bevredigd, en ik weet niet of je daarnaast het zaakje ook wel eens hebt geïnspecteerd, maar het kan natuurlijk best zo zijn geweest dat er aan de ene kant meer vocht zat op dat moment, of dat zijn linker/rechter testikel gewoon niet helemaal goed zat (ze zijn uiterst flexibel).
De balzak kan trouwens totaal onafhankelijk van de pennis ook hard (stijf??) of flexibel zijn, wat ook weer heel bepalend is voor de vorm.

Het beste is natuurlijk, aangezien het vrij duidelijk is dat je er wel een beetje mee zit, om er gewoon met hem over te praten. Als het nou echt zo is dat de ene half zo groot is als de ander, en dat pas net zo is is het natuurlijk niet helemaal oke, maar waarschijnlijk is het gewoon helemaal niks.

(ps. Jongens zijn redelijk zuinig op hun "zaakje" en weten heel goed waneer er iets "fout" is, en als alles oke is weten ze dat ook, en kunnen ze je heel goed gerust stellen.)
Oud 31-05-2003, 23:11
Screaming Slave
Citaat:
hajo schreef op 01-06-2003 @ 00:10:
(ps. Jongens zijn redelijk zuinig op hun "zaakje" en weten heel goed waneer er iets "fout" is, en als alles oke is weten ze dat ook, en kunnen ze je heel goed gerust stellen.)
ya, paar keer per dag toch wel ff checken of alles nog in orde is
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:15
hajo
hajo is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 01-06-2003 @ 00:11:
ya, paar keer per dag toch wel ff checken of alles nog in orde is
jah, en die vrouwen maar denken dat we lopen te krabben ofzo, welnee, we chekken gewoon of alles nog goed zit.
Oud 31-05-2003, 23:16
Screaming Slave
Citaat:
hajo schreef op 01-06-2003 @ 00:15:
jah, en die vrouwen maar denken dat we lopen te krabben ofzo, welnee, we chekken gewoon of alles nog goed zit.
word
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:09
Verwijderd
Niks aan de hand hoor... en als je je zorgen maakt, je kunt het hém toch vragen?
Als je hem pas één keer met de hand hebt bevredigd, is het echter misschien wel een goed idee om dat nog wat vaker te doen voor je met hem naar bed gaat, zodat jullie meer aan elkaars lichaam gewend zijn, en vertrouwd kunnen praten over seks.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:22
josdebos
josdebos is offline
niets omje druk over te maken! Dat hebben alle jongens! (iig veel.. om niet meteen boze reacties te krijgen! ) enne doe het lekker rustig aan. Je kan eerst een beetje aan elkaar zitten, langzaam kleren uitdoen en wat meer doen. Dan raak je vertrouwd met elkaar en is die ene grote bal helemaal niet eng of vreemd meer! veel plezier
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten