Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kvind ut dan toch wel heel weinig vergeleken met jullie allemaal hoeveel herkansingen ik heb....want bij bijna alle scholen hoor ik dat ze tenminste wel 1 herkansing per toetsenperiode hebben... mja sal wel..&*@#&*@#^& school |
![]() |
|
Ik had altijd zes toetsweken per jaar, na elke toetsweek een herkansing, van de toetsen die meetellen voor het SE dan
Niet helemaal eerlijk dus, want de ene week heb je veel meer SE-toetsen dan de andere week en je mag geen herkansingen sparen
|
Verwijderd
|
VWO-5. Wij hadden dit jaar maar 2 grote toetsperiodes van 8-11 toetsen elk. 1 herkansing is dan gewoon belachelijk weinig. Toen zijn er een paar stennis lopen schoppen bij de afdelingsleider samen met enkele ouders en nu hebben we 2 herkansingen per periode. 1 voor algemeen deel+wiskude en 1 voor profieldeel.
Is nog steeds bar weinig, maar toch een hele verbetering. |
![]() |
|
Wij hebben niet echt toetsenweken en daarop kun je dus niet herkansen.
We hebben wel 2 keer examens en als je op het Juni-examen een onvoldoende haalt krijg je in augustus een herexamen. Asle je Juni-examen niet gecompenseerd wordt door je Kerst-examen, dan krijg je een B-attest en mag je wel over maar mag je deze richting niet meer doen. Of je doet het overnieuw.
||
Citaat:
ontopic: 5 in een jaar. maakt niet uit of het uit 't PTA is of niet. niet meer dan 2 in één termijn.
||
![]() |
Citaat:
kep dus wel gelezen dat er een paar nog minder hebben...maar het overgrote deel heeft tog wel minstens 1 herkansing per toetsenperiode...*zucht* ik blijf misschien nog zitten ook... |
![]() |
|
![]() |
hmmzz na het lezen van al die reacties werden we (ik+andere leerlingen) nog meer pissed off, vanwege die 2 herkansingen per jaar..Ennnn we krijgen nu in ieder geval een herkansing meer!
Maar niet omdat die *!@#$%^&#@schoolleiding medelijden met ons had ofsow, maar alleen omdat we met een andere school gefuseerd zijn die ook meer herkansingen had dan wij... ![]() Bleeegh maargoed, nu heb ik weer veel meer kans om over te gaan ![]() ![]() Zo damn, die mensen met 6 of 8 herkansingen per jaar hebben egt mazzel. Maargoed, misschien hebben jullie dan ook 100x meer toetsen dan ik. kep er dus gemiddeld 20 in een jaar. |
![]() |
|
k zit in 5 vwo, en we hebben 4 tentamenperiode's, en per periode 2 herkansingen..die je trouwens verliest als je handelingsdelen enzo niet in orde hebt, maar goed..dat zal overal wel zo zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik zit in 5vwo..en ik heb vier schoolexamenweken per jaar..
in deze weken heb je niet alleen schoolexamens maar ook gewone eindtoetsen (die tellen alleen voor je overgang mee)..bij elke toetsweek heb je recht op 1 herkansing van een schoolexamen (als je alle handelingsdelen en praktische opdrachen hebt ingeleverd).die herkansing mag je pas maken aan het begin van de volgende toetsperiode..het hoogste cijfer van wat je hebt gehaalt telt.helaas had ik laats mn engels brief herkanst,ik had eerst een 3 en ik haalde voor de herkansing weer een 3 ![]() |
![]() |
|
hey
k zit in havo-4 en wij hebben 5 periodes elke periode eindigt met een SET week, daarvan mag je 1 set herkansen, en aan het eind heb je nog 1 extra herkansing over het hele jaar, dus in totaal mag je per jaar 6 dingen herkansen..(maar dan wel al je handelingsdelen inleveren!!!) kuzz mir |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels Luistertoets 29/01/2007 Strever | 46 | 27-02-2007 16:12 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansingen Sanctus | 45 | 09-07-2006 12:47 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansing beleid (midd.school)? dancelady | 37 | 19-04-2003 15:23 | |