Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
· 1
Heeft u een relatie? ![]() ◘ Ja. zo ja, ga naar vraag 4. · 4 Bent u blij met uw relatie? ![]() ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ![]() ◘ Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend? ![]() ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ![]() ◘ Voldoende. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
· 1
Heeft u een relatie? ![]() Ja. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Geen tijd. ◘ Niet populair. ◘ Geen zin in. ◘ Iets anders, namelijk………………… · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. ◘ Ja, ik houd niet van relaties. ◘ Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 4 Bent u blij met uw relatie? ![]() ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ![]() ◘ Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ![]() ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ![]() ◘ Voldoende. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) graag gedaan hoor! ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Relatie enquête
· 1 Heeft u een relatie? Ja. · 4 Bent u blij met uw relatie? Ja. · 5 Waar valt u op? Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). (maar houdt eerlijkheid niet automatisch vertrouwen in? · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? Veel · 8 Wat vind u van homo’s? Moet kunnen. (hoewel ik dit een beetje vreemd geformuleerd wordt) · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Ja, natuurlijk. graag gedaan :-) |
![]() |
|
· 1
Heeft u een relatie? ![]() ◘ Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Iets anders, namelijk…Ik ben bezig ![]() · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Geen mening, ik bedoel ik ben niet verdrietig erover.., maar ik wil niet per se nu een relatie Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. . · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar)
|
![]() |
1. Ja
4.Ja 5. Allebei 6. Beide 7. Veel 8. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind homo's maar niets 9. Nee, want bijv. 2 mannen is toch heel wat anders dan een man en een vrouw en een vrouw is anders dan een man en ik vind dat kinderen de opvoeding van beide moeten kunnen krijgen. Behalve als het niet kan doordat er een gestorven ofzo is. |
![]() |
|
Relatie enquête:
1) nee zo ja, ga naar vraag 4. 2) Iets anders, namelijk.. naja heel wazige situatie.. we zijn wel verliefd op elkaar hebben troetelnaampjes elkaars ouders al ontmoet, maar we zijn nog niet egt officieel een stelletje.. komt nog wel in de toekomst ![]() 3) Nee, want ik geef om deze jongen.. zoals ik al zei: "Wazige situatie" : ![]() Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. 4) --- 5) --- 6) --- 7) --- 8) Moet kunnen 9) Ja, misschien wel (ligt aan het paar)
|
Verwijderd
|
1. ja
4. twijfelachtig---> geen mening? 5. allebei 6. beide (what's the difference?) 7. veel 8. moet kunnen 9. ligt aan het paar. maar das wel logisch, want ook niet alle hetero-paren kunnen goed kinderen opvoeden hoor!! ow er stond "net zo goed als hetero=paren" ![]() kweenie wat ik heb vandaag, bij bio las ik ook alle vragen verkeerd ![]() naja.......ff denken......volgens mij heeft zo'n kind toch een moeder nodig...... laat ik het maar houden op "ligt aan het paar" |
![]() |
|
· 1
Heeft u een relatie? ![]() » ◘ Ja. ◘ Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Geen tijd. ◘ Niet populair. ◘ Geen zin in. ◘ Iets anders, namelijk………………… · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. ◘ Ja, ik houd niet van relaties. ◘ Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 4 Bent u blij met uw relatie? ![]() » ◘ Ja. ◘ Nee. ◘ Geen mening. · 5 Waar valt u op? ![]() ◘ Uiterlijk. ◘ Innerlijk. » ◘ Allebei. ◘ Geen mening. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ![]() ◘ Dat je haar kunt vertrouwen. ◘ Dat ze eerlijk is. » ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). ◘ Geen mening. · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ![]() ◘ Veel. ◘ Voldoende. » ◘ Weinig. ◘ Bijna geen. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() » ◘ Moet kunnen. ◘ Kan niet. ◘ Geen mening. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, natuurlijk. » ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) ◘ Nee, zeker niet. ◘ Geen idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]TCFK schreef:
[B]Ik zou graag wat van jullie willen wten: Relatie enquête · 1 Heeft u een relatie? ![]() Ja. · 4 Bent u blij met uw relatie? ![]() Ja. · 5 Waar valt u op? ![]() Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ![]() Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ![]() Voldoende. · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() Ja, natuurlijk alvast bedankt alsjeblieft hoor ![]()
