Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog los van het feit dat de hele 'communisme-of-niet' discussie praktisch noch wetenschappelijk nut heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Het zou trouwens beter zijn als de media het had over "aandachtvragers" i.p.v. demonstranten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook voor veel kinderen, en met name blanke kinderen. Zoals het nu gaat in de wereld heb je straks alleen nog maar negers en aziaten over en natuurlijk moslims. De echte ariër zal verdwijnen en dat moet natuurlijk worden tegengegaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de kranten en tv zegt niks maar dan ook niks over vreedzame demonstraties tegen die 8 varkens, t enige wat je hoort is dat er rellen zijn uitgebroken! ![]() linkse media me reet!, echt niet dus he!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar daar ga ik straks verder over lullen met je, nu slapen! hele weekend 6,5 uur geslapen! ben kapot! PEACE!
||
Citaat:
Beesten zijn het, die mediamannetjes! Zouden ze de pik hebben om vreedzame demonstraties? |
![]() |
||
Citaat:
Die waren laatst op de TV. Wat een ongelofelijk amateur clubje is dat zeg. Wij gaan demonstreren met als doel leden te winnen. Wij heulen met enge clubjes als AEL. Wij gaan demonstreren en halen er dan dingen bij die er geen donder mee te maken hebben. Wij kopieeren 1 op 1 de propaganda van clubjes die wij knuffelig vinden. En hun democratie is ook fantastisch. Mag je het bestuur gaan kiezen ofzo. Zijn er evenveel kandidaten als er mensen nodig zijn ![]()
|
![]() |
wat dacht je van ak2000?
anti-kapital;isten
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond die demostranten maar een beetje sneu, beetje bezinestations plunderen enz enz. Als ik zon jong gassie hoor praten op het journaal over de grote boze bedrijven is mijn eerste reactie wat een naief ventje. Blijkbaar hebben die mensen nix beters met hun tijd te doen dan een beetje dom links lopen te lullen over dingen waar ze nix van begrijpen..
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
www.nologo.org --> alles over anders-globalisatie. Is een initiatief van Naomi Klein, een persoon die ik zeker geen domme relschopster zou willen noemen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Jammer dat sommige mensen alle media geloven.
Ik bekeek de beelden van de plundering van het tankstation al met enige scepsis omdat ik onderhand aardig doorheb hoe de Nederlandse media werkt. Dit zelfde mediagedrag vertoont zich namelijk ook t.o.v. van acties van Molukkers. Er worden het hele jaar meerdere demonstraties georganiseerd. Waarvan ik er in 4 heb meegelopen. Bij 1 demonstratie gebeuren er negatieve dingen(de aanrijdingen van 25 april jl.) En de tv laat alleen een getrashte auto van een dader zien en de kranten koppen met "Herdenkig Molukkers loopt uit de hand". Terwijl de kop "2 negers rijden 9 Molukkers aan" eventueel aangevuld met "tijdens een demonstratie" meer op z'n plaats was geweest. Maar dit is alweer offtopic. Ik begrijp wat gegennazis voelt........
||
Citaat:
Zo.
||
Citaat:
en oja, die vlaggen bij elke post. Met vriendelijke groet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |