Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 19:54
$tarlight
$tarlight is offline
ik ben vandaag begonnen met een 10dagen dieet van een of ander ziekenhuis.... 5 kilo in 10 dagen... Nou ik ben benieuwd, het zal wel weer niks worden, maar okee, ik begin langzaam aan ook tevredener met mezelf te worden...

liefs..
Oud 08-04-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
$tarlight schreef:
5 kilo in 10 dagen... Nou ik ben benieuwd, het zal wel weer niks worden
neej dat gaat er te snel af...
Oud 08-04-2002, 20:33
miep
miep is offline
hee,
het lijnen zelf; weinig eten gaat niet zo goed, maar 't sporten wel! ik zit nu steeds minstens een uur per dag op de hometrainer, en dan niet zachtjes trappen, nee, flink doortrappen, gaat goed dus!
nou, ik ben benieuwd, ik kom IN IEDER GEVAL niet meer aan als ik zo sport! (ik heb ook niet echt vreetbuien meer, maar echt geen snoep komt er op een dag ook niet van, nog niet iig)
Oud 09-04-2002, 09:00
Verwijderd
Citaat:
$tarlight schreef:
ik ben vandaag begonnen met een 10dagen dieet van een of ander ziekenhuis.... 5 kilo in 10 dagen...

Lijkt me niet gezond, in tegendeel zelfs, 't lijkt me erg ongezond.
1 tot 2 kilo per week is 'normaal' en dan is de kans op jojo'en minimaal.
Oud 09-04-2002, 11:50
beestje
beestje is offline
het enige wat ik hier kan zeggen is: STOP ALSJEBLIEFT MET LIJNEN!!!!

echt, als ik al die verhalen hier lees word ik spontaan moedeloos... allemaal mensen met een gezond gewicht (sommige zelfs aan de lage kant) die allemaal stuk voor stuk vinden dat er nog tig kilo's afmoeten... alsjeblieft, doe het niet...

ik heb het ook gedaan, meerdere keren zelfs, begonnen met lijnen met een gewicht van 60 kilo bij een lengte van 1.70, onzin dus, ik had een prima gewicht!!! Ja, ik viel af, maar ik speelde ook vals... en nu heb ik al een half jaar boulimia en ik kom er met geen mogelijkheid meer vanaf... je denkt dat het je nooit overkomt, maar voordat je het weet wordt je hele gedachtenpatroon overheerst door eten, calorieen en afvallen, en geloof me, dat is geen leven....

Ik doe nu hard mijn best om van mijn boulimia af te komen, mijn lichaam is al half gesloopt, en geestelijk voel ik me ook allang niet goed meer. Ik zeg niet dat iedereen die gaat lijnen een eetstoornis krijgt, want ik weet zelf ook wel dat dat onzin is, maar ik wil gewoon iedereen ervoor waarschuwen, je bent mooi zoals je bent! Je geluk en leven hangt niet af van je gewicht, je uiterlijk, bovendien hebben de meesten ook een totaal verkeerd zelfbeeld....

ja dit is een beetje wazig maar ik wilde gewoon iedereen waarschuwen en jullie echt smeeeken om niet te lijnen als het niet echt, echt, echt nodig is....
Oud 09-04-2002, 15:49
Verwijderd
het is nodig en weet goed wat ik doe, ik lijn ook niet echt, dat kan ik niet eens..eet gewoon niet zoveel vette troep meer en snoep enzo...en doe meer bewegen

verder vind ik ook dat velen erg overdrijven en zichtzelf met een laag gewicht enzo nog te vet vinden ("heb vetrolletjes") wacht maar tot je echt "vetrollen" hebt...
Oud 09-04-2002, 20:17
Paige
Paige is offline
Oeeeeppssssss..Vandaag eens voor de grap op de weegschaal gaan staan...3,5 kilo erbij sinds januari.. ...

Die moeten er potverdorie weer af
Ik heb mijzelf voorgenomen om elke dag 4x een 0,5 liter glas water te gaan drinken..En niet meer zovaak gewoon wat tussendoor kopen tijdens een tussenuur terwijl ik dan eigenlijk helemaal geen trek heb ofzo..(ja Paige, dat kaasbroodje ziet er heerlijk uit, koop maar hoor, kan wel voor een keertje..grom, niet dus)..Over twee maanden hoop ik 5 a 6 kilo te hebben verloren (dat is toch niet teveel? ik hoorde dat je max. 2 kilo p/w mocht afvallen)..

Hoe gaat het met de rest?
Oud 09-04-2002, 21:54
Design
Design is offline
he lieve mensjes,

ik doe nu verschillende dingen op de sportschool: aerobic, tai-bo, fitness etc. Ik zweet me helemaal gek, drink me suf aan het water.. en ondertussen eet ik wel af en toe wat lekker zoets, iets lekker 'fouts'..... Maar zolang ik blijf sporten, voel ik me fit en gezon... ben drie weken geleden begonnen met sporten en ik merk nu al dat mijn huid strakker wordt en dat ik me fitter voel...

1 ding! Net zoals hier boven wordt gezegt, pas je eetgewoonte aan en ga niet lijnen... want van het jo jo effect wordt je alleen maar dikker...

Ik ben nog niet veel afgevallen, maar het gaat me voor de zomer vast lukken.. en anders hebben we de volgende zomer nog...

Succes!
Oud 09-04-2002, 21:55
Design
Design is offline
Citaat:
Design schreef:
he lieve mensjes,

ik doe nu verschillende dingen op de sportschool: aerobic, tai-bo, fitness etc. Ik zweet me helemaal gek, drink me suf aan het water.. en ondertussen eet ik wel af en toe wat lekker zoets, iets lekker 'fouts'..... Maar zolang ik blijf sporten, voel ik me fit en gezon... ben drie weken geleden begonnen met sporten en ik merk nu al dat mijn huid strakker wordt en dat ik me fitter voel...

1 ding! Net zoals hier boven wordt gezegt, pas je eetgewoonte aan en ga niet lijnen... want van het jo jo effect wordt je alleen maar dikker...

Ik ben nog niet veel afgevallen, maar het gaat me voor de zomer vast lukken.. en anders hebben we de volgende zomer nog...

Succes!
Design is ook aquafemme dan weten jullie het even
Oud 10-04-2002, 17:12
D-sire
D-sire is offline
Heey mensen,

t gaat wel goed met mij. Ben in twee weken een klio afgevallen, niet zo heel erg veel maar dat geeft niet. Alleen werd mijn geliefde ckv-leraartje vandaag 24 en deelde ie ijsjes uit Nou vraag ik je! Neej hoor heb gewoon meegedaan met de rest van de klas, dan maar wat actiever sporten op de fitness morgen.

Doegies Kus Dreamz
Oud 11-04-2002, 00:42
miep
miep is offline
ik ga hier voorlopig niet meer komen
ik ben erachter dat ik heel erg dicht tegen een eetprobleem aan lig, of het nou een week of een dag duurt, na een lijn periode krijg ik ongelooflijk last van eetbuien, en kots vervolgesn alles uit. ik doe dit nu al zo'n 3 maanden, en ga ermee STOPPEN, nu ik het (hopelijk) zelf nog kan
Ik vind het jammer dat ik niet meer 65 weeg, maar dat was gewoon te licht voor mij. Ik woog alleen 65 als ik heel mager eette en veel sportte, en dat is toch geen leven? ik was er constant mee bezig. nu lukt dat geen eens meer, dus ik stop ermee. ik ga weer beleg op m'n brood doen. ik mag als ik uit school kom een koekje eten. ik ga na het eten een bakje yoghurt met honig eten
Natuurlijk blijf ikw el sporten, dat is altijd goed. als ik zo weer een normaal eetpatroon ontwikkel, en ik al 2 maanden geen eetbuien meer heb gehad, kan ik lijnen weer gaan overwegen...
vaarwel
succes iedereen.
en de gene die net als tegen mij tegen een eetprobleem aan zitten, zoek de oorzaak, en probeer er nog tegen te vechten nu het nog kan!

veel liefs,
miep
Oud 11-04-2002, 05:44
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
*verhaaltje*
Heel veel sterkte en succes! En probeer, als het even mogelijk is, ook hulp te zoeken, maakt het voor jezelf misschien iets makkelijker.
Oud 11-04-2002, 16:11
Verwijderd
Miep!!

dat stukje had ik zelf geschreven kunnen hebben
fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
bedankt!!
Oud 11-04-2002, 19:07
Paige
Paige is offline
Hallowwwwww
Vandaag niets gesnoept../me proud..ik had nog wel 3 (!) tussenuren..

