Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 12:26
Verwijderd
het verschil tussen een relatie en een testrelatie????

Ik zie heel veel mensen die het alleen hebben over een relatie, maar mensen als Moenbase hebben het ook over testrelaties. Wat is nou het verschil en hoe komt dat verschil naar buiten in de praktijk?

*voelt zich behoorlijk dom*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 13:34
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
een relatie is altijd een test...
Oud 14-03-2002, 15:22
Lindansje
Lindansje is offline
dan zijn we samen dom, dark voice, want ik heb ook nog nooit van die term gehoord
Oud 14-03-2002, 17:37
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Een relatie is enkel een test van de liefde die je na je dood zult gaan verkrijgen van het innige licht.

Nee even serieus,
ik heb echt nog nooit van het begrip testrelatie gehoord.
Veel (Lees: Alle) Relaties zijn testrelaties eigenlijk. Het zou dom zijn te ontkennen dat er non-testuele relaties bestaan.
Dus,
het is heel logisch dat je je afvraagt wat het verschil is,
want volgens mij is dat er niet,
behalve dan misschien de mate van het doorhebben dat het een test is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:56
AMDFreak
AMDFreak is offline
het is pas echt een relatie als je bent getrouwd..

de rest is allemaal test... naar mijn idee
Oud 15-03-2002, 11:57
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Een testrelatie. Ik heb het laatst ook een vriend van me horen zeggen.

Je moet het zien als een scheiterd!!!!

Het is een relatie voor een relatie. Een test om te zien of julie er klaar voor zijn om een relatie te beginnen. Onzin dus!

Het is ook een manier om te vertellen dat ie je erg leuk vind maar zich eigenlijk niet wil binden of niet klaar is om zich al te binden. Als ze dan vreemdgaan is het volgens hun minder erg omdat ze niet echt samen een relatie hebben!!!

Dus iemand die dat zegt is een scheiterd!!!

Groetjes en liefs

B3
Oud 15-03-2002, 12:10
moenbase
moenbase is offline
Een relatie waarbij men bij voorbaat weet dat deze fout mag gaan, dus dat het uit mag gaan. Een testrelatie wordt aan gegaan omdat men bij die leeftijd immers nog niet mag trouwen. Het is in weze hetzelfde als een huwelijksrelatie, alleen met wat belangrijke verschillen zoals dat het uit mag gaan. En de verliefdheid plots kan verdwijnen. Dit houd je altijd in gedachte bij een testrelatie.
Oud 15-04-2002, 10:49
Empaled
Empaled is offline
Sorry moenbase, maar ik vind je stelling waardeloos, dan kan je net zo goed je auto een test-auto noemen want het is altijd nog maar de vraag wanneer je hem in de prak rijdt.

Er zit een duidelijk verschil tussen gedachten en gevoel, als je in gedachten gaat kijken naar een relatie WEET je dat ie niet voor altijd gaat duren. Maar als je naar je gevoel gaat luisteren kan dat totaal anders aanvoelen, dan lan je het idee hebben dat je er voor eeuwig mee wil samen zijn, simpelweg omdat dat zo voelt.

En dan terugkomend op het woordje test, ik snap niet dat je dat zomaar kan gaan zeggen, of dat dat door de mens in de mond wordt genomen, als je niet van plan ben serieus een relatie aan te gaan ga er dan GEEN aan!
Oud 15-04-2002, 11:28
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
Citaat:
Empaled schreef:
Sorry moenbase, maar ik vind je stelling waardeloos, dan kan je net zo goed je auto een test-auto noemen want het is altijd nog maar de vraag wanneer je hem in de prak rijdt.

Er zit een duidelijk verschil tussen gedachten en gevoel, als je in gedachten gaat kijken naar een relatie WEET je dat ie niet voor altijd gaat duren. Maar als je naar je gevoel gaat luisteren kan dat totaal anders aanvoelen, dan lan je het idee hebben dat je er voor eeuwig mee wil samen zijn, simpelweg omdat dat zo voelt.

En dan terugkomend op het woordje test, ik snap niet dat je dat zomaar kan gaan zeggen, of dat dat door de mens in de mond wordt genomen, als je niet van plan ben serieus een relatie aan te gaan ga er dan GEEN aan!
hier sluit ik me bij aan!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

*voelt zich behoorlijk dom*
Je bent helemaal niet dom!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Empaled schreef:
En wat nou als dat gevoel nooit weggaat..? Gaat het dan nog uit omdat je WEET dat het niet aan "kan" blijven, of volg je dan je gevoel..?

Kun je wel zeker weten dat het uitgaat? Of DENK je dat het uitgaat omdat je niet beter weet?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:06
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

En wat nou als dat gevoel nooit weggaat..? Gaat het dan nog uit omdat je WEET dat het niet aan "kan" blijven, of volg je dan je gevoel..?

Kun je wel zeker weten dat het uitgaat? Of DENK je dat het uitgaat omdat je niet beter weet?
Als je zo rationeel zou zijn als je verliefd was dat je je kon bedenken dat het niet voor altijd zou duren, zou je er niet aan hoeven beginnen denk ik, want dan ben je of rationeel gestoord, en nee zelfs ik kom rationeel niet op zo'n gestoordheid, of dan ben je niet echt verliefd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Als je zo rationeel zou zijn als je verliefd was dat je je kon bedenken dat het niet voor altijd zou duren, zou je er niet aan hoeven beginnen denk ik, want dan ben je of rationeel gestoord, en nee zelfs ik kom rationeel niet op zo'n gestoordheid, of dan ben je niet echt verliefd.
Jah.. dat denk ik dus ook
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ooit uit zou gaan..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:44
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Jah.. dat denk ik dus ook
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ooit uit zou gaan..
Hmm
Ja tuurlijk

en dat is ook goed
want zo heb je op dat punt volledige inzet!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Hmm
Ja tuurlijk

en dat is ook goed
want zo heb je op dat punt volledige inzet!
Ik zet me sowieso wel in voor liefde
Dasmijn alles ..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:38
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik zet me sowieso wel in voor liefde
Das mijn alles ..

Jij bent echt zo lief!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 09:58
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
een testrelatie? onzin!! of je hebt een relatie of niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten