Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 09:51
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 31-05-2003 @ 08:04:
Het is trouwens ook te gek voor woorden dat je, als je kisten aan hebt, gelijk een nazi bent in de ogen van die groepen "Niggaz" (je weet wel wat ik bedoel) die normaal altijd zo relaxed over willen komen, maar meteen opgefokt zijn als ze een legerjas met patches zien. Slechte zaak.
Dit vind ik de meest belachelijke stelling die ik in dit hele topic heb gelezen, ik heb altijd genoeg "nigga" vrienden gehad, en om nou te ontkennen dat ik op boots liep? en in een ver verleden ook vol gepatchte (om het maar even om te dopen tot werkwoord) jassen had, is ook enigzins vreemd.
Oud 31-05-2003, 10:01
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 31-05-2003 @ 07:55:
Ik ben ook geen skinhead-vriend ofzo, maar hou jij alsjeblieft je kop. Je hebt een Mayhem-avatar. Mayhem lui zijn/waren ook racisten. Vooral Hellhammer (die zelf ook een halve allochtoon is) heeft het altijd over superieure/inferieure volkeren. lees maar wat interviews met hem.

Je bent trouwens weer gedegradeerd tot skater. Terug bij af.
Hmm.. misschien ben jij het ook wel die je kop moet houden. Met de politieke overtuigingen en raciale voorkeuren van Mayhem bemoei ik me niet. Mayhem luister ik alleen voor de muziek.
Oud 31-05-2003, 10:12
punkrock-bastard
Citaat:
telluriet schreef op 31-05-2003 @ 11:01:
Hmm.. misschien ben jij het ook wel die je kop moet houden. Met de politieke overtuigingen en raciale voorkeuren van Mayhem bemoei ik me niet. Mayhem luister ik alleen voor de muziek.
Dat je naar de standpunten van laaggeplaatste nazi's luisterd telt voor het gemak maar niet.
Oud 31-05-2003, 13:50
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef op 31-05-2003 @ 10:51:
Dit vind ik de meest belachelijke stelling die ik in dit hele topic heb gelezen, ik heb altijd genoeg "nigga" vrienden gehad, en om nou te ontkennen dat ik op boots liep? en in een ver verleden ook vol gepatchte (om het maar even om te dopen tot werkwoord) jassen had, is ook enigzins vreemd.
De gemiddelde punkrocker ziet er anders uit dan de gemiddelde blackmetaller. Ik sprak trouwens uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:04
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Van mij mag iemand er best als een skinhead bijlopen, ik vind het er op zich prima uitzien, alleen dat hakenkruizengedoe gaat te ver. Dan vraag je erom in elkaar getrapt te worden, hoewel dat natuurlijk nooit terecht is, welke mening je ook hebt en waar je ook voor staat.
Dan ben ik maar blij dat we mensen zoals jij niet in onze volksvertegenwoordiging hebben, die eventjes het dragen van hakenkruizen niet goedkeuren, maar wel toestaan. Belachelijk!
Citaat:
mensen jullie hebben geen enkele reden om mij aan te vallen. ik ben hier net 5 minuten. hoe willen jullie nu in godsnaam weten hoe ik ben? en ik vroeg alleen maar jullie mening. en ik loop niemand achterna.... waar baseer je dat in godsnaam op???
Lekker onschuldig doen, Je sig geeft al aan dat je gewoon een simpele meeloper bent. Iemand met te weinig hersenruimte om zelf het iniatief te nemen voor zijn/haar politieke oriëntatie. Het gaaat achteruit met onze samenleving denk ik dan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:42
Qamra
Qamra is offline
Ik vraag me af wie de werkelijke oorsprong van het hakenkruis kent

(ik weet het ook niet zo heel precies, maar what the heck, IK teken/draag/gebruik ze niet )