Ik ben van mening dat ik teveel (volkoren) brood eet..Zou ik hiermee ook moeten minderen om af te vallen..

Miep..Jammer dat je gaat..Maar ja, je zegt het zelf al..Je wilt er niet meer constant aan denken en zeker niet tijdens het forummen..(je ziet dan toch elke keer dit topic en dan denk je: oohww.....(o.i.d.) )
Oud 11-04-2002, 20:38
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mjah ik heb tot aan gisteren me echt vol gevreten met paaseitjes en daar ga ik nu echt mee kappen. Zucht, best deprimerend als ik er bij na denk hoe vaak ik in deze en die vorige topic al gezegd heb dat ik weer opnieuw begin...maja
Oud 11-04-2002, 22:02
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mjah ik heb tot aan gisteren me echt vol gevreten met paaseitjes en daar ga ik nu echt mee kappen. Zucht, best deprimerend als ik er bij na denk hoe vaak ik in deze en die vorige topic al gezegd heb dat ik weer opnieuw begin...maja
Kop op he? we slepen je er door heen... begin gewoon op nieuw, terug vallen mag, is niet erg!!!!! komt goed let maar op, denk aan de zomer denk aan de zon etc etc etc...

TJAKKKKKAAAAAA
Oud 11-04-2002, 23:51
miep
miep is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Heel veel sterkte en succes! En probeer, als het even mogelijk is, ook hulp te zoeken, maakt het voor jezelf misschien iets makkelijker.
Thanks Leonoor,
Ja ik zei wel dat ik hier niet meer zou komen, maar dat is niet helemaal waar, ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe het met jullie gaat
Als het me echt niet lukt, ga ik inderdaad hulp zoeken, maar ik denk (en hoop) dat ik het alleen kan, dat lijkt me wel zo handig, zo hoeft m'n omgeving er ook niet van af te weten.
Oud 12-04-2002, 00:01
miep
miep is offline
Citaat:
parapluutje schreef:
Miep!!

dat stukje had ik zelf geschreven kunnen hebben
fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
bedankt!!

Ga jij er ook aan proberen te werken? Hoe lang heb je er al last van? Ik moet zeggen dat het behoorlijk zwaar is, ik heb voor mezelf ook een tijd-schema gemaakt, omdat ik weet dat het me anders helemaal niet lukt, bij.v van mezelf mag ik als ik uit school kom een koekje, maar als ik dan (zoals vandaag) net zo'n bui heb van "maar ik wil afvallen, en het is niet dat ik dood ga als ik dat koekje niet neem" dan is het wel moeilijk om dat koekje toch te nemen, tuurlijk ik heb er wel trek in, maar die stem laat me voelen alsof ik er geen trek in heb. Nu zul je zeggen;"he, dus je moét dat koekje ookal heb je geen trek?" nou, eigenlijk wel ja, want anders heb ik er een paar uur later wel weer trek in.. En als ik me dan heel kut voel wil ik wel 1000 koekjes opeten, en voorheen, als ik de gelegenheid had, deed ik dat ook.. En als ik me nu zo voel, dan denk ik, nee je hebt al dat koekje gehad, morgen mag je weer een koekje om half 4..
nouja beetje vaag misschien, misschien klinkt het ook wel onlogisch, maar ik zelf denk dat het me wel zal helpen. (me the psychologist)
Dit geldt niet alleen voor mij, en voor parapluutje, ook voor de rest, you too bubbeltjes, zoals nu heb je je helemaal vol gegeten, en dan om jezelf te straffen, of omdat je denkt dat je het kunt, mag je weer een hele tijd niet "zondigen" maar als je nou gewoon 1 koekje per dag mag, kan je daar ook een beetje op uit kijken enzo zeg maar...(misschien mag je al wel een koekje per dag of iets, sorry dat ik dan loop te zeuren ) ik denk dat bij mij het probleem was dat ik daar gewoon niet op uit kon kijken! nou dan raak je behoorlijk gefrustreerd!---> eetbui
Nouja ik ben nog maar een paar dagen zo bezig dus ik zal m'n mond wel weer houden, laat jullie wel weten of deze methode serieus resultaat opleverd..

