Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jouw keuze, ik vind de PS2 wel goed voor Gran Turismo, de FF serie en andere goede RPGs (Chrono serie, Xeno serie etc).
Ikzelf heb een GameCube, en het is bewezen dat de Cube de snelste laadtijden heeft. Super Smash Bros. Melee is echt leuk, vooral multiplayer, en Zelda is ook wel goed, en Metroid Prime beswel (kword er alleen duizelig van...) en er zijn meer. En de X-Box is best kr8ig, Halo, binnenkort Halo 2 en als je wilt DOA Xtreme Bechvolleyball ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf een GC, maar vind er om eerlijk te zijn geen biet aan. Dr komen te weinig (goede) spellen voor uit, Nintendo is de enige die klappers uitbrengt op de Cube. Ik ga de volgende keer de Xbox 2 kopen?
![]()
||
Citaat:
![]() En bij soul calibur 2 over een tijdje kan je met link spelen!!!! ![]() (okee, bij de xbox krijg je spawn, das ook niet onaardig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de nieuwste zelda op nintende gamecube Miss_pweak | 373 | 24-08-2007 11:31 | |
Games |
X-box 360 Allochthony | 78 | 15-12-2005 18:01 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
xbox goed? Blisss | 48 | 01-01-2003 13:51 | |
Games |
Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games? Isa | 30 | 28-08-2002 19:03 | |
Games |
X BOX/Game Cube Extreme_gamer | 42 | 18-02-2002 16:39 |