![]() |
|
Uhhm...ik heb in de couveuse gelegen en daar dus ook heel wat gezeik gehad.
Op mijn zevende is mijn oogspiertje ingekort omdat ik scheel was, (nu nog steeds een beetje... ![]() Nu ben ik vijftien en op dit moment heb ik mijn scheenbeen gebroken omdat ik aangereden ben. Dat is onder valiumverdoving rechtgezet en ik moet nu nog een aantal maanden in het gips... dat was het wel. Hoeveel...even tellen...vijf medische ingrepen dus, en als je de couveusetijd meetelt komt daar nog wat bij... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1 keer in ziekenhuis gelegen ivm gebroken bovenbeen (was toen 1,5 heb er 6 wkn gelegen, maar weet er niets meer van)
en in 2001 mijn galblaas eruit laten halen ivm galstenen
|
Verwijderd
|
Nog nooit geopereerd. Wel een keer opgenomen met uitdrogingsverschijnselen (en of ander onbekend virus had ik toen), 2x bij de oogarts geweest voor controle (mag op mijn 40e terugkomen zeiden ze de laatste keer), keertje rontgenfoto gemaakt van mijn been omdat ik op een gegeven moment amper nog kon lopen.
Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 18:26. |
![]() |
|
zeer indrukwekkende site bloempjuh...ik heb em hemal gelezen..! ik hoop dat het nu wat beter met je gaat...en kut voor je dat het leven niet zo meezit!
2 = met mijn hoofd op de badrans geketst en in het ziekenhuis laten plakken....ze dachten dat het gebroken was, maar et viel mee! 5 = met vier vingers tussen de putdeksel gekomen die heel hard dichtviel!! het was een wonder...nix gebroken wel een aantal kleine littekens aan over gehouden! 12 = mijn elleboog uit de kom en een stuk bot afgebroken...gezet en heel mijn arm ingegipst! 14 = operatie aan m'n elleboog omdat ie niet hemal goed was.. 15 = om precies te zijn...vorige week woensdag...weer geopereerd aan m'n elleboog en veel bot weggehaald... 15 = constant naar et ziekenhuis....ben al 3½ maand dag in dag uit ontzettend moe en heb veel last van m'n hart...twee keer te horen gekregen dat het er niet goed voor me uit ziet!....nog steeds in afwachting op uitslagen kan zijn dak nog dingen ben vergeten maar die zullen dan ook wel nie heel belangrijk zijn!!
||
Citaat:
Ikzelf 'ben' één keer 'geplakt' (deed de 'koprol' over een hek die aan de onderkant niet open was en viel toen met m'n hoofd op het rooster onder het hek ![]()
|
Keertje naar de plastische chirurg geweest voor een vetbult op mijn voorhoofd.. 3 kwartier onder zeil geweest, dagopname.. Twee dagen later lag ik bij de eerste hulp van het ziekenhuis omdat ik ineens een vochtophoping had (ter grote van een kippenei zo ongeveer).. Hebben ze leeggezogen met een injectienaald..
Meer niet ![]()
|
[QUOTE]ekki schreef op 07-06-2003 @ 22:40:
[B]Waarom ziet het er niet goed voor je uit dan? Het irritante van artsen is dat ze je niet willen vertellen wat het zou kunnen zijn...en dat doen ze nu dus ook niet! maar omdat ik die vermoeidheid heb in combinatie met veel pijn aan m'n hart is dat niet zo'n goed teken zei me arts...en dat het er niet goed voor me uit ziet wil zeggen dat dit zeker niet de laatste keer is dak in et ziekenhuis daarvoor ben geweest...en dat er nog wel heel veel keren zullen volgen...maar dat ik zoveel last heb van mijn hart heb is niet goed op jonge leeftijd...en dat hebben ze me al twee keer verteld...(eerst de huisarts en toen de internist)
||
Citaat:
Als ze je niks willen vertellen, moet je vragen of je je dossier mag inzien. Daar moet je dan echt ff op hameren, dat moet namelijk altijd mogen. Misschien staat er niets boeiends in, maar je kan het altijd proberen om wat meer zekerheid te krijgen. Vervelend, joh, sterkte!
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben wel een ongelukskind maar heb daar nooit echt veel voor in het ziekenhuis geweest.
2 x geopereerd aan gebroken bovenbeen 1 x amandelen eruit laten halen (maandje geleden) voor de rest... nagels eraf, tenen gekneusd (gebroken?) schouder uit de kom, vaak door mijn enkel gegaan enz enz (geen operaties dus..)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
medische ingreep elke5 | 6 | 14-10-2009 12:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Operatie of niet? Wat zou jij doen? Balance | 14 | 18-11-2002 12:54 |