|
Verwijderd
|
· 1
Heeft u een relatie? ◘ Ja. · 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ◘ Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. · 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, natuurlijk. Love, Lis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
· 1
Heeft u een relatie? ![]() ◘ Nee. (bijna ![]() zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Iets anders, namelijk…………………Ik word niet zo snel verliefd/vind niemand goed genoeg · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Geen mening. (soms wel,soms niet) Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, natuurlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Relatie enquête
· 1 Heeft u een relatie? ![]() ◘ Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ![]() ◘ Iets anders, namelijk…………………de jongen die ik wil, wil mij niet, en de jongen die mij wil, wil ik niet ![]() · 3 Bent u hier blij mee? ![]() ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. [edit]met die ene jongen dus ![]() Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · · 8 Wat vind u van homo’s? ![]() ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ![]() ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) |
![]() |
|
1
Heeft u een relatie? ◘ Ja. · 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ◘ Uiterlijk+Innerlijk · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? vertrouwen en eerlijkheid · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. · 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar)
|
· 1
Heeft u een relatie? ◘ Ja. zo ja, ga naar vraag 4. · 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ◘ Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. · 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Moet kunnen. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, misschien wel. (ligt aan het paar)
||
hell,
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Relatie enquête
· 1 Heeft u een relatie? ◘ Ja. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ◘ Geen tijd. ◘ Niet populair. ◘ Geen zin in. ◘ Iets anders, namelijk………………… · 3 Bent u hier blij mee? ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. ◘ Ja, ik houd niet van relaties. ◘ Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 4 Bent u blij met uw relatie? ◘ Ja. · 5 Waar valt u op? ◘ Allebei. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? ◘ Veel. · 8 Wat vind u van homo’s? ◘ Kan niet. · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Geen idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*Verveelt zich*
Heeft u een relatie? Nope Waarom niet Hmm....weet ik het....Nou ja,weet het eigenlijk wel ![]() Bent u hier blij mee? Mwah...soms heb ik er geen problemen mee....maar soms voel ik me ook weleens eenzaam,denk dat iedereen soms wel verlangt naar die ene persoon... ![]() Wat vind u van homo’s? Niks mis mee hoor! Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Tuurlijk!Maar het ligt natuurlijk wel aan de mensen,ook niet alle hetero paren kunnen kinderen goed opvoeden,maar het maakt niet uit of iemand homo of hetero is.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Relatie enquête
· 1 Heeft u een relatie? x Ja. ◘ Nee. zo ja, ga naar vraag 4. · 2 Waarom niet? ◘ Geen tijd. ◘ Niet populair. ◘ Geen zin in. ◘ Iets anders, namelijk dat ik pedo ben · 3 Bent u hier blij mee? ◘ Nee, ik zou graag een relatie willen. ◘ Ja, ik houd niet van relaties. ◘ Geen mening. Als u bij vraag 1 nee geantwoord hebt gaat u naar vraag 8. · 4 Bent u blij met uw relatie? x Ja. ◘ Nee. ◘ Geen mening. · 5 Waar valt u op? ◘ Uiterlijk. ◘ Innerlijk. x Allebei. ◘ Geen mening. · 6 Wat verwacht je van je vriend(in)? ◘ Dat je haar kunt vertrouwen. ◘ Dat ze eerlijk is. x Beide ( vertrouwen en eerlijkheid). ◘ Geen mening. · 7 Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? x Veel. ◘ Voldoende. ◘ Weinig. ◘ Bijna geen. · 8 Wat vind u van homo’s? x Moet kunnen. ◘ Kan niet. ◘ Geen mening. Belachelijke vraag · 9 Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? ◘ Ja, natuurlijk. x Ja, misschien wel. (ligt aan het paar) ◘ Nee, zeker niet. ◘ Geen idee. ik vond sommige vragen wel dom hoor Groetjes marieke |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heeft u een relatie? JA
Bent u blij met uw relatie? Ja. Waar valt u op? Allebei. Wat verwacht je van je vriend(in)? Geen van beide.... ik hoop alleen. Hoeveel tijd besteed u aan uw relatie? Zeer veel, maar nog niet genoeg. Wat vind u van homo’s? Wat heeft deze vraag te maken met een relatie enquete? Kunnen homo paren net zo goed kinderen opvoeden als hetero paren? Nee, zeker niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Enquete voor de paardenliefhebbers, vul m in aub! Evel!enep!enetje | 9 | 02-12-2002 12:24 |