Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn haar gaat er niet aan meewerken als ik zoiets wil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het haar van Bradd Pitt vind ik ook wel tof. Weet iemand wat voor wax/gel/whatever ik het beste kan gebruiken om dat kapsel beetje te krijgen? Als ik er zo naar kijk lijkt het of ie helemaal geen spul gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
1. Verf het bruin 2. Maak het nat 3. Kneed er gel doorheen 4. Schud het op en heen en weer en draai wat plukken rond je vinger. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat meisje..zulk haar heb ik als ik uit de douche kom? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor haar zou ik lesbisch worden ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]MoonDance schreef op 03-06-2003 @ 19:04:
[B]rachael leigh cook als josie in josie and the pussycats ik heb mn haar ook een paar keer zo gehad maar als je het precies zo wilt moet je de hele dag een styler achter je aanhebben, beetje onmogelijk. onduidelijke foto: Een kruizing van tooske en marieke (idols!) Laatst gewijzigd op 13-05-2014 om 19:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze was dr kapot van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2014 om 09:00. |
![]() |
|
Dat haar van Gwen op die bovenste foto zou ik ook wel willen hebben, maar dan niet roze maar rood. En dat van Josie and the pussycats ziet er ook wel leuk uit, maar zou mij niet staan. Dat haar van Bam Margera is leuk voor jongens
![]()
|
ik houd niet zo van rood haar, daar is eigenlijk geen argrument voor of zo, ik vind het gewoon heel lelijk, vooral 'gemaakt rood' waarvan je kunt zien dat het geverft is.
zwart haar vind ik prachtig, vooral lang enstijl, dat zwarte haar waar je een liniaal langs kan leggen (zo recht) vind ik het mooiste wat er is. maar golvend kan ook mooi zijn. kapsels van bekende (en iets minder bekende) die ik wel zou willen hebben: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 |