En dat vraag ik aan de dragers/tekenaars/gebruikers van die dingen..
Oud 31-05-2003, 18:41
punkrock-bastard
Citaat:
OPGEROTH schreef op 31-05-2003 @ 14:50:
De gemiddelde punkrocker ziet er anders uit dan de gemiddelde blackmetaller. Ik sprak trouwens uit ervaring.
Je had het over kisten, en een jas met patches, niet over het gemiddelde metal uiterlijk.
Oud 31-05-2003, 18:47
the exploding boy
the exploding boy is offline
geen haken kruizen maar huizen kraken
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 19:44
Verwijderd
Er is trouwens sowieso in mijn optiek geen verschil tussen (extreemrechtse) neo-nazi's (of die nou een kaal hoofd hebben of niet) en andere figuren met ideeën of een Noors-Arisch über-ras (ja, ik lees ook wel eens wat op andere fora en er lopen metalfiguren rond met ideeën waar de gemiddelde neonazi nog een puntje aan kan zuigen).

Het komt allemaal op hetzelfde neer: beoordelen op ras, de simpelste manier die er is. Wat een feest.

Verder is het trouwens al gezegd: het woord skinhead heeft een negatieve bijklank. Je kunt best metalfan zijn (of hoe je het maar wilt noemen) en een kaal hoofd hebben, maar dan moet je niet raar opkijken als je door iedereen voor neonazi wordt aangezien. Dat wéét je en daar kies je dan blijkbaar voor. Lonsdale is ook gewoon een merk, nota bene opgericht door een zwarte Engelse bokskampioen, maar als je daarin gaat lopen wéét je ook gewoon dat je voor neo-gabber wordt aangezien.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:29
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 31-05-2003 @ 18:42:

(ik weet het ook niet zo heel precies, maar what the heck, IK teken/draag/gebruik ze niet )

idd, volgens mij weten niet veel mesen (dus ook "skinheads") de echte betekenis. er zit veel meelopergedrag bij. en racisten vind ik bij voorbaat al helemaal nix.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 21:00
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:

De swastika komt geloof ik oorspronkelijk van een Zuid Aziatische indianen stam. Hitler had een aantal expedities naar de himalaya gestuurd om te zoeken naar aanwijzingen voor een uber ras oid daar waar de Duitsers vanaf zouden stammen. De betekinis van de swastika is iets van vrede ofzo.
Oud 31-05-2003, 21:27
Kip187
Kip187 is offline
Ik heb medelijden met die extreem-rechtse skins.
Ze zijn zo verneukt opgegroeid dat ze geen liefde kunnen geven.
op een of andere manier heeft de maatschappij/omgeving het zover gekregen dat hun kijk op het leven verneukt is. Behoorlijk sad toch? om je zo te focussen op een bepaalde groep mensen en dan te vergeten zelf te leven....het kan natuurlijk ook dat die lui gewoon iets nodig hebben om over te zeiken omdat ze geen normale relatie vriendschap aankunnen....

ach ja vast een gemene papa gehad ofzoeits...
Oud 01-06-2003, 08:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duyvel schreef op 31-05-2003 @ 22:00:
De swastika komt geloof ik oorspronkelijk van een Zuid Aziatische indianen stam. Hitler had een aantal expedities naar de himalaya gestuurd om te zoeken naar aanwijzingen voor een uber ras oid daar waar de Duitsers vanaf zouden stammen. De betekinis van de swastika is iets van vrede ofzo.
Ik had wat anders gehoord?
Oud 01-06-2003, 11:25
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Waarom reageert er niemand op mijn posts.. wat een troep
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 13:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 01-06-2003 @ 12:25:
Waarom reageert er niemand op mijn posts.. wat een troep
Omdat je dom lult waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:06
sinsere
sinsere is offline
Laat het woordje waarschijnlijk maar weg
Oud 01-06-2003, 15:00
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 09:37:
Ik had wat anders gehoord?
ik weet het ook niet zeker hoor, wat had jij gehoord dan?
Oud 01-06-2003, 15:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duyvel schreef op 01-06-2003 @ 16:00:
ik weet het ook niet zeker hoor, wat had jij gehoord dan?
Volgens mij was het van de Kelten..
Oud 01-06-2003, 15:17
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 16:01:
Volgens mij was het van de Kelten..
en de betekenis was...?
Oud 01-06-2003, 15:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duyvel schreef op 01-06-2003 @ 16:17:
en de betekenis was...?
Iets van eeuwigheid of ook vrede..

