Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Op het moment voer ik de hele dag echt geen reet uit behalve een beetje op terrasjes hangen en in de zon liggen, en 's avonds weer de stad in... bevalt echt meer dan prima dit
![]() Maar over ongeveer 2 weken ga ik beginnen met werken, 6 avonden in de week, dus dan heb ik straks weer even genoeg centjes.
|
nou, jongens, ik heb dus helemaal nix gedaan
btje voetballen met me maten, middenstip jatten bij AZ, uitgaan, veel pilsen en naar t strand gaan, meer zit r nie in, maar dat wil niet zggen dat ik me niet vermaak, duys wel..... hahahaha, veel plezier tot de uitslag allemaal , want tot dan vermaak ik me sowieso wel en over me uitslag [VWO] maak ik me helemaal geen zorgen
|
Ik moet zo nu en dan werken..
en als ik niks te doen heb pak ik een boek en lees ik wat, achter de computer forummen.. Ben vandaag en eergisteren een heel stuk wezen fietsen (eerst met een vriendin en vandaag met mn vriend) gewoon lekker een stuk fietsen in een wat hoger tempo (zou het nog geen racen noemen ![]() Ik heb me nog niet echt verveelt..
|
mwah... ik heb met hemelvaart gewerkt intern op de camping
toen zondagavond om 11 uur thuis maandagochtend naar centerparcs tot woensdagavond laat vanochtend naar breda gereden en weer terug introductie gehad ennuh morgen weer naar de camping om te werken en dan dinsdag thuis komen en naar mijn vriend gaan en 's avonds op verjaardag bij mijn zus woensdag examenfeest van een vriendin donderdag examenfeest van een andere vriedin vrijdag examenfeest van mij ![]() druk druk druk dus ![]() |
![]() |
|
ik werk bij mn vader... tenminste nu is er nog geen hol te doen, dus loop ik maar betaald met de computer te kloten en koffie in te schenken. "joepie" maar ik geniet wel van mn weekend, aangezien ik normaliter altijd naar mn bijbaan moest, maar die heb ik nu opgegeven vanwege fulltime werken.
|
ik heb 1e tijdvak geen examen gedaan, maar ga examen doen in 2e en 3e tijdvak dus ben nu nog druk bezig met leren, maar wat ik ga doen als ik examen heb gehad:
+/- 20 uur/week werken, lezen, tekenen etc, met leuke mensen leuke dingen doen, kamer inrichten en veranderen/opruimen etc, skaten, zwemmen, zonnen, films kijken, muziek luisteren, uitgaan, met ratje spelen, plantjes verzorgen, koken/eten, uitslapen, en als laatste aan mezelf werken. en al die dingen dee ik t hele jaar al maar strakkies nog MEEEER! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ok ff on-topic nu: Veel internetten, halve dag gamen (Q3 en flightsims online spelen), ongeveer een uur per dag tv kijken. Vrienden heb ik weinig, en die ik wel heb wonen een flink eind hiervandaan, dus daar valt ook niks mee te doen. Boeken lezen. Het uitzendbureau heft tot nu toe alleen voor een paar weken werk gevonden, en ik moet eerst nog een paspoort hebben voordat ik kan beginnen ![]()
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 09:56. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Cybersaai #167 <br> | 501 | 02-04-2008 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
alleen zijn Verwijderd | 23 | 29-01-2006 01:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Liefde & Relatie |
hoe je bij de buitenwereld overkomt.. bokky | 13 | 31-12-2004 13:53 |