Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op dit moment ben ik best wel onzeker.. en ook wel stiekem n klein beetje over mn relatie. Ik heb het er toevallig met twee vriendinnen (ieder apart) over gehad en ik denk dat meiden gewoon wat vaker moeten horen dat iemand van ze houdt en dr echt niet kwijt wilt en dat soort dingen.. Ik heb t iig zelf wel en die twee vriendinnen ook. Heb zelf laatste week een beetje het idee dat ie me gewoon wat minder leuk vind dan eerst.. Daar word ik nog meer onzeker van. Hij zegt dat ie zal smsen en dat doet ie dan niet. En dan niet 1 keer.. Maar echt gewoon tig keer achter elkaar.. Dan heb ik zoiets van: zeg dan niet dat je me zal smsen. Maja, ik dwaal weer af. Sterkte meis. Misschien moet je dit ns laten lezen of m gewoon ermee confronteren.. Maar dan niet proberen tussen jullie, maar hoe jij je er onder voelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als mijn vriend zo bot reageerd, zou ik dus vanzelf kwaad worden...
Ik zou goed met hem praten, en vragen waarom hij zo doet... Misschien zit hem iets dwars, of heeft ie problemen thuis, ofzo... En kan hij het bij nergens kwijt, dat hij daarom zo reageert... Maar het kan ook zijn dat hij je niet meer leuk vindt, en of een ander heeft... Ik zeg niet dat dit zo is, en je moet nooit van het slechtste uitgaan... Maar, hij kan zo zijn... Ik zou in eider geval goed met hem rpaten..
|
Ook al voel je je onzeker, vergeet niet dat hij niet voor niets nog steeds bij jou is, en als je zo onzeker blijft doen jaag je hem alleen maar weg, mannen kunnen daar meestal niet tegen. Ik zou er trouwens ook niet tegen kunnen. Je hebt wat met elkaar, DUS vind je elkaar echt leuk, zo zit het gewoon, klaar. En tuurlijk moet dat wel eens gezegd worden, maar niet continu.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben nu zo blij! Misschien moet jij dat ook ns doen.. Gewoon zeggen waar t op staat.. En zien hoe ie reageert.. en als hij dus niet wilt praten dan moet je misschien maar mail sture ofzo. dan heeft ie ook wat meer tijd om er over na te denken en te reageren. Kus en succes |
![]() |
|
![]() |
heej meis, eerlijk gezegt denk ik dat het allemaal wel mee zal vallen hoor! als hij echt niets voor je zou voelen zou hij niet bij je zijn je moet gewoon niet zo onzeker zijn hij is niet voor niets bij jou! ik snap wel dat het soms moeilijk is want dat is bij mij ook weleens het geval, maar je moet hem gewoon 100% vertrouwen dat hij eerlijk is over zijn gevoelens tegen over jou, en anders moet je er eens goed over gaan praten met hem en zeggen dat je het er echt heel moeilijk mee hebt! kisss
|
![]() |
|
![]() |
Ik bedoel dit niet vervelend, maar ik denk wel dat die onzekerheid iets is waar je zelf uit moet zien te komen. Bevestiging is vaak iets waar je steeds meer van nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Het is een kronkel in jouw hoofd die je zelf moet proberen om te zetten.
Ik vind wel dat je vriend er iets minder bot en iets begripvoller op zou kunnen reageren, maar goed, waarschijnlijk is hij ook nog jong en weet hij niet goed hoe hij met dat soort dingen om moet gaan. Pas op dat je niet in een cirkeltje terecht komt: je wekt kennelijk irritatie op bij je vriend als je te veel om bevestiging vraagt. Jij bent daar nog onzekerder door, hebt nog meer bevestiging nodig, gaat nog meer 'zeuren', hij raakt nog geïrriteerder, enzovoort. Leg je vriend gewoon op een rustige, niet-zeurderige manier uit hoe jij je voelt en dat je probeert om eraan te werken. Het klinkt raar, maar het zit vaak vooral in jezelf. Dat hij trouwens vroeg naar huis is gegaan en daar ging MSN-en vind ik overigens niet zo raar. Ik ben ook wel eens te moe om iets buiten de deur te ondernemen, maar thuis nog even computeren doe ik dan wel. Ik vind dat wel een beetje overkomen alsof je hem controleert. Het is niet zo dat iemand die moe is alleen thuis in bed mag gaan slapen. Veel sterkte in elk geval.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Niet boos kunnen worden Hippie :peace: | 21 | 08-08-2012 21:30 | |
Seksualiteit |
Ik ben Mexi en ik ben boos, heel boos. justmexi | 18 | 07-08-2012 10:34 | |
Psychologie |
boos om gekke dingen Amoa | 2 | 07-09-2009 11:29 | |
Muziek |
22/11: 6 bands op Koppenhinksteeg Benefiet - Leiden @ Linkse Kerk + Bar&Boos Bokkum | 0 | 14-11-2008 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Boos op God? Ieke | 0 | 05-09-2004 10:32 | |
Liefde & Relatie |
vriendin die boos is... Verwijderd | 20 | 09-05-2003 15:30 |