Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 19:23
jenniffer
jenniffer is offline
Wat doen jullie nou allemaal nu je vrij bent van school???
Soms verveel k me, NU AL!!! Heeft iemand nog goeie tips??
Oud 01-06-2003, 19:25
Verwijderd
boekje lezen
Oud 01-06-2003, 20:38
WolterB
WolterB is offline
ik lees nu regelmatig boeken, speel af en toe een spelletje op de pc, mest mn kamer uit, lig in de tuin te zonnen, internet een beetje.

met een beetje creativiteit verveel je je niet snel hoor :0
Oud 01-06-2003, 21:12
igfy
igfy is offline
hmm... ik doe helemaal niets

ik zit bij mijn vriend en speel met zijn playstation enzo en ik slaap en ik zit achter de computer en ik ga binnenkort wel mijn kamer opruimen enzo..
Oud 01-06-2003, 21:31
Verwijderd
werken, geld verdienen voor de vakantie
Oud 01-06-2003, 21:33
Verwijderd
werken, computeren, uitslapen, relaxen
kheb genoeg te doen
Oud 01-06-2003, 21:46
Multilot
Multilot is offline
vanaf morgen werkenwerkenwerkenwerken... geld verdienen voor de welverdiende zomervakantie dus!!!
Oud 01-06-2003, 22:00
lucy48
lucy48 is offline
Tja, tot nu toe niet zoveel, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens ga werken
En een beetje muziek maken/luisteren
Oud 02-06-2003, 10:01
alpha
alpha is offline
beetje uitrusten van het jaar.
Dus: uitslapen, zonnen, zwemmen, lezen, internetten, naar de winkel gaan...
Oud 02-06-2003, 10:07
Moony
Moony is offline
bijkomen van me vakantie
Ben net weer van vijf dagen Parijs en het was geweldig!
Oud 02-06-2003, 11:35
m@rie
m@rie is offline
beetje internetten, zonnen, tv kijken, werken. Verder doe ik weinig....
Oud 02-06-2003, 11:44
alwaysgood
alwaysgood is offline
vanaf 6:00 werken (aardbeienplukken) tot 12:00
's middags luieren of buiten werken. 's avonds sporten
en soms daarna nog naar de stad. En zo de hele week door ben dus druk bezig en ben al helemaal uitgeput.
Oud 02-06-2003, 11:51
SuperSanne
SuperSanne is offline
naar de stad, achter de playstation, startrek kijken, dvd'tje huren, gamen achter de compu (ik word dan wel om de drie sec. gefragd, maar let op mijn woorden: ooit zijn de rollen omgedraait), aan drie maanden heb ik niet genoeg!
Oud 02-06-2003, 12:52
AFCA
AFCA is offline
Ik doe vrij weinig alleen maar uitslapen beetje werken tv kijken computer als het moooi weer is soms ook nog zwemmen. Maar ik moet zeggen het gaat op een gegeven moment wel vervelen als je hele dagen bijna niks te doen hebt
Oud 02-06-2003, 13:12
karamba
karamba is offline
Ik doe echt helemaal nix. Ik zit een beetje voor Jan met de korte achternaam door het huis heen te lopen en heb geen zin om iets te ondernemen totdat mijn uitslag bekend is. Ik ben gewoon te moe en te zenuwachtig voor mijn uitslag om iets te doen. Iedereen kan het vergeten om te vragen of ik ergens heen wil totdat ik mijn uitslag krijg...
Alhoewel voor een HEEEEEEEEEEEEEELE goeie reden ga ik wel mee maar voor de rest plof ik in een stoel en heb nergens zin in. Laat die telefoon maar mooi overgaan en die vliegen wegjagen... daar wordt ik ook alleen maar moe van...
Gister 1 goeie reden gehad om weg te gaan!!! Gehandbald, kampioen geworden, daarna gezwommen. En iemand heel moois tegengekomen, maar domme ik heb alleen maar lol met haar gemaakt en de informatie om haar nog eens te zien gemist...
TERING!!! bid voor me!!!
Oud 02-06-2003, 13:15
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-06-2003 @ 12:51:
naar de stad, achter de playstation, startrek kijken, dvd'tje huren, gamen achter de compu (ik word dan wel om de drie sec. gefragd, maar let op mijn woorden: ooit zijn de rollen omgedraait), aan drie maanden heb ik niet genoeg!
hahahaha Zou je willen.......
Ik was 4th met Unreal tournament.Duurde me 1 jaar
Dagelijks spelen.
Oud 02-06-2003, 14:01
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 02-06-2003 @ 14:15:
hahahaha Zou je willen.......
Ik was 4th met Unreal tournament.Duurde me 1 jaar
Dagelijks spelen.
Ik heb zometeen drie maanden om te oefenen, en dan zal ik ze eens een poepie laten ruiken (speel trouwens startrek Elite Force, soort quake, maar dan in startrek stijl)
Oud 02-06-2003, 17:12
AJMouse
AJMouse is offline
ik zit te leren
Oud 02-06-2003, 17:46
lieselotte
lieselotte is offline
ik werk in een verzorgingshuis met demente bejaarden. dat doe ik 4 dagen per week 6 uur per dag. en verder geniet ik van de vrijheid.
Oud 02-06-2003, 18:40
pyres74
pyres74 is offline
ik ga werken tot ik neerval want dan heb je daarna lekker veel geld om te shoppuh voor het nieuwe schooljaar. ja extra geld is nodig daarvoor want je moet natuurlijk wel met een paar nieuwe outfits het nieuwe schooljaar ingaan
Oud 03-06-2003, 10:41
Esmée
Esmée is offline
Op het moment voer ik de hele dag echt geen reet uit behalve een beetje op terrasjes hangen en in de zon liggen, en 's avonds weer de stad in... bevalt echt meer dan prima dit
Maar over ongeveer 2 weken ga ik beginnen met werken, 6 avonden in de week, dus dan heb ik straks weer even genoeg centjes.
Oud 03-06-2003, 13:10
Pla
Pla is offline
Ik heb vorige week werkelijk niets uitgevoerd. Het was lekker weer dus ik lag smiddags op het strand.. Nu werk ik smorgens (tot 12 uur) en smiddags ga ik naar de bios, kleren kopen, op het terras hangen, film kijken.. naja.. vrij weinig tot niets
Oud 03-06-2003, 15:48
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik werk 8 uur per dag 5 dagen lang per week!
En in het weekend ben ik bij vrienden of met me toekomstige vriendin aan de Rijn

MJ
Oud 03-06-2003, 18:53
Smartie
Smartie is offline
forummen, zo'n 25 uur per week werken, kloten met vrienden, sport kijken op tv, lezen
Oud 03-06-2003, 20:28
summer1986
summer1986 is offline
Werken, kamer zoeken (Den Bosch: mail me voor tips! ), uitgaan, slapen, koken (jah moet ik toch n keertje leren...) en naar vrienden.
Advertentie
Oud 03-06-2003, 20:36
@Moon
@Moon is offline
internetten, Roland Garros kijken, boeken lezen en ik hoop dat die uitzendbureaus een vakantiebaantje voor me kunnen vinden. Verder ga ik nog rijlessen nemen.
Oud 03-06-2003, 22:06
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Van alles, ik heb het 100x drukker dan toen ik op school zat.
Oud 04-06-2003, 14:33
Verwijderd
Ik ben mezelf druk aan het maken over hoe ik straks de eindjes aanelkaar ga knopen als ik op kamers woon

Verder lekker aan het eten en trainen
Oud 04-06-2003, 16:25
rsieswerda
rsieswerda is offline
nou, jongens, ik heb dus helemaal nix gedaan
btje voetballen met me maten, middenstip jatten bij AZ, uitgaan, veel pilsen en naar t strand gaan, meer zit r nie in, maar dat wil niet zggen dat ik me niet vermaak, duys wel..... hahahaha, veel plezier tot de uitslag allemaal , want tot dan vermaak ik me sowieso wel en over me uitslag [VWO] maak ik me helemaal geen zorgen
Oud 04-06-2003, 17:45
PardonMe
PardonMe is offline
Ik moet zo nu en dan werken..
en als ik niks te doen heb pak ik een boek en lees ik wat, achter de computer forummen.. Ben vandaag en eergisteren een heel stuk wezen fietsen (eerst met een vriendin en vandaag met mn vriend) gewoon lekker een stuk fietsen in een wat hoger tempo (zou het nog geen racen noemen) Af en toe even naar dorp, wat rondkijken... of gewoon in de tuin zonnen.. onweer kijken..

Ik heb me nog niet echt verveelt..
Oud 04-06-2003, 17:45
la femme fatale
la femme fatale is offline
werken.
Oud 04-06-2003, 17:57
Outrageous
Outrageous is offline
Werken voor m'n vakantie..
Oud 04-06-2003, 18:48
Winner
Winner is offline
Buiten spelen, koekhappen en Sesamstraat kijken.

Regressie rocks!!!
Oud 04-06-2003, 19:12
zeep007
zeep007 is offline
Lezen, lezen en nog eens lezen... Heerlijk... Door die examens heb ik mijn boeken een maand moeten weg leggen.