Good luck everyone!

miep

Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 00:03.
Oud 12-04-2002, 05:49
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Kop op he? we slepen je er door heen... begin gewoon op nieuw, terug vallen mag, is niet erg!!!!! komt goed let maar op, denk aan de zomer denk aan de zon etc etc etc...

TJAKKKKKAAAAAA
Yeahhhhhhhhh Thanx hoor

En Miep, je hebt helemaal gelijk. Ik heb al eens eerder gezegd dat het niet mijn doel is NIX meer te snoepen want dat werkt niet, maar dat ik gewoon mate wil kunnen houden. Af en toe wat lekkers is echt geen ramp, dat weet ik ook alleen omdat ik nu zoveel gegeten heb de laatste dagen blijf ik er liever helemaal af. Maar goed, ik weet wel dat dat niet op schiet.
Oud 12-04-2002, 07:35
Lora
Lora is offline
Hiep hiep hoera!
Eindelijk 7 kilo afgevallen tot mijn streefgewicht!
Ik weeg zelfs 59,5 goed he (nou ja voor mijn doen dan)

Ik ben op zich best tevreden, maar aangezien het me nu lukt wil ik toch nog een paar kilootjes eraf proberen te krijgen.
Ik heb nog steeds kleren (vooral broeken) die te klein zijn, en ik weet wel dat die al heel oud zijn en dat het normaal is dat je groeit, maar het geeft gewoon een kick als je er toch nog in past!

succes dan maar weer, holadijeeeee het eten heeft ons niet in de hand, wij zijn de baas
Oud 12-04-2002, 09:54
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Lora schreef:
holadijeeeee het eten heeft ons niet in de hand, wij zijn de baas
Idd.
Oud 12-04-2002, 14:03
PCBOY
PCBOY is offline
Citaat:
******** schreef:
Maar euhh, ben je echt maar 12 jaar oud? Je klinkt ouder

*zat op S&M forum in talentopic*
Ben 12 jaar oud, moet ik mijn indentiteits bewijs scannen voor bewijs?

Greetz,
PCjongen
Oud 12-04-2002, 20:49
D-sire
D-sire is offline
En Dreamz is verdrietig... Mweeh moet dit hele weekend me vriendje missen en heb zondag 5 maanden verkering.. Toch wel errug hoor. Maar het allerergste is dat ik mezelf hier nu met een chocolade paashaas zit te troosten
Maja keertje zondigen is niet zo erg, toch??
Oud 12-04-2002, 22:10
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb vanavond één stroopwafel op En ja, je leest het goed, daar ben ik trots op haha...Omdat het bij mij altijd OF helemaal niks snoepen is of heeeeeeeeeel veel.....En nu heb ik eindelijke mate weten te houden
Oud 13-04-2002, 09:28
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik heb vanavond één stroopwafel op En ja, je leest het goed, daar ben ik trots op haha...Omdat het bij mij altijd OF helemaal niks snoepen is of heeeeeeeeeel veel.....En nu heb ik eindelijke mate weten te houden

Ik ben van de 82 kilo naar de 78,5 gegaan... ik ben wel trots op mezelf... Ik ben nu al bijna 3 weken bijna 5 dagen in de week aan het sporten... en daarbij eet ik heel normaal, drink nog wijn etc etc.

Ik vindt op het moment sport erg belangrijk... ik merk dat alles strakker wordt en een gladdere huid.... Ik drink ook veel water, alleen het nadeel daarvan is dat ik telkens moet plassen

Succes iedereen, met het weekend door komen...

PS: wat eten jullie voor beleg op brood? en volkoren brood of gewoon tarwe?
Oud 13-04-2002, 12:41
Verwijderd
Okay, ik ga weer beginnen. Ik weeg op dit moment.. Ehmz.. 59 kilo geloof ik, ben 1.68. Ik houd het sinds gisteren trouwens ook allemaal bij op www.overgewicht.nl dat is ook erg handig. Hoewel ik gisteren al meteen over m'n limiet zat.

Ff een site zoeken van dat BMI..
Oud 13-04-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Okay, ik ga weer beginnen. Ik weeg op dit moment.. Ehmz.. 59 kilo geloof ik, ben 1.68. Ik houd het sinds gisteren trouwens ook allemaal bij op www.overgewicht.nl dat is ook erg handig. Hoewel ik gisteren al meteen over m'n limiet zat.

Ff een site zoeken van dat BMI..
BMI is 21.. Dat valt nog wel mee, geloof ik.
Oud 13-04-2002, 13:57
Lora
Lora is offline
Hoe kan dit gvd, ik weeg 59,5 bij 1.78 en nog is mijn buik niet helemaal plat. Het is zo frustrerend, ik ben 7,5 kilo afgevallen maar het is gewoon niet zoals ik het me had voorgesteld.
Ik zie wel dat ik dunner ben geworden, maar niet zo mooi slank als ik had gehoopt.

En dan ook nog dit weekend doorkomen met allemaal lekkere dingen die ik niet mag eten. NIET NIET NIET NIET

zo
Oud 13-04-2002, 20:35
miep
miep is offline
Citaat:
Lora schreef:
Hoe kan dit gvd, ik weeg 59,5 bij 1.78 en nog is mijn buik niet helemaal plat. Het is zo frustrerend, ik ben 7,5 kilo afgevallen maar het is gewoon niet zoals ik het me had voorgesteld.
Ik zie wel dat ik dunner ben geworden, maar niet zo mooi slank als ik had gehoopt.

En dan ook nog dit weekend doorkomen met allemaal lekkere dingen die ik niet mag eten. NIET NIET NIET NIET

zo
ik vrees dat je gewoon moet accepteren dat jij geen platte buik kunt hebben! je hebt echt al een heel licht gewicht voor je lengte! toen ik een heel licht gewicht voor m'n lengte had was m'n buik ook niet zoals ik 'm wilde hebben! wel had ik op 'n end haast geen borsten meer, laat staan billen! nu ben ik 8 kilo ( ) aangekomen en ja m'n buik is nog veeeel dikker, maargoed je buik wordt dan gewoon niet dunner meer dus accepteer dat alstublieft nou!
Oud 13-04-2002, 22:34
Lora
Lora is offline
Citaat:
miep schreef:

ik vrees dat je gewoon moet accepteren dat jij geen platte buik kunt hebben! je hebt echt al een heel licht gewicht voor je lengte! toen ik een heel licht gewicht voor m'n lengte had was m'n buik ook niet zoals ik 'm wilde hebben! wel had ik op 'n end haast geen borsten meer, laat staan billen! nu ben ik 8 kilo ( ) aangekomen en ja m'n buik is nog veeeel dikker, maargoed je buik wordt dan gewoon niet dunner meer dus accepteer dat alstublieft nou!
Accepteren lijkt het sleutelwoord te zijn...maar waarom zou ik stoppen met afvallen als het me nog lukt? Er komt vast wel een moment dat het me niet meer echt lukt...en dan baal ik toch wel flink. En het is wel zo dat mijn buik slinkt, alleen echt superplat is ie (nog) niet en dat haat ik nou net

Nogmaals, ik vraag niet om aandacht oid, want ik merk dat er veel reacties zijn als "waarom afvallen als je niet echt overgewicht hebt enz enz" en dat veel mensen geergerd zijn....
ik baal gewoon echt van m'n lijf en ben het zat in wijde kleren te moeten lopen omdat ik me zo schaam!
Daarom ben ik aan het afvallen....en dat is geen gezeik, dat is gewoon zo.

Lekker duidelijke reactie maar ok
Oud 14-04-2002, 02:17
miep
miep is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Ik ben van de 82 kilo naar de 78,5 gegaan... ik ben wel trots op mezelf... Ik ben nu al bijna 3 weken bijna 5 dagen in de week aan het sporten... en daarbij eet ik heel normaal, drink nog wijn etc etc.

Ik vindt op het moment sport erg belangrijk... ik merk dat alles strakker wordt en een gladdere huid.... Ik drink ook veel water, alleen het nadeel daarvan is dat ik telkens moet plassen

Succes iedereen, met het weekend door komen...

tarwe brood zonder beleg , soms met een beetje kaas, als ik geen melk neem. (ik zou weer pindakaas enzo er op gaan doen, maar ik vind dat zo zonde van die calorieen! ik eet dan liever 's middags een koekje )

en aquafemme, hoe lang ben jij? want ik zag een foto van je op 't fotoboek, wat een knap meisje, en je zag er heeeeeeeelemaal niet dik uit!

nog iets voor lora: ik vind je niet aanstellen hoor, als het zo goed gaat, lekker door gaan, maar als je maar wel gezond blijft doen, want het is gewoone een feit dat je ook te licht kunt gaan wegen en het leek mij dat je dat punt al bereikt had, en dat je dan toch moet overwegen maar een niet super-strakke-platte buik te hebben
Oud 14-04-2002, 09:53
kimmieeee
kimmieeee is offline
hallo ik zou ook graag me willen doen met lijnen!!
ik wil er nog zo n 5 kilo af en dan stop ik maar dan moet die 5 kilo er wel af!!
kus kimber
Oud 14-04-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:

Nogmaals, ik vraag niet om aandacht oid, want ik merk dat er veel reacties zijn als "waarom afvallen als je niet echt overgewicht hebt enz enz" en dat veel mensen geergerd zijn....
ik baal gewoon echt van m'n lijf en ben het zat in wijde kleren te moeten lopen omdat ik me zo schaam!
Daarom ben ik aan het afvallen....en dat is geen gezeik, dat is gewoon zo.
Ik reageer zo als ik reageer omdat ik hier mensen met anorexia-neigingen rond zie lopen en omdat ik daar genoeg mensen aan onderdoor heb zien gaan. Lijkt me genoeg reden om zo te reageren... Kijk ajb uit, en niet alleen jij.
Oud 14-04-2002, 11:22
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Ik reageer zo als ik reageer omdat ik hier mensen met anorexia-neigingen rond zie lopen en omdat ik daar genoeg mensen aan onderdoor heb zien gaan. Lijkt me genoeg reden om zo te reageren... Kijk ajb uit, en niet alleen jij.
Uitkijken? Ja sorry hoor, maar ik weeg geen 40 kilo oid.
Ik ben het wel met je eens dat anderen hier al aardig de verkeerde kant opgaan.

Wat ik bedoel is, iedereen heeft toch het recht om af te vallen? Mag ik dat niet omdat er anderen zijn die meer wegen? Kom nou toch. Niet persoonlijk bedoeld trouwens
Oud 14-04-2002, 12:20
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

ik eet altijd biologisch allison brood bij de AH vandaan, das geloof ik heel grof volkoren...met daarop duo-fruit jam zonder suiker (erg 'light' en erg lekker). Maar als je meer van hartig houdt is bijvoorbeeld sandwich-spread ook een aanrader!
Oud 14-04-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:

Uitkijken? Ja sorry hoor, maar ik weeg geen 40 kilo oid.

Je bent ook geen 1.50m.
Oud 14-04-2002, 13:09
stout!
stout! is offline
Ik ga morgen maar weer eens beginnen...*zucht*
wat volgens mij wel een goed idee is -ga ik zelf ook doen-, om alles (maar ook echt alles, niet smokkelen) op te schrijven wat je eet en drinkt.
Nou ja, ik laat wel weten hoe t gaat.
ALLEMAAL HEEL VEEL SUCCES!!
Oud 14-04-2002, 13:39
Paige
Paige is offline
stout! :
Wat heeft het voor een nut om alles op te schrijven wat je drinkt en eet..Dat betekent dus dat je er 24-uur per dag aan moet denken..Is dat wat je wilt??

Ik doe appelstroop/pindakaas/kaas/worst/hagelslag op mijn brood..(< vaak Allison, soms wit..)..Ik ben al een kilo afgevallen..Yeah..Komt misschien door al het water wat ik drink..Eigenlijk best lekker...Ik heb al die frisdranken niet eens nodig..Water is lekker en vult ook en je word er niet dik van..Ja dit gaat goed zo..
Oud 14-04-2002, 13:56
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik weeg ineens zomeer 52,5 kg en ik heb niet eens bewust gelijnt ofzo, zomaar 1,5 kg eraf

Ik heb gisteren een bikini gekocht terwijl ik normaal altijd een badpak droeg omdat ik me niet lekker voelde in 'n bikini. Ik heb de laatste 3 maanden veel meer zelfvertrouwen gekregen dan eerst Yeah ik ben trots opmezelf
Oud 14-04-2002, 18:24
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
miep schreef:

tarwe brood zonder beleg , soms met een beetje kaas, als ik geen melk neem. (ik zou weer pindakaas enzo er op gaan doen, maar ik vind dat zo zonde van die calorieen! ik eet dan liever 's middags een koekje )

en aquafemme, hoe lang ben jij? want ik zag een foto van je op 't fotoboek, wat een knap meisje, en je zag er heeeeeeeelemaal niet dik uit!

He Miep, thanksz... Je ziet het op zich niet echt aan me, maar ik weeg gewoon te zwaar en daar loop ik al mijn hele leven aan te ergeren.. Ik ben 1:78 en weeg 78 kilo.... Ik zou tevreden wezen met 75 kilo, maar mijn gezondheid gaat boven alles... voel me nu al beter doordat ik sport en veel water drink... Ik heb minder behoefte aan zoet en ik neem gewoon geen geld mee naar school... want die kantine hier heeft erg veel lekkere dingen...

Ik eet zelf tarwe brood met halva Jam/gebraden kipfilet/spread of appelstroop...

ik wens iedereen weer succes deze week...

-x-
Oud 14-04-2002, 18:45
Ilona1
Ilona1 is offline
Oke ben nu nieuw op deze topic, maar denk dat ik wel veel steun zal krijgen hier. Ben ongeveer 1.80 lang en weeg 76,5. Ik vind dat een beetje veel. Ik heb een vrij dikke kont en bovenbenen en mijn buik is ook vrij stevig. Daar doe ik ook oefeningen voor (zie die topic van een strakker buikje, met die mooie tekeningen ).

Ik haat trouwens mijn weegschaal. Ik stond er vandaag op, en hij gaf 72,5 aan (ik heb zo'n elektrische). haha ik helemaal blij, ga ik er nog een keer op staan...78 (ik had net gegeten )

Ik zou trouwens graag willen weten waar jullie allemaal wonen..misschien kunnen we met z'n allen gaan fitnessen ofzo haha. Nouja..ik hoor het wel!
Oud 14-04-2002, 19:45
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Je bent ook geen 1.50m.
So?
Oud 14-04-2002, 19:52
Lora
Lora is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

He Miep, thanksz... Je ziet het op zich niet echt aan me, maar ik weeg gewoon te zwaar en daar loop ik al mijn hele leven aan te ergeren.. Ik ben 1:78 en weeg 78 kilo.... Ik zou tevreden wezen met 75 kilo, maar mijn gezondheid gaat boven alles... voel me nu al beter doordat ik sport en veel water drink... Ik heb minder behoefte aan zoet en ik neem gewoon geen geld mee naar school... want die kantine hier heeft erg veel lekkere dingen...

Ik eet zelf tarwe brood met halva Jam/gebraden kipfilet/spread of appelstroop...

ik wens iedereen weer succes deze week...

-x-
Ik heb je foto ook gezien, echt leuk! En dan vraag ik me toch af waarom je dan wil afvallen...maar ja als je wilt afvallen dan moet je dat doen
Net als ik
en al de andere mede-lijners (dat woord alleen al ) hier.
Oud 15-04-2002, 06:06
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:

So?
Anorexia is niet alleen afhankelijk van gewicht/lengte en je hoeft niet onder de 40 kilo te wegen om het te hebben. Maar je wilt me niet snappen. Laat dan ook maar, dan kom je er zelf nog wel een keer achter. Of niet, even goede vrienden, en dan had jij gelijk. We (je) zien het wel. 'k zal d'r niks meer over zeggen.
Oud 15-04-2002, 08:04
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Anorexia is niet alleen afhankelijk van gewicht/lengte en je hoeft niet onder de 40 kilo te wegen om het te hebben. Maar je wilt me niet snappen. Laat dan ook maar, dan kom je er zelf nog wel een keer achter. Of niet, even goede vrienden, en dan had jij gelijk. We (je) zien het wel. 'k zal d'r niks meer over zeggen.
Je hoeft toch niet zo te reageren? Hoezo wil ik het niet snappen? Zo stronteigenwijs ben ik nou ook weer niet, bovendien heb ik al eerder gezegd dat ik je niet vind zeuren, want dat doe je ook helemaal niet.

En: ik ben het over het algemeen met je eens, als ik naar bepaalde mensen kijk hier!

Of wil je op de vuist gaan
Oud 15-04-2002, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Of wil je op de vuist gaan
Kom maar op.

Ik ben toch breder en zwaarder, dus winnen doe ik toch wel.
Oud 15-04-2002, 11:27
Verwijderd
Zelfspot ..
Oud 15-04-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Gewicht is prima, sporten is de oplossing denk ik..

Een platte buik is niet natuurlijk, tenzij je of helemaal afgemagerd bent (zoals mij ), of je buikspieren getraind hebt.

Maak niet de fout door te gaan met lijnen, totdat je buik 'vanzelf' plat is, want dan weeg je gegarandeerd te weinig..
Oud 15-04-2002, 15:25
Verwijderd
idd, een platte buik is niet natuurlijk, iedereen heeft van zichzelf een beetje een ronding..ik vind het ook vaak wel mooier als een meisje een beetje een buikje heeft (geen grote buik ofzo maar een beetje vlees) beter als zo'n superplatte buik..ik persoonlijk vind dat niet eens zo mooi..keek laatst naar de tmf awards en al die vj's zo met een extreem platte buik...kvond het niet echt mooi staan, zo onnatuurlijk.
ik vind het gewoon mooi als je een beetje een taille hebt, dus een figuurtje, maar mn buik hoeft niet eens zo plat te zijn..
Oud 15-04-2002, 16:52
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Lora schreef:

Ik heb je foto ook gezien, echt leuk! En dan vraag ik me toch af waarom je dan wil afvallen...maar ja als je wilt afvallen dan moet je dat doen
Net als ik
en al de andere mede-lijners (dat woord alleen al ) hier.

*bloos*

Goede vraag Lora... Ik doe het puur voor mezelf... Ik afgunst mijn lichaam niet, maar ik weeg gewoon te zwaar, en ik voel me op het moment fitter dan ooit.. ik sport nu regelmatig en eet gewoon gezond... (kom net bij de mcDonalds vandaan dat mag ook)

Ik wil gewoon wat kilo's eraf, en door met jullie te praten en jullie ervaringen, gaat het beter.. Ik ben 2 jaar geleden eens naar de dietist geweest, en daardoor ben ik ook afgevallen, en ik weet ongeveer wel wat ik mag eten en wat niet..... maar echt, ik lijn niet echt meer.... ik verander mijn eetgewoonte, wat makkelijker gezegd is dan gedaan.... Ik stort me nu op sport, en het bevalt me prima....

Kom meiden/jongens we gaan met zijn allen Tai-Bo doen.

Succes allemaal weeer

Regels voor berichten