Advertentie | |
|
![]() |
|
whahahahaha
![]() latest news : Sum 41 komt ook niet ![]() yes ![]() wie is de vervanger ??? bron: www.graz.nl / http://3voor12.vpro.nl/pinkpop
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 18:58. |
![]() |
|
Roman, onze huiscolumnist, gaat naar Pinkpop en stuurt zijn verslag naar ons. Dinsdag komt het online, bij Muziek.
Ik ben op zoek naar mensen die foto's maken op Pinkpop, die ik online mag zetten om dat verslag mee op te fleuren. Liefst dinsdag binnen. Wie kan, wil, heeft zin? -privé berichten zijn fijn-
|
Wat een zelfkwelling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit nu pinkpop-radio te luisteren op internet en daar is als bijna een kwartiertje Placebo bezig en het is weer super, briljant, geweldig, subliem en ze moeten nog 3 kwartier en dat mis ik allemaal, omdat ik nu huiswerk achter de comp zit te maken. Oh wat erg.............. ![]() - Brian molko op mondharmonica nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar eef je belde net vanuit pinkpop... alleen was ik te laat om de telefoon op de nemen... had ik kunnen zeggen dat thijs bbq'en bij joop is... maarja... dit wordt nu wel erg persoonlijk en de rest heeft natuurlijk niks aan deze post... maar goed ik baal er wel een beetje van dat ik niet in Landgraaf ben... Alhoewel, het was vandaag wel poepweer.... heeft het tentje het gehouden? tentje van geert en thijs meegenomen? nou goed, over poep weer gesproken... ik ga nu ook maar poepen, want anders mist kluivert de boot... hmmm. misschien kan ik voortaan beter op onzin gaan posten ofzo ![]()
|
|