Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach man zolang het maar een spontane meid is die tegen een geintje kan en geen bezwaar tegen een bierpens heeft...
Ok...mooi zijn, leuk meegnomen... En om nu helemaal eerlijk te zijn...te lelijk ( no offence btw ) trek ik gewoon niet ( denk ik... ) ![]()
|
![]() |
Hmm over het algemeen is er niet echt iets waar ik heel erg op val. Maar toch zijn er wel van die factoren die het beinvloeden zoals, donker haar en donkere ogen, lieve lach en lief gezicht en leuk om mee te praten. (Als je je aangesproken voelt mag ja altijd mailen hoor)
|
hmm, toch nog leuk te horen dat het uiterlijk niet echt een vereiste is en dat jongens, mannen ook niet altijd op dunne meisjes vallen. niet dat ik daarmee wil insinueren dat ik dik ben ofzo maar de ideale maten heb ik niet. ik word trouwens nooit verliefd op mensen die supermooi zijn en das maar goed ook. mensen die enkel naar het uiterlijk kijken zijn superoppervkakkig. ben nu trouwens smoor op iemand die totaal niet mooi is, integendeel zelfs, maar echt puur omdat ie iets heeft echt bijzonder, daar gaat het volgens mij om
![]() |
![]() |
|
![]() |
tja er zijn zoveel mooie dames en princesjes.....
a great mind is all you need je weet het toch pas als je diegene treft in ieder geval gaat mijn voorkeur uit naar lang haar slank figuur kleine borsten en ogen die de jouwe recht kunnen aankijken. spijkerbroeken staan sexy!!!!! en wat brildragers betreft, zelfs een brilslang kan schattig zijn als je er verliefd op bent. nee hoor, waarom niet? een houten poot is misschien wat anders, maar als je echt van iemand houdt moet alles kunnen toch? R.e.m. groet lieve meisjes
||
Citaat:
ik viel echt op dun... iel dun dus maar nou meer op wat mollig eigenlijk boeit t ook geen fuck
||
Citaat:
||
Citaat:
mjha wat ik dus kwijt wou is dit ik snap nu denk ik waarom ik jongens niet snap. Waarom vallen jullie allemaal op het uiterlijk. Ik word verliefd op het innerlijk van een boy een gozer die heel veel meiden lelijk vinden vind ik meestal mooi gewoon om zijn innerlijk. Als jij een wijf ziet die vet lelijk is maar vet aardig en zo ![]() -XxX- Stephanie
|
ben ik blij dat mijn vriend niet zo is als de gemiddelde jongen hier. Dan had ik nooit een vriend gehad ofzo
![]() want vele zeggen blauwe ogen óf bruine ogen. die van mij zijn vanalles. vele zeggen slank... ik heb een buikje en een best dikke kont. vele zeggen blond of juist zwart haar, dat van mij is donkerblond naja, boeie
|
![]() |
1 woord: Angela.
waar ik meestal op val: donker haar (bruin ofzow) lieve ogen. liefst bruin of blauw. leuk figuurtje, hoeft niet superstrak te zijn maar ze moet ook geen walvis zijn. 1.70 ofzo ongeveer is wel een mooie lengte, hoeft niet persé ofzow maar k moet iets neerzetten. geen krater-gezicht. dikke make-up en alles = ![]() t moet er wel natuurlijk uitzien. mooie, nette, stijlvolle kleren. polo's vind ik altijd erg mooi bij meisjes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?) dd51001 | 14 | 08-10-2015 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Waar val jij op ? Sammie22 | 6 | 16-08-2012 13:59 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op?? bo0mm | 14 | 07-07-2003 14:51 | |
Liefde & Relatie |
waar vallen jongens op? BrunetJuh | 57 | 30-06-2002 15:58 | |
Liefde & Relatie |
jongens,waar vallen jullie op?? karinkruiswijk | 74 | 04-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 |