Tis ver weg gezakt iig
Oud 01-06-2003, 16:40
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Omdat je dom lult waarschijnlijk.
Dat viel wel weer mee d8 ik zelf
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Bruce schreef op 30-05-2003 @ 17:06:
Skins zijn volop Oi ..
heh
Oud 01-06-2003, 16:55
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn sig is wel toepasselijk
Oud 01-06-2003, 18:19
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
telluriet schreef op 30-05-2003 @ 17:01:
waarom?

(Jouw naam doet me aan iets fascistisch denken... als het niet zo is... excuus)
dat was toch de nsb=
Oud 01-06-2003, 19:17
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
foefighter schreef op 01-06-2003 @ 19:19:
dat was toch de nsb=
Er zijn wel meer nazi bewegingen geweest de afgelopen eeuw hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:33
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
foefighter schreef op 01-06-2003 @ 19:19:
dat was toch de nsb=
NBV = Nederlandsche Blanken Verzet

(zie haar sig.)
Oud 01-06-2003, 19:35
Blitzkrieg Bop
Nederlandsch Blanken Verzet

klinkt inderdaad behoorlijk nationalistisch en racistisch ja
Oud 01-06-2003, 19:43
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Maar wat het mindere is, is dat door gebrek aan argumentatie deze figuren het vertikken om tegenargumenten te geven, of argumenten van de andere kant te weerleggen. En op een gegeven moment verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:47
Blitzkrieg Bop
dat ze verdwijnen is juist het betere!
Oud 01-06-2003, 20:10
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
houd dit nooit op ZEIKKOPPEN
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:37
flipm0
flipm0 is offline
Je hebt ook goede skinheads!! En dat heten trojan skinheads!
Die nazi debielo's dat zijn echt neppe skinheads
Trojan skinheads luisteren naar ska en reggae en dat is kei vet!
Oud 01-06-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 01-06-2003 @ 21:10:
en weer een sterk argument uit de extreem rechtse hoek
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 01-06-2003 @ 21:10:
Idd, hier hebben we al een heel topic over vol gediscussieerd. Toen ging het over neo-nazi's.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:05
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Het is leuk om een discussie te beginnen die je toch gaat winnen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 00:12
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 30-05-2003 @ 17:17:
nu ga je er meteen vanuit dat skinheads extreem rechtse idealen of denkbeelden hebben...
dat is dus niet zo... er zijn genoeg bands bijvoorbeeld waar skins inzitten en die gwoon zijn (bijvoorbeeld dropkick murphys)
en de extreem rechtse zijn gewoon iets te vaak op hun hoofdje gevallen toen ze klein waren
dat zegt ie toch ool dat dat kan. Doet ie zo zijn best niet te generaliseren en nog steeds gezeur
Oud 02-06-2003, 10:03
Verwijderd
Ik heb geeen problemen met skins, zolang het dus geen nazi's zijn. Ik ken meerdere skins die super goeie gasten zijn(en niet nazi). Ik ben alleen eigenlijk nog nooit een persoon tegengekomen die er voor uitkwam dat ie nazi was. Misschien voelen ze aan dat ik niet al te positief zalm reageren op ze
nazi's zijn kut
nazi skins fuck off!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:28
DeadNation
DeadNation is offline
Swastikas and Klan-robes.
Sexist, racist, homophobes.
Aryan-Nations and Hammerskins:
You can wear my nuts on your nazi chins!
God, I love a man in uniform!
(But, uh, before we get too intimate here, big fella):
What exactly are the
Great historical accomplishments of "your" race
That make you proud to be white?
Capitalism? Slavery? Genocide? Sitcoms?
Guns? War? Pollution? Addiction?
NAFTA? Thigh-Master?
This is your fucking white-history, my "friend".
So why don't we start making a history
Worth being proud of
And start fighting the real fucking enemy:
The white male capitalist supremacist.
Swastikas and Klan-robes.
Sexist, racist, homophobes.
This one's for the "Master Race":
My brown-power ass in your white-power face!
Kill them all and let a Norse God sort 'em out!
Oud 04-06-2003, 11:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 02-06-2003 @ 11:03:
Ik ben alleen eigenlijk nog nooit een persoon tegengekomen die er voor uitkwam dat ie nazi was. Misschien voelen ze aan dat ik niet al te positief zalm reageren op ze
Ik denk niet dat hen dat een reet interesseert.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:

