![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat mijn baardhaar wel iets minder snel had mogen groeien. Als ik me 'sochtends scheer heb ik 'savond alweer stoppels (en de volgende ochtend al een fiks stuk schuurpapier) en dat in combinatie met een gevoelige gezichtshuid is niet zo fijn.
Ik scheer me dan ook vaak maar om de drie, vier dagen. |
![]() |
|
![]() |
Nou..ik heb egt allemaal van die kutdinge eigk...
Ik ben allergisch voor pollen enzo..soort hooikoorts dus.. en voor huisstofmijt. En ik hep daardoor dus astma. En ik kennie zo goed tege de zon en te snel van temp. wisselen...krijg ik uitslag..egtnie normaal..maarja ken dr ook niks ana doen he..
|
Kheb kromme benen, beetje o-benen. Vind ik echt lelijk, zekr voor een meisje maarja...
En momenteel mn uitslag, maar dat verdwijnt wel weer (hopenlijk)
|
- jeuk
- ongesteld zijn - pijn of dingen aan je lichaam die je niet vertrouwd (bijv. knobbeltje in je borst) - hoofdpijn en oorpijn
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mijn chronische blaasontsteking, kan er echt zóó kwaad over worden soms
en verder eehm... ja okselhaar, beenhaar en schaamhaar vind ik príma dat krijg ik zo weg maar bij mijn oksels vaak rode plekjes.. vooral als ik het vaker dan 1keer in de twee weken scheer (en ja dat moet 's zomers ![]() En als laatste dat mijn huidje gevoelig is 's winters vaak ruwe plekken ![]()
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 18:27. |
![]() |
|
|