Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vraag me af wie de werkelijke oorsprong van het hakenkruis kent
![]() (ik weet het ook niet zo heel precies, maar what the heck, IK teken/draag/gebruik ze niet ![]() En dat vraag ik aan de dragers/tekenaars/gebruikers van die dingen..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er is trouwens sowieso in mijn optiek geen verschil tussen (extreemrechtse) neo-nazi's (of die nou een kaal hoofd hebben of niet) en andere figuren met ideeën of een Noors-Arisch über-ras (ja, ik lees ook wel eens wat op andere fora en er lopen metalfiguren rond met ideeën waar de gemiddelde neonazi nog een puntje aan kan zuigen).
Het komt allemaal op hetzelfde neer: beoordelen op ras, de simpelste manier die er is. Wat een feest. Verder is het trouwens al gezegd: het woord skinhead heeft een negatieve bijklank. Je kunt best metalfan zijn (of hoe je het maar wilt noemen) en een kaal hoofd hebben, maar dan moet je niet raar opkijken als je door iedereen voor neonazi wordt aangezien. Dat wéét je en daar kies je dan blijkbaar voor. Lonsdale is ook gewoon een merk, nota bene opgericht door een zwarte Engelse bokskampioen, maar als je daarin gaat lopen wéét je ook gewoon dat je voor neo-gabber wordt aangezien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb medelijden met die extreem-rechtse skins.
Ze zijn zo verneukt opgegroeid dat ze geen liefde kunnen geven. op een of andere manier heeft de maatschappij/omgeving het zover gekregen dat hun kijk op het leven verneukt is. Behoorlijk sad toch? om je zo te focussen op een bepaalde groep mensen en dan te vergeten zelf te leven....het kan natuurlijk ook dat die lui gewoon iets nodig hebben om over te zeiken omdat ze geen normale relatie vriendschap aankunnen.... ach ja vast een gemene papa gehad ofzoeits...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geeen problemen met skins, zolang het dus geen nazi's zijn. Ik ken meerdere skins die super goeie gasten zijn(en niet nazi). Ik ben alleen eigenlijk nog nooit een persoon tegengekomen die er voor uitkwam dat ie nazi was. Misschien voelen ze aan dat ik niet al te positief zalm reageren op ze
![]() nazi's zijn kut nazi skins fuck off! |
![]() |
|
Swastikas and Klan-robes.
Sexist, racist, homophobes. Aryan-Nations and Hammerskins: You can wear my nuts on your nazi chins! God, I love a man in uniform! (But, uh, before we get too intimate here, big fella): What exactly are the Great historical accomplishments of "your" race That make you proud to be white? Capitalism? Slavery? Genocide? Sitcoms? Guns? War? Pollution? Addiction? NAFTA? Thigh-Master? This is your fucking white-history, my "friend". So why don't we start making a history Worth being proud of And start fighting the real fucking enemy: The white male capitalist supremacist. Swastikas and Klan-robes. Sexist, racist, homophobes. This one's for the "Master Race": My brown-power ass in your white-power face! Kill them all and let a Norse God sort 'em out!
||
Verwijderd
|
Citaat:
klik voor een hoop gelul over de Swastika Tkwam al bij boedhisten voor, indianen, Kelten en zo. Dat swastika gelijk staat aan Nazi's is je reinste geblaat. |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen zien het verschil niet tussen dom en onintelligent.
|
Skins waren dus van origine niet racistisch.
Skinheads vonden dat je als mens het fundamentele recht op werk had, had verder niks met politiek of racisme te maken, ze hingen rond met buitenlanders in de achterstandswijken en luisterden naar reggea en ska for fuck's sake. 't is pas sinds dat de British National Pary het aggro imago vd skins misbruikte voor hun (extreemrechtse) plannetjes dat ze als racist worden gezien en bestempeld, en de media was maar al te enthousiast om er aan mee te werken. beetje onterecht, maar ja.. de mensch is zo lekker sensatiebelust. joah, copy&paste wederom. maar zolang "jullie" je blijven herhalen, mag ik dat ook. ik baal van het negatieve stempel dat gedrukt wordt op skins vanwege hersenlozen die zich het ruige imago aanmeten om stoer te rond te paraderen met hun fascistische ideeën.
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 19:00. |
![]() |
|
Anyway, ik ken nauwelijks skinheads maar ik vermijd ze wel en ik hoef er ook zeker niet mee in contact te komen... In een ander forum (dat van die Gothics) had ik gezegt dat ik niet begrijp waarom mensen bang kunnen zijn terwijl er ook skinheads zijn...
Ik vind skinheads dus ook behoorlijk eng, omdat sommige skinheads ideeen hebben waar ik precies tegen over sta... Ook al hebben alleen sommige skinheads die ideeen, ik ben eigelijk bang voor alle skinheads want ik heb lang niet altijd een idee wat voor skinheads het zijn... --> ik heb er ook geen verstand van hoor, misschien zijn neo-nazische skinheads zo te herkennen aan iets... (dat zal dan wel een hakenkruis of een withe power tekentje zijn) |
![]() |
|
subtiele stijlverschillen. de witte veters zijn vaak a dead give away... maar over 't algemeen zien nazi skins er net iets 'te gelikt' uit, te netjes.
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En dat geldt precies hetzelfde voor rode/witte bretels Citaat:
Dat iemand poste dat dat onzin was omdat hij donkere vrienden had slaat nergens op omdat die mensen je kennen maar het gaat om het punt dat onbekende je meteen aanzien voor neo nazi Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb jij al is een IQ test laten doen? ![]() Post uitslag hier is wil je ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je bent mischien niet on-intelligent maar wel DOM ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Groepswerk over skinheads Protn | 2 | 21-02-2007 19:29 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
Hoe staan jullie tegenover skinheads? )Vampje( | 106 | 10-10-2003 22:09 |