Daarbij zijn mijn ouders weleens een weekje weg en dan komen mijn vrienden langs... Iig lekker ontspannen...
Oud 04-06-2003, 19:22
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik werk op bepaalde dagen, en op andere dagen doe ik iets leuks (dinsdag was ik bijvoorbeeld naar de Tweede Kamer) of doe ik gewoon heerlijk niks.
Oud 04-06-2003, 20:20
charly not
charly not is offline
uuhm
niks bijzonders...
genieten dat me broertjes naar school moeten en ik lekker niet , in de tuin in de zon liggen, werken, naar de stad, uitgaan. tsja. op zich vermaak ik me wel eigenlijk
Oud 05-06-2003, 10:45
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Beetje internetten, gamen, tv-kijken, voetballen, slapen, eten enzo. Gewoon wat ik de afgelopen 6 jaar al doe. Oh, en ik vergeet schaken. Dat doe ik ook nog eens, druk heb ik het he .
Oud 05-06-2003, 12:42
mmm
mmm is offline
Martin Verkerk aanmoedigen!!!! En voor de rest tennis kijken, stadten, strijken voor mijn mama.. , internetten, lezen (géén literatuur), was ook nog van plan mijn kamer op te ruimen...
Oud 05-06-2003, 21:18
simple creed
simple creed is offline
mwah... ik heb met hemelvaart gewerkt intern op de camping
toen zondagavond om 11 uur thuis
maandagochtend naar centerparcs tot woensdagavond laat
vanochtend naar breda gereden en weer terug introductie gehad
ennuh morgen weer naar de camping om te werken
en dan dinsdag thuis komen en naar mijn vriend gaan en 's avonds op verjaardag bij mijn zus
woensdag examenfeest van een vriendin
donderdag examenfeest van een andere vriedin
vrijdag examenfeest van mij

druk druk druk dus
Oud 05-06-2003, 23:28
Verwijderd
ARGH! Jullie hebben lekker gedaan met jullie examens en zo?? En ik ben hier heftig bezig om volgende week mijn examens te gaan maken... hopelijk ben ik er dit jaar WEL door.

(Nah, have fun, ge verdien ut )
Oud 06-06-2003, 07:40
moddermensje
moddermensje is offline
Ik zuip me de hele dag te pletter.
Oud 06-06-2003, 13:46
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Nou ik leg nu het practicum af:
WAO-ER

Hoofdvraag:
Hoe voelt het om een WAO-er te zijn

zo voelt et echt lijkt me echt saai om in de wao te zitten
Oud 06-06-2003, 20:57
gizmo
gizmo is offline
Werken, in het zonnetje liggen, achter mijn galajurk aan hobbelen, leuke dingen met vriendinnen doen .. noem maar op
Oud 07-06-2003, 07:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik werk bij mn vader... tenminste nu is er nog geen hol te doen, dus loop ik maar betaald met de computer te kloten en koffie in te schenken. "joepie" maar ik geniet wel van mn weekend, aangezien ik normaliter altijd naar mn bijbaan moest, maar die heb ik nu opgegeven vanwege fulltime werken.
Oud 07-06-2003, 12:56
Winner
Winner is offline
Masturberen!
Oud 08-06-2003, 22:14
JJJur
JJJur is offline
Ehhh... ja natuurlijk

Ik werk... en werk... en verder beetje intenetten, gamen, socializen... en natuurlijk leerlingen die nog geen examen deden dit jaar uitlachen en eraan herinneren dat ik nu 3 maanden vakantie heb
Oud 08-06-2003, 22:54
Ilsje
Ilsje is offline
ik heb 1e tijdvak geen examen gedaan, maar ga examen doen in 2e en 3e tijdvak dus ben nu nog druk bezig met leren, maar wat ik ga doen als ik examen heb gehad:
+/- 20 uur/week werken, lezen, tekenen etc, met leuke mensen leuke dingen doen, kamer inrichten en veranderen/opruimen etc, skaten, zwemmen, zonnen, films kijken, muziek luisteren, uitgaan, met ratje spelen, plantjes verzorgen, koken/eten, uitslapen, en als laatste aan mezelf werken.
en al die dingen dee ik t hele jaar al maar strakkies nog MEEEER!
Oud 09-06-2003, 10:33
Verwijderd
Ik ben nog helemaal niet vrij, ik heb van 11 t/m 23 juni nog tentamens. Dus ik studeer eigenlijk de hele dag.
Oud 10-06-2003, 09:53
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 04-06-2003 @ 20:22:
Ik werk op bepaalde dagen, en op andere dagen doe ik iets leuks (dinsdag was ik bijvoorbeeld naar de Tweede Kamer) of doe ik gewoon heerlijk niks.
Vorige week was ik ook met mijn vader naar de tweede kamer geweest... maar de vergadering was afgelast, dus geen publieke tribune . Daarvoor waren we ongeveer helemaal van utrecht naar Den Haag gereden.

Ok ff on-topic nu:

Veel internetten, halve dag gamen (Q3 en flightsims online spelen), ongeveer een uur per dag tv kijken. Vrienden heb ik weinig, en die ik wel heb wonen een flink eind hiervandaan, dus daar valt ook niks mee te doen. Boeken lezen.

Het uitzendbureau heft tot nu toe alleen voor een paar weken werk gevonden, en ik moet eerst nog een paspoort hebben voordat ik kan beginnen .

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 09:56.
Advertentie

Regels voor berichten