klik voor een hoop gelul over de Swastika

Tkwam al bij boedhisten voor, indianen, Kelten en zo. Dat swastika gelijk staat aan Nazi's is je reinste geblaat.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:36
Falkh
Falkh is offline
Een skinhead is per definitie nog niet meteen extreem rechts! vergeet dat vooral niet!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:39
erwtje
erwtje is offline
skinheads zijn irritante loser persoontjes...dorry maar irriteer me zo aan die gastjes. echt om te kotsen
Oud 08-08-2003, 18:50
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 20:54:
Niet iedereen die goed kan leren kan ook meteen relativeren en redeneren. Je zou het wel kunnen leren denk, als je moeite doet. Maar het feit dat jij in 3 atheneum zit doet niets af aan het terechte oordeel dat extreemrechtse skinheads dom zijn.

Waarom ze dom zijn heb ik boven al uitgelegd: iemand be- en veroordelen op z'n huidskleur is de makkelijkste manier van beoordelen en reeds daarom geschikt voor en vaak geliefd bij simpele mensen.
Tsja, nix meer aan te voegen.

Sommige mensen zien het verschil niet tussen dom en onintelligent.
Oud 08-08-2003, 18:54
cha0s
cha0s is offline
Skins waren dus van origine niet racistisch.

Skinheads vonden dat je als mens het fundamentele recht op werk had, had verder niks met politiek of racisme te maken, ze hingen rond met buitenlanders in de achterstandswijken en luisterden naar reggea en ska for fuck's sake. 't is pas sinds dat de British National Pary het aggro imago vd skins misbruikte voor hun (extreemrechtse) plannetjes dat ze als racist worden gezien en bestempeld, en de media was maar al te enthousiast om er aan mee te werken. beetje onterecht, maar ja.. de mensch is zo lekker sensatiebelust. joah, copy&paste wederom. maar zolang "jullie" je blijven herhalen, mag ik dat ook. ik baal van het negatieve stempel dat gedrukt wordt op skins vanwege hersenlozen die zich het ruige imago aanmeten om stoer te rond te paraderen met hun fascistische ideeën.

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:40
Alexanchez
Alexanchez is offline
Anyway, ik ken nauwelijks skinheads maar ik vermijd ze wel en ik hoef er ook zeker niet mee in contact te komen... In een ander forum (dat van die Gothics) had ik gezegt dat ik niet begrijp waarom mensen bang kunnen zijn terwijl er ook skinheads zijn...
Ik vind skinheads dus ook behoorlijk eng, omdat sommige skinheads ideeen hebben waar ik precies tegen over sta... Ook al hebben alleen sommige skinheads die ideeen, ik ben eigelijk bang voor alle skinheads want ik heb lang niet altijd een idee wat voor skinheads het zijn... --> ik heb er ook geen verstand van hoor, misschien zijn neo-nazische skinheads zo te herkennen aan iets... (dat zal dan wel een hakenkruis of een withe power tekentje zijn)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:53
cha0s
cha0s is offline
subtiele stijlverschillen. de witte veters zijn vaak a dead give away... maar over 't algemeen zien nazi skins er net iets 'te gelikt' uit, te netjes.
Oud 08-08-2003, 21:40
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
ik bedoel het inderdaad in de zin van extreem rechts. maar hoe kom je erbij dat die mensen zich aan de onderkant van de samenleving bevinden? er zijn ook directeuren die extreem rechts zijn maar waarvan je het helemaal nie ziet..... onderkant samenleving? dacht het nie.....
Jij ziet het veschil niet tussen neonai's en skinheads, skinheads zijn oorsponkelijk arbeiders dus ze kunnen niet egt aan de top staan ofzo

