Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 07:34
Verwijderd
Citaat:
MrOizo schreef op 07-06-2003 @ 06:42:
Heh, kut!. Nu moet ik weer denken aan de afspraak die ik nog moet maken met het ziekenhuis voor me verstands kiezen
Die zijn er bij mij woensdag net alle vier uitgehaald, is meteen de eerste (en tot nog toe enige ) operatie die ik gehad heb.

Maar waarom daarvoor een oude topic uppen...?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 08:44
the tourist
the tourist is offline
Op mijn 12e heb ik mijn been gebroken, die is gezet terwijl ik onder narcose was.
Op mijn 14e heb ik een grote moedervlek weg laten halen.
Voorderest (gelukkig) niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:23
confabulatie
confabulatie is offline
keelamandelen
neusamandelen
moedervlek weg laten halen
bultje van mn lip weg laten snijden..
Oud 07-06-2003, 11:34
Nieni
Nieni is offline
Uhhm...ik heb in de couveuse gelegen en daar dus ook heel wat gezeik gehad.
Op mijn zevende is mijn oogspiertje ingekort omdat ik scheel was, (nu nog steeds een beetje... ) op mijn achtste ben ik door een hond aangevallen en in mijn gezicht gebeten. Daarvoor ben ik dus geopereerd. (50 hechtingen...en nog een heel stuk onderhuidse) Op mijn negende brak ik mijn sprongbeen (in je voet, zit dat) en dat is wel gegipst. Op mijn twaalfde is een cyste boven mijn wenkbrauw weggehaald onder narcose.
Nu ben ik vijftien en op dit moment heb ik mijn scheenbeen gebroken omdat ik aangereden ben. Dat is onder valiumverdoving rechtgezet en ik moet nu nog een aantal maanden in het gips...
dat was het wel.
Hoeveel...even tellen...vijf medische ingrepen dus, en als je de couveusetijd meetelt komt daar nog wat bij...
Oud 07-06-2003, 11:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Nieni schreef op 07-06-2003 @ 12:34:
Uhhm...ik heb in de couveuse gelegen en daar dus ook heel wat gezeik gehad.
Op mijn zevende is mijn oogspiertje ingekort omdat ik scheel was, (nu nog steeds een beetje... ) op mijn achtste ben ik door een hond aangevallen en in mijn gezicht gebeten. Daarvoor ben ik dus geopereerd. (50 hechtingen...en nog een heel stuk onderhuidse) Op mijn negende brak ik mijn sprongbeen (in je voet, zit dat) en dat is wel gegipst. Op mijn twaalfde is een cyste boven mijn wenkbrauw weggehaald onder narcose.
Nu ben ik vijftien en op dit moment heb ik mijn scheenbeen gebroken omdat ik aangereden ben. Dat is onder valiumverdoving rechtgezet en ik moet nu nog een aantal maanden in het gips...
dat was het wel.
Hoeveel...even tellen...vijf medische ingrepen dus, en als je de couveusetijd meetelt komt daar nog wat bij...
Geboren op vrijdag de 13e zeker?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:27
PrimRose
PrimRose is offline
1 keer in ziekenhuis gelegen ivm gebroken bovenbeen (was toen 1,5 heb er 6 wkn gelegen, maar weet er niets meer van)
en in 2001 mijn galblaas eruit laten halen ivm galstenen
Oud 07-06-2003, 15:14
Verwijderd
Nog nooit geopereerd. Wel een keer opgenomen met uitdrogingsverschijnselen (en of ander onbekend virus had ik toen), 2x bij de oogarts geweest voor controle (mag op mijn 40e terugkomen zeiden ze de laatste keer), keertje rontgenfoto gemaakt van mijn been omdat ik op een gegeven moment amper nog kon lopen.

Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:09
Brown eye
Brown eye is offline
zeer indrukwekkende site bloempjuh...ik heb em hemal gelezen..! ik hoop dat het nu wat beter met je gaat...en kut voor je dat het leven niet zo meezit!

2 = met mijn hoofd op de badrans geketst en in het ziekenhuis laten plakken....ze dachten dat het gebroken was, maar et viel mee!
5 = met vier vingers tussen de putdeksel gekomen die heel hard dichtviel!! het was een wonder...nix gebroken wel een aantal kleine littekens aan over gehouden!
12 = mijn elleboog uit de kom en een stuk bot afgebroken...gezet en heel mijn arm ingegipst!
14 = operatie aan m'n elleboog omdat ie niet hemal goed was..
15 = om precies te zijn...vorige week woensdag...weer geopereerd aan m'n elleboog en veel bot weggehaald...
15 = constant naar et ziekenhuis....ben al 3½ maand dag in dag uit ontzettend moe en heb veel last van m'n hart...twee keer te horen gekregen dat het er niet goed voor me uit ziet!....nog steeds in afwachting op uitslagen

kan zijn dak nog dingen ben vergeten maar die zullen dan ook wel nie heel belangrijk zijn!!
Oud 07-06-2003, 17:36
Verwijderd
nog nooit wat gebroken enzow, wel een keer in het ziekenhuis gelegen voor 1 nachtje, was toen drie, had echt heel hoge koorts 42 graden ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:02
zomaar een mens
zomaar een mens is offline
1X, kheb mn knieschijf gebroken en ik zit nu in het gips.
Oud 07-06-2003, 19:21
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
zomaar een mens schreef op 07-06-2003 @ 19:02:
1X, kheb mn knieschijf gebroken en ik zit nu in het gips.
beterschap!! ikzelf heb mijn enkelbanden gescheurd en loop op krukken....
Oud 07-06-2003, 21:40
ekki
ekki is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 07-06-2003 @ 18:09:
15 = constant naar et ziekenhuis....ben al 3½ maand dag in dag uit ontzettend moe en heb veel last van m'n hart...twee keer te horen gekregen dat het er niet goed voor me uit ziet!....nog steeds in afwachting op uitslagen
Waarom ziet het er niet goed voor je uit dan?

