Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*speelt weddingsmarch* ik dacht aan 04-04-2004 mooi? zijn we een soort mac en lex wannabees. maar goed, chatten op forums mag niet, dus doe het maar via de mail ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga wel in het wit hoor, hoewel in het rood is ook wel mooi ![]() en wie nodigen we uit * neemt alles niet té serieus ![]() |
![]() |
|
![]() |
de kleine rechterteennagel van een vrouw, daar ben ik dol op, ik kan er uren naar kijken! echt geweldig gewoon!
![]() ![]() ![]() ---- Nee, een mooi gezicht, kan dat niet uitleggen, zijn gewoon gevoelens... En mooi lichaam... ---- Charlie1704: Mij nodigen jullie toch uit?? ![]()
|
![]() |
-Leren broek/versleten broek
-Kisten -Lang (liefst langer dan 1.85) -Niet gespierd -Tattoos -Blauwe of groene ogen -Lieve lach -Kuiltjes (vertederend!) -Mooie oren -Donker haar -Lang haar is vaak mooi, maar gemillimeterd is ook sexy -Beetje stoppels -Grote handen zijn wel sexy Mja, dat vind ik allemaal wel aantrekkelijk. ![]() |
![]() |
|
jongens met haren die net over hun oren komen zeg maar... en het liefst nog skater ook.
en hele lieve oogies en een lief lachje ow en hij moet gewoon vage humor hebben heb ik ook en zich gek gedragen niet veel groter als mij... ongeveer dezelfde leeftijd ... en gewoon lief en dat ie normaal doet ook tegen andere mensen jacqueline
|
idd hoe hij naar je kijkt als je iets aan het vertellen bent
![]() ![]() ![]() Voila ![]()
|
- mysterieuze uitstraling *ooh*
- vaagheid - niet oppervlakkig - donker gordijnhaar - kuiltjes in zn wangen ![]() - houdend van dezelfde muziek als ik - niet geintresseerd in mij (kan er niks aan doen, maar ik val er wel voor ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kan uren kijken naar de handen van een schrijvende jongen. mooie handen, hmm.... |
![]() |
|
![]() |
Wat ik aantrekkelijke jongens vind, dat zijn de jongens die ik niet kan krijgen of die mij niet zien staan...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
als hij een beetje mysterieus is,mooie donkere ogen, donker haar, lieve lach, slank, maar gespierd lichaam, leuke kleren, intelligent, gevoel vol humor, beetje cynisch, lief/aardig.................... en dat allemaal zijn zonder een 'air' te hebben
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 16:43. |
![]() |
|
lieve onschuldige ogen en een piercing zo onder dr mond vind ik heeel mooi...
verder val ik de laatste tijd op meisjes met strakke gestreepte polo's, terwijl ik daar vroeger echt op kotste. ![]() verder een klein beetje nonchalante broek en van die semi skateschoenen... . een meisje van mn studie heeft het allemaal!! ![]()
||
Citaat:
![]() solly Marco ![]() nee denk dat je je handen daar aan vol hebt hey bikkeltje ![]() Kus
||
Citaat:
![]() je bedoelt vast met de handen van t stuur ![]() wat vind ik aantrekkelijk..... jongens zoals jou ![]() maar dan MET karakter ![]()
|
Uiterlijk
Ik vind bruin/zwart haar en een beetje een gebruinde (door de zon, ofzo) huid aantrekkelijk, maar ik val op blond haar ![]() Kleding maakt me niet uit, als het maar niet té alto/gothic/kak/hiphop etc is Lieve glimlach is leuk, kuiltjes in wangen ook, en redelijk 'volle' (als in gespierd of vet of whatever) onderarmen zijn helemaal top ![]() Innerlijk Spontaniteit vind ik echt zoooo leuk/belangrijk, ook goede humor natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een paar weken later ,
- als ze bier drinkt - als ze minutenlang haar blik op iets onbenulligs laat rusten ( het liefst omhoog kijken ) - als ze danst,maar liever zit - rookt,maar tegen haar zin in - het koud heeft,en dat niet durft te zeggen - ze vreemde teksten op kranten achterlaat in de coupe - meezingt met haar walkman en denkt dat er niemand in de buurt is. - ze in het openbaar fruit eet |
![]() |
|
wat ik al vaker lees: kuiltjes! (en die heeft mijn vriend!!) en handen ja, van die mooie, mannelijke handen, wauwie!
![]() mja, dat zijn van die algemene dingen. Wat ik echt aantrekkelijk aan mijn vriend vind weet ik niet, zijn geheel/zn uitstraling denk ik, ik denk niet dat het alleen zn kuiltjes zijn wat me verliefd op hem deed worden... |
![]() |
|
mooie van die glinsterende oogjes blauwe hetliefst maar groen is ook mooi
krulletje of golfjes dat ie van binnen een heel schattig lief kindje is zn haar net wat langer als andere bijna tot aan zn nek zeg maar das mooi..... maar idd zoals ik al eerder hoordehet hele plaatje val ik op niet als een jongen dit heeft moet gewoon nog iets speciaals hebben
|
Verwijderd
|
Uiterlijk:
Pretoogjes Warrig haar Kleding die bij de persoon past, waar hij zich lekker in voelt. Mooie handen Lekkere lichaamsgeur, niet teveel deo/luchtjes Een mooie huid Een klein buikje ![]() Treasure trail Een mooie mond Innerlijk: Humor Intelligentie ![]() Filosofische neigingen Cynisme op z'n tijd Spontaniteit Initiatief tonen Onvoorspelbaarheid Kritiek Mysterieuze trekjes |
![]() |
|
![]() |
innerlijk val ik eigenlijk het meest op..
hij mag niet roken... en ook niet zo'n macho, gevoelige jongen is veel beter vind ik ![]() En uiterlijk, ehm... donker haar vind ik het mooist maar eventueel ook blond.. verder: -mooie, diepe ogen, -het liefst ietsje langer dan ik, -lief lachje! als ieman lief is, niet rookt en lief lacht maakt de rest eigenlijk al niet meer zo veel uit. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Seksualiteit |
Grote hoeveelheid zaad bij zaadlosing? Heb jij heb?En wat vinden de vrouwtjes er van? Pyro Power | 69 | 29-03-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |