Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nooit ruzie met mn broers en ook niet met mn ouders. Met mijn jongere broertje heb ik een goeie band. We zitten altijd gezellig te kletsen en te klieren. Hij is 15. Mijn oudere broer woont niet meer thuis. Met hem kan ik ook wel lachen en gek doen, maar echt een diepgaande relatie hebben we niet. Hij is heel gesloten en zal nooit vertellen waar hij mee zit.
Maar gezellig is het met allebei altijd wel.
|
mijn broer is echt super, hij komt me ophalen van mijn werk als het regent, hij kookt voor me, hij haalde zelfs een keer haarkleur voor me toen ik mijn haar verpest had, allemaal van dat soort dingen .
vroeger hadden we vaak ruzie maar dat kwam vaak (altijd) van mijn kant. Hij is echt super relaxed, helpt me als ik dat nodig heb. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
vroeger was ik echt heel er close met mn zusje, maar dat is nu wel anders.
ik erger me vaak dood aan dr en dan vooral de dingen die ze doet.. kan er gewoon niet tegen dat ze gewoon niet echt nadenkt. klinkt stom.. weet t.. wou vaak dat t nog zoals vroeger was. Ik mis het echt! we vertelden ook echt alles aan elkaar en nu liegt ze vaak tegen me.. Voor mijn gevoel heb ik gewoon niet meer een zusje.. Niet meer echt een zusje.. Dat vind ik echt heel erg kut.. al zal ik dat niet laten merken. |
![]() |
||
Citaat:
juist broer en zus zelf komen nie echt overeen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil het beste voor dr, maar hoe ze nu doet is dat niet het beste voor haar, al denkt ze dat nu wel.. en ze is ook absoluut niet meer te bereiken. en ze liegt zelfs tegen me! Terwijl we vroeger elkaar alles vertelden.. ze ontglipt me en dat doet pijn.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn broer zit ergens in Amerika. Ik ben er een paar maanden gelden nog wel bij hem geweest. En nu stuur ik hem soms een mailtje, maar daar houd het wel mee op.
Als je broer nog thuis zit vindt je hem alleen maar vervelend, maar als hij dan een lange tijd weg is begin je hem wel te missen en dan pas realiseer je je dat je van hem houdt!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() HEb je al eens geprobeerd om haar erop aan te spreken of een brief te schrijven met daarin hoe je je erover voelt?.. Misschien dat dit helpt? ![]()
|
Verwijderd
|
M'n zusje zegt vaak tegen m'n moeder:"Hij is m'n broer maar hoor!"
![]() Bovendien is ze nooit dankbaar als ik haar help met bijv. Latijn en vraagt ze me nooit wat maar commandeert ze me altijd, en dan vindt ze het nog raar ook dat ik boos word. En nu is ze tegen m'n moeder aan het schreeuwen, ik heb al verscheidene malen gezegd dat 'ze haar kop dicht moet houden', en ik heb al vaak met mijn moeder over dat geschreeuw gepraat, maar mijn moeder laat gewoon over zich heen lopen. De situatie lijkt me duidelijk. *gooit nog een sinaasappel naar kop van zusje* M'n broertje die over anderhalve week 9 wordt is wel lief btw ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
M'n zusje en ik kunnen het meestal niet zo goed met elkaar vinden. Ze wordt 15, een echte puber dus.. Vroeger deden we alles samen: over jongens praten, naar concerten gaan, skaten, winkelen... Maar nu begint ze zich tegen me af te zetten.
Ik wil zo graag een babyzusje, en/of een veel oudere grote broer die me beschermt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoe slechter het gaat tussen mij en mn ouders hoe bete rhet gaat tussen mn broertje en mij...
hij is nu 14 en kan het redelijk met mn vriend vinden, vind ik wel lache... als ik weer iets heb gedaan was ze (=mn ouders) echt niet mogen weten vertel ik het hem, en andersom we hebben elkaar nog nooit verluld, maar we vechten wel... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
mn moeder zegt dat ieder dat op zn eigen manier doen, en dat weet ik ook wel, alleen waarom ziet ze nou niet waar ze mee bezig is? dat ze gewoon gestoord bezig is! Op school krijg ik ook allemaal dingen over dr te horen en vragen naar mn hoofd.. Hoe moet ik dat allemaal wete!?? @party_bunny: ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik heb precies hetzelfde. Ik wou dat ik een oudere broer of zus had. Ze weet niet wat ze heeft.. ik wou soms dat ik de jongste kon zijn. @perseus: ik weet hoe het voelt. dat heb ik zelf ook. vergeleken bij mn zusje voel ik me ook opeens zo saai en braaf. ik bedoel: kom 99,9% van de tijd netjes op tijd thuis (vaak wel 5 min eerder omdat mn moeder dat fijner vindt) en ik heb haast nooit ruzie met mn moeder. Zij echt bijna de hele dag. En ik sta daar tussenin. Ik word er gewoon gestoord van! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mijn broertje is lichtelijk geestelijk gehandicapt, probeer daar maar 'ns een fatsoenlijke conversatie mee te hebben. Natuurlijk wil ik niet dat hem iets overkomt, maar nadat ik uit huis ben hoef ik hem (en eigenlijk ook de rest van m'n familie) niet per se meer in m'n leven te hebben.
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik woon samen met me zus in een 4-kamer appertement (zonder ouders dus). Dit is min of meer zo gekomen doordat m'n moeder is gaan samenwonen met haar vriend, waardoor wij dus 'achterbleven
![]() Dat loopt allemaal aardig, alhoewel er soms wel wrijvingen ontstaan omtrent het huishouden.... Maar daar hoef je geen broer-zus voor te zijn om die te krijgen. Gaat allemaal wel goed dus ![]() Ik heb ook nog een stiefzusje, die me vader en stiefmoeder woont. Daar kan ik het ook wel goed mee hebben, alhoewel zij dus pas op haar 14e ongeveer erbij kwam.
|
Ik heb een broer van 30 en een zus van 34
Het gaat echt super goed als we elkaar zien! Ze zijn allemaal het huis uit maar mijn broer en ik hebben vrij lang onder het zelfde dak geleefd. Hij ging op z'n 26e pas het huis uit, het was de laatste jaren super gezellig! Als we beide ziek thuis waren lagen we beneden op de bank de hele dag met de GameBoy te spelen. Vroeger was dat wel anders, toen hadden we een echte broer-zusrelatie. Hij peste me altijd en ik was te klein om wat terug te doen, maar als ik hem nodig had, dan was hij er! Mijn zus is al op haar 18e het huis uit gegaan, ik was toen dus 4 jaar, het enige wat ik me dan ook nog kan herinneren is dat er vaak een vriendin van haar bleef slapen en ik hun dan ging wakker maken, als hummelte van 4. Als ik bij haar kwam was het altijd feest (letterlijk). Ze had een zoledrkamertje in een studentenhuis waar ze midden over de kamer een doek spande wat ons huisje was. We aten er gepofte rijst en dronken priklimonade, dat mocht ik toen nog niet van m'n moeder. Één groot feest dus! Nu gaat het hartstikke goed, ik zie ze eens in de 2 weken en we hebben allemaal ons eigen leven. M'n zus zie ik het meest omdat zij een dochtertje van bijna 4 heeft waar ik helemaal weg van ben, en andersom (alhouwel, sinds we een puppy hebben krijg ik toch wel minder aandacht ![]()
|
Nou, daar gaan we dan..
* Broer -> Hele slechte band mee, teveel slechte ervaringen mee. Heb 'm dik 1,5 jaar niet gesproken, weet niet eens waar hij is.. * Zus -> Redelijk goede band mee, zijn best dicht naar elkaar toe gekomen, maar groeien weer uit elkaar. Hebben allebei wel punten waardoor het moeilijk is om echt goed met elkaar om te kunnen gaan, maar we proberen het wel. * (pleeg)Zusje -> Vrij goede band mee, spreek haar best veel, kan goed met haar lachen ed. * (stief)Zusje -> Geen band. Praten niet veel met elkaar, ken haar niet goed, en zijn allebei het slachtoffer van onze slechte buien. ![]() * (stief)Zusje -> Goede band mee, hartstikke lief kind, kan goed met haar omgaan.. Dat was 't..
|
![]() |
Mijn zus en ik schele 3 jaar...
ze kan heel lief zijn... soms kunne we het een hele tijd gewoon super met elkaar vinde... ma ze kan SUPer gemeen zijn...van die opmerkinge make waarvan ze weet dat dat mij pijn doet, en dan doet ze dat zo dat er allemaal mense bij zijn...die snappe da nie en die vinde da grappig.....ma ja |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een jonger broertje en altijd ruzie met hem. Hij is 14 en in de puberteit en ik ben bijna 17 en wil het liefst zo weinig mogelijk met hem te maken hebben, wat hij weer niet snapt.
![]() Oh ja, en ik heb ook nog een zusje. Ze is vandaag 11 geworden en meestal kan ik wel met haar opschieten hoewel ze behoorlijk eigenwijs is. Maar ach, hoe verder ze qua leeftijd van me af staan, hoe leuker ik ze vind... Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 16:48. |
![]() |
|
![]() |
( even terzijde, wat hebben jullie allemaal enorme gezinnen zeg!!!)
Ik heb een broertje dat drie jaar jonger is, soms knallende ruzie, maar soms ook leuke gesprekken. We vertellen nog wel veel aan elkaar vind ik. Zie em de laatste tijd alleen in het weekend, maar das wel genoeg, want hij pubert nogal en is onwijs druk. We zijn wel heeeel verschillend, hij is veel rebelser, maar we hebben geen slechte band.
||
Citaat:
Mijn broer en zussen. Ik kan met oudere zus en broer prima overweg. Met mijn zusje niet. We hebben een haat/liefde verhouding. Maar ik denk dat dat leeftijd is (13)
|
Verwijderd
|
3 oudere broers. Oudste woont samen, middelste is getrouwd en de jongste woont nog thuis. 2 down, 1 to go. Kan met me jongste broer het beste overweg, ook voornamelijk omdat we een aantal dezelfde mensen kennen en 4 jaar lang 40 uur per week met elkaar hebben gewerkt. Oudste broer heeft een aantal keren misbruik gemaakt van de familie, dus die negeer/ontloop ik zoveel als mogelijk is en de middelste, sja ik mag zijn vrouw niet echt.
|
![]() |
|
2 oudere zussen..
oudste is 11 jaar ouder en de middelste is 8 jaar ouder. Mijn oudste zus is meer een soort van 2e moeder voor mij.Ook wel een zus maar toch meer dat moederachtige, ze heeft ook 2 kinderen. Mijn middelste zus is echt een zus...een vriendin zus met wie je winkelt , soms uitgaat , naar de kapper enz. Met mijn middelste zus had ik vroeger ook altijd ruzie omdat ze mij altijd op sleeptouw moest nemen van mijn ouders, na een tijdje vond ze het niet eens meer erg heeft ze me een X verteld.Toen werd onze band dus ook beter, ondanks het leeftijdsverschil. Met deze zus heb ik dan ook de beste band denk ik. |
![]() |
|
Ik heb 2 oudere zussen. Met de oudste kan ik beter opschieten dan met de middelste. Gewoon we begrijpen elkaar beter denk ik. mn andere zus ik ook wel lief hoor maar daar irriteer ik me gewoon vaker aan en daarom ehbben we ook vaker ruzie. Tja met mn oudste zus doe ik dan ook meer dingen (middelste is ook al het huis uit, alleen ik en mn oudste zus wonen nog thuis)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een zus, dat zit erg goed. We lijken totaal níet op elkaar, maar toch ook weer wel
![]() ![]() En qua uiterlijk lijken we ook totaal níet op elkaar, echt helemaal niets. Zij lijkt ongelofelijk veel op mijn moeder en ik veeeel meer op mijn vader. Geeft altijd wel leuke blikken van mensen wanneer we dan hand in hand over straat lopen ![]() ![]() Mijn vriend heeft een zusje van 5 jaar jonger, dat klikt ook erg goed tussen die twee. Ze bellen elkaar regelmatig en zien elkaar ook best vaak. Daarnaast helpen ze elkaar altijd wel als dat nodig is. M'n vriend neemt bijvoorbeeld vrij wanneer er bij haar thuis iets gedaan moet worden en zij helpt hem weer met dingetjes uitzoeken (hoewel ik dat nu eigenlijk meer doe). Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 15:21. |
![]() |
|
mijn zus en ik, perfect!
Mijn zus is 22 ik ben 17... maar ze brengt en haalt me als ik naar me vriendin gaat meestal. En doet zij het niet ofzo dan me vriendin dr zwager. ![]() Openbaar vervoer is nog geen een keer aan bod gekomen. Verder doen we weleens dingen samen en zien we elkaar regelmatig. Ze woont vlakbij en binnenkort nog iets dichterbij want ze gaat een huis kopen. Nee de relatie is goed we hebben af en toe een meningsverschil maar verder is het prima |
![]() |
|
mijn broer en ik lijken absoluut niet op elkaar
wat hij lekker vind van eten vind ik vies en andersom zijn hobbys vind ik maar niks hij die van mij niet het werk wat ik doe zou hij nooit willen doen. we hebben over alles een andere mening ik hou van mensen om mij heen hij niet hij lijkt op mijn moeder ik op mijn vader ik hou van uitgaan hij vind dat geld verspilling ik hou van voetbal/sporten en hij moet niet denken aan sport. ik kan helemaal niks bedenken wat wij gemeen hebben. nou kan je je ook wel voorstellen dat wij ook niks samen hoeven te gaan doen want dat komt absoluut niet goed. vroeger had ik wel meer ruzie met mijn broer maar ik denk dat we onze verschillen hebben geacepteerd. maar een super band zal het denk ik nooit worden
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reactie van Moskee Tawheed over het boek. Oum Taqiyyah | 96 | 30-04-2004 19:42 |