Ikzelf 'ben' één keer 'geplakt' (deed de 'koprol' over een hek die aan de onderkant niet open was en viel toen met m'n hoofd op het rooster onder het hek ), was niet echt boeiend.
Oud 07-06-2003, 21:44
zomaar een mens
Citaat:
Snow White schreef op 07-06-2003 @ 20:21:
beterschap!! ikzelf heb mijn enkelbanden gescheurd en loop op krukken....
Jij ook beterschap! Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt!! Ik ben er over 2 weken gelukkig vanaf.
Oud 07-06-2003, 22:03
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
zomaar een mens schreef op 07-06-2003 @ 22:44:
Jij ook beterschap! Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt!! Ik ben er over 2 weken gelukkig vanaf.
dat is wel fijn! hoe lang heb je er mee rond gelopen?
Oud 08-06-2003, 08:31
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Kben maar 1 keer geopereerd en dat was aan mn amandelen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 09:38
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Cha schreef op 07-06-2003 @ 22:31:
Kben maar 1 keer geopereerd en dat was aan mn amandelen.
Same here
Oud 08-06-2003, 09:54
Qamra
Qamra is offline
Keertje naar de plastische chirurg geweest voor een vetbult op mijn voorhoofd.. 3 kwartier onder zeil geweest, dagopname.. Twee dagen later lag ik bij de eerste hulp van het ziekenhuis omdat ik ineens een vochtophoping had (ter grote van een kippenei zo ongeveer).. Hebben ze leeggezogen met een injectienaald..

Meer niet
Oud 08-06-2003, 12:56
Brown eye
Brown eye is offline
[QUOTE]ekki schreef op 07-06-2003 @ 22:40:
[B]Waarom ziet het er niet goed voor je uit dan?

Het irritante van artsen is dat ze je niet willen vertellen wat het zou kunnen zijn...en dat doen ze nu dus ook niet! maar omdat ik die vermoeidheid heb in combinatie met veel pijn aan m'n hart is dat niet zo'n goed teken zei me arts...en dat het er niet goed voor me uit ziet wil zeggen dat dit zeker niet de laatste keer is dak in et ziekenhuis daarvoor ben geweest...en dat er nog wel heel veel keren zullen volgen...maar dat ik zoveel last heb van mijn hart heb is niet goed op jonge leeftijd...en dat hebben ze me al twee keer verteld...(eerst de huisarts en toen de internist)
Oud 08-06-2003, 13:07
Bartje
Bartje is offline
Toen ik 1 jaar was heb ik ongeveer 6 maanden in het ziekenhuis gelegen, omdat ik een bacterie ofzo (moelilijke medische term)
aan mijn heup had. dat is gelukkig de enige keer, kan me er ook weinig van herinneren
Oud 08-06-2003, 13:22
ekki
ekki is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 08-06-2003 @ 13:56:
Het irritante van artsen is dat ze je niet willen vertellen wat het zou kunnen zijn...en dat doen ze nu dus ook niet! maar omdat ik die vermoeidheid heb in combinatie met veel pijn aan m'n hart is dat niet zo'n goed teken zei me arts...en dat het er niet goed voor me uit ziet wil zeggen dat dit zeker niet de laatste keer is dak in et ziekenhuis daarvoor ben geweest...en dat er nog wel heel veel keren zullen volgen...maar dat ik zoveel last heb van mijn hart heb is niet goed op jonge leeftijd...en dat hebben ze me al twee keer verteld...(eerst de huisarts en toen de internist)
Vervelend, zeg.
Als ze je niks willen vertellen, moet je vragen of je je dossier mag inzien. Daar moet je dan echt ff op hameren, dat moet namelijk altijd mogen. Misschien staat er niets boeiends in, maar je kan het altijd proberen om wat meer zekerheid te krijgen.

Vervelend, joh, sterkte!
Oud 08-06-2003, 14:00
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
ekki schreef op 08-06-2003 @ 14:22:
Vervelend, zeg.
Als ze je niks willen vertellen, moet je vragen of je je dossier mag inzien. Daar moet je dan echt ff op hameren, dat moet namelijk altijd mogen. Misschien staat er niets boeiends in, maar je kan het altijd proberen om wat meer zekerheid te krijgen.

Vervelend, joh, sterkte!
thnx
Oud 09-06-2003, 08:37
zomaar een mens
Citaat:
Snow White schreef op 07-06-2003 @ 23:03:
dat is wel fijn! hoe lang heb je er mee rond gelopen?
6 weken, maar ik kan wel lopen enzo gelukkig.
Oud 09-06-2003, 08:41
zomaar een mens
Citaat:
zomaar een mens schreef op 09-06-2003 @ 09:37:
6 weken, maar ik kan wel lopen enzo gelukkig.
En jij? Hoe lang moet jij nog? Enkelbanden scheuren lijkt me wel vervelend! Zit je in het gips?

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:37
Nieni
Nieni is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-06-2003 @ 12:44:
Geboren op vrijdag de 13e zeker?
Neuh, op maandag de vierde...ofzo...
Oud 09-06-2003, 15:53
one-monkee
one-monkee is offline
Ik ben wel een ongelukskind maar heb daar nooit echt veel voor in het ziekenhuis geweest.

2 x geopereerd aan gebroken bovenbeen
1 x amandelen eruit laten halen (maandje geleden)

voor de rest... nagels eraf, tenen gekneusd (gebroken?) schouder uit de kom, vaak door mijn enkel gegaan enz enz (geen operaties dus..)

Regels voor berichten