Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 12:14
Eric
Eric is offline
Dilemma!! Wat moet ik kiezen ik weet niet wat de leukste is. Wie kan me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 12:26
SuperSanne
SuperSanne is offline
ligt er maar net aan. Als het je alleen maar om de beeldkwaliteit te doen is zou ik voor de X-box gaan, als het je vooral (zoals bij mij) om een grot spellenaanbod gaat, zou ik kiezen voor de PS2. De gamecube is leuk als je een gameboy advance hebt (die kun je er soms op aansluiten), maar kan in tegenstelling tot de X-box en PS2 geen DVD's afspelen. Wat is volgens jou de belangrijkste eigenschap van een goede console? als je dat weet word het een stuk makkelijker om te kiezen.
Oud 07-06-2003, 12:38
CrazY G
CrazY G is offline
dat moet je toch echt zelf beslissen, ik weet niet wat voor spellen jij leuk vind en ik weet niet of je van plan bent je console om te bouwen. Dus geef ons wat meer info.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:46
Eric
Eric is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 07-06-2003 @ 13:26:
ligt er maar net aan. Als het je alleen maar om de beeldkwaliteit te doen is zou ik voor de X-box gaan, als het je vooral (zoals bij mij) om een grot spellenaanbod gaat, zou ik kiezen voor de PS2. De gamecube is leuk als je een gameboy advance hebt (die kun je er soms op aansluiten), maar kan in tegenstelling tot de X-box en PS2 geen DVD's afspelen. Wat is volgens jou de belangrijkste eigenschap van een goede console? als je dat weet word het een stuk makkelijker om te kiezen.
thnx
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:47
Eric
Eric is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 07-06-2003 @ 13:38:
dat moet je toch echt zelf beslissen, ik weet niet wat voor spellen jij leuk vind en ik weet niet of je van plan bent je console om te bouwen. Dus geef ons wat meer info.
Ik vind vooral de sportspellen en racespellen leuk en dvd vind ik ook wel fijn als dat er meteen bij zit.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:02
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Eric schreef op 07-06-2003 @ 13:47:
Ik vind vooral de sportspellen en racespellen leuk en dvd vind ik ook wel fijn als dat er meteen bij zit.
\
voor dat soort spellen moet je zeker bij de ps2 zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 14:01
Eric
Eric is offline
dan denk ik dat ik het wel weet. het wordt een ps2. bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:14
maarten_z
maarten_z is offline
heb 2 maanden geleden ook voor ps2 gekozen

goeden keuze.
ik had ook al heel veel spellen voor de ps1 en die kan ik nu ook nog spelen. alles valt dat uiteinelijk grafisch zo tegen (omdat ej ebter gewend bent) dat je het eigenlijk nooit meer doet
Oud 08-06-2003, 08:46
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Jouw keuze, ik vind de PS2 wel goed voor Gran Turismo, de FF serie en andere goede RPGs (Chrono serie, Xeno serie etc).

Ikzelf heb een GameCube, en het is bewezen dat de Cube de snelste laadtijden heeft. Super Smash Bros. Melee is echt leuk, vooral multiplayer, en Zelda is ook wel goed, en Metroid Prime beswel (kword er alleen duizelig van...) en er zijn meer.

En de X-Box is best kr8ig, Halo, binnenkort Halo 2 en als je wilt DOA Xtreme Bechvolleyball zijn mn aanraders ervoor
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:03
Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb zelf een GC, maar vind er om eerlijk te zijn geen biet aan. Dr komen te weinig (goede) spellen voor uit, Nintendo is de enige die klappers uitbrengt op de Cube. Ik ga de volgende keer de Xbox 2 kopen?
Oud 08-06-2003, 15:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 08-06-2003 @ 16:03:
Ik heb zelf een GC, maar vind er om eerlijk te zijn geen biet aan. Dr komen te weinig (goede) spellen voor uit, Nintendo is de enige die klappers uitbrengt op de Cube. Ik ga de volgende keer de Xbox 2 kopen?
Zelda en Metroid Prime heerschen .

En bij soul calibur 2 over een tijdje kan je met link spelen!!!!

(okee, bij de xbox krijg je spawn, das ook niet onaardig )
Reageren

Regels voor berichten