Citaat:
Skinheads zijn debiele mensen met het IQ van een goudvis. Zoals zij over anderen denken, op grond van huidskleur of geloof... daar word ik kotsmisselijk van
Ik word kotmisselijk van jouw vieze schooier, dat jij nu alle skins over 1 kam scheert is jouw probleem, gvd niet elke skin is een nazi en als jij iedereen op hun kleren gaat bevooroodelen zonder dat je er de balle van weet ben je net zo goed aan het discrimineren

Citaat:
wrm? omdat ik gewoon jullie mening wil weten.... hoe jullie er over denken. en mijn naam heeft inderdaad iets in zich maar ik bedoel er nix mee
*Sieg heil* nee hoor ik bedoel er nix mee maar ik ben alleen of een meeloper die het stoer vind, of ik durf er nu ineens niet meer voor uit te komen, sterf

Citaat:
Die echte neonazi-skinheads mag ik niet hoor. Daar wil ik nix mee te maken hebben. Maar gewone gabbers met kale hoofden daar heb ik geen problemen mee.
Tis niet zo dat extreem rechtse gabbers skins zijn, een gabber en een skin zijn heel iets anders ookal zien ze er voor sommige hetzelfde uit dus voor de zoveelste keer, lees er iets over of verdiep je erin ofzo voordat je weer met die klote vooroordelen aankomt...

Citaat:
Toen ik nog niet wist wat kisten met witte veters betekenden
In princiepe betekent witte of rode veters helemaal nix, tis net wat je er van maakt ookal ben ik het wel met je eens dat je niet raar moet opkijken als je voor nazi wordt uitgemaakt als je met witte veters loopt(omdat over het algemeen wel rechtse mensen daar mee lopen maar ook sommige linkse wel dus) maar iemand met rode veters kan net zoeg, extreem links of rechts zijn
En dat geldt precies hetzelfde voor rode/witte bretels

Citaat:
Het is trouwens ook te gek voor woorden dat je, als je kisten aan hebt, gelijk een nazi bent in de ogen van die groepen "Niggaz" (je weet wel wat ik bedoel) die normaal altijd zo relaxed over willen komen, maar meteen opgefokt zijn als ze een legerjas met patches zien. Slechte zaak.
Ben ik het redelijk mee eens , donkere mensen zien linkse en rechtse mensen meteen aan voor nazis en voelen zich erg aangesproken en gaan op zijn minst lelijk naar je kijken...
Dat iemand poste dat dat onzin was omdat hij donkere vrienden had slaat nergens op omdat die mensen je kennen maar het gaat om het punt dat onbekende je meteen aanzien voor neo nazi

Citaat:
zoals ik al zei ik heb ook donkere vrienden maar als je ze kent maakt het niet uit maar als je ze neit kent wel...
Oud 08-08-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
subtiele stijlverschillen. de witte veters zijn vaak a dead give away... maar over 't algemeen zien nazi skins er net iets 'te gelikt' uit, te netjes.
Jep, veels te netjes en allemaal hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 22:46
resist / exist
resist / exist is offline
Citaat:
NBV schreef op 30-05-2003 @ 17:29:
mensen jullie hebben geen enkele reden om mij aan te vallen. ik ben hier net 5 minuten. hoe willen jullie nu in godsnaam weten hoe ik ben? en ik vroeg alleen maar jullie mening. en ik loop niemand achterna.... waar baseer je dat in godsnaam op???

ik kan het ook verkeerd hebben hoor. ik hoef geen problemen. ik kom hier gewoon met plezier. net als jullie.
Je sig zegt genoeg
Heb jij al is een IQ test laten doen?
Post uitslag hier is wil je
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 22:49
resist / exist
resist / exist is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-05-2003 @ 19:21:
skinheads zijn cool!!! ze zien er cool uit (vooral met bomberjack, combat broek, kaal geschoren koppie en van die kisten)

nee ik ben er zelf geen een, ik ben racistisch, maar ik zit wel in 3 atheneum en dus dat gezeik over "racisten zijn dom" is echt onzin!
Gheghegeh
Je bent mischien niet on-intelligent maar wel DOM
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 22:58
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik vind hem niet per se dom omdat hij racistisch is zolang hij argumenten heeft en jij bent ook maar een gast van 15 dus ga niet zeggen wie er wel en niet slim is zonder goede argumenten
Reageren

Regels voor berichten