Advertentie | |
|
![]() |
|
dit heb ik een x gehad bij een film op mn hdd. Het kan helpen om je temp-map leeg te maken
*:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Temp
||
![]() |
Citaat:
1) open a CMD window. 2) CD to the folder that contains the start of the mess. 3) do a DIR /X to get the SHORT FILE NAMES. 4) either RMDIR or DEL each file/folder using the SHORT FILE NAMES found in #3. 5) remember that folders need to be emptied before they can be deleted. In mijn geval dus RmDir Fifawo~1 of zoiets was het... |
![]() |
|
![]() |
FFS een tip voor jou dude, kweet niet of je em gaat opvolge, maar dat moet je zelf wete.. Maar ik zelf heb ook altyd heeeeeeeeeel veel, dus niet weinig, probleme gehad met Windows XP PRO.. Et is gewoon een gaar OS.. Nu heb ik Windows 2000 en XP langs mekaar staan, en ik doe gewoon bijna alles in WIN2000.. En nu kan ik gewoon alles en alles werkt perfect.. Dus als ik jou was, en je wil van je probleme af zijn, zou ik ff WIN2000 derlangs zette of er alleen op zette..
ALS je em derlangs gaat zette, kun je et beste ff XP deraf mikke.. Waarschijnlijk heb je nog wel wat spul wat je wil behoude.. Maak ff partities as je die nog niej heb, en gooi et op een apparte partitie (Met Partition Magic bijv.). Start je PC opnieuw op met de WIN2000 cd derin.. In de Setup van WIN2000 kun je kieze op welke partitie je WIN2000 gooit, kies dat uit en kies dan voor formatere en installere.. Dan formateert hij de partitie die je hebt gekoze, en installeert hij derna WIN2000.. Als dat allemaal is geinstalled, prop je de WIN XP cd derin, boot em weer.. En zet XP op een andere partitie.. Als dat ammel is gebeurd en geinstalled en wot ever, kan je de comp opnieuw opgasse, en zul je kunne kieze tusse WIN2000 en WIN XP.. XP kan alles vinde bij je, bijv. geluid.. Dat is bij WIN2000 niet zo.. WIN2000 kan et geluid niet vinde.. Dan moet je ff kijke wat voor geluidskaart je heb en kun je drivers voor downe.. En natuurlijk moet je ff wa drivers voor je videokaart downe, maar da begreep je neem ik aan.. Ik hoop dat je men raad opvolgt, anderz hebk dit ammel voor nix getypt ![]() Greetz, |
![]() |
||
Citaat:
En al helemaal niet om het helemaal uit te leggen. Bespaar je de moeite.
||
![]() |
Citaat:
Greetz, |
![]() |
||
Citaat:
Dit probleem zou denk ik ook voor kunnen komen onder Windows 2000, en dat jij veel problemen hebt gehad met XP wil niet gelijk zeggen dat dit een slecht os is en je beter naar 2000 kan. Er is voor elk OS wel iemand die er alleen maar problemen mee heeft, dat maakt het niet een slecht OS. Verder raad ik je aan om toch echt eens wat aan je Nederlands te gaan werken, ik hoop niet dat je straks je sollicitatiebrieven ook zo gaat schrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik kan er voor de zoveelste x nix aan doen dak zo typ.. Kheb et aangeleerd, en ask erop moet lette duurt et ure voor ik es een zin in mekaar heb, en voor die sollicitatiebrief, daar hebk spellingcontrole voor he.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Veder twijfel ik of de spellingscontrole hier doorheen komt, en anders heb je altijd nog dat spellingscontrole vaak veel dingen goedkeurt die gewoon niet mogen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe je dat op school doet met een tentamen, ik ben er van overtuigd dat je docent woorden als "ammel", "meej" etc. niet accepteerd. Je docent/docente nederlands al helemaal niet. Of nog leuker: later in je werk... je zult maar eens een brief moeten typen naar een klant... "Hallow meneej, ik hep un brief voor oe getypt, mare jouw bestjelling staat ammel klaar, okej?" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
"Het zoveelste probleem met windows hier, ik word er echt doodmoe van. Hopenlijk kan iemand van jullie weer te hulp schieten" Spelling controle komt er zekerz wel doorheen, en ik lees men brief heus wel voor dak em op ga sture naar men misschien nieuwe werkgever.. Dus maak je daar niet druk om.. Citaat:
(En btw, kben toch niej de enige die sow typt? Ten eerste zijn er volgesmij wel meer die hier sow type.. En 2e, check je msn is.. Daar zitte tig mense die sow lulle.. ) Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 09:44. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik eigenlijk weinig zin om elke keer moeite te doen om jouw posts te kunnen lezen, en doe dat voortaan ook niet meer. Ik raad de rest van de mensen hier aan om hetzelfde te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als je zoals je zegt 10 vingerig blind kan typen dan begrijp ik helemaal niet waarom je zo blijft volharden in dat infantiele taalgebruik.
Verder wil het ook weleens helpen om Windos in Veilige modus op te starten als je een map niet kunt verwijderen. Een programma als Total Commander op www.ghisler.com is helemaal ideaal. Daar kan geen Windows Verkenner tegenop. Die kun je gewoon derlangs o nee ernaast gebruiken. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 09:32. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je kunt windows XP zo in veilige modus starte met F8 meen ik.. Daarbij heeft die gast dat al geprobeerd.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|