Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey,
Hier ben ik weer. :-) Wendy, zoals ik al gezegd had, ik ben al een keertje naar een begrafenis geweest. Die van mijn opa. Ik weet dus ondertussen wat er op een begrafenis allemaal kan gebeuren. Maar ik wou eigenlijk gewoon weten of er mensen zijn die zich ook afvroegen wat er allemaal gezegd en gedaan zou kunnen worden op zo'n plechtigheid. In elk geval bedankt voor je reactie. Eneuh Charlotte........Ik ben ff heel blij te weten dat ik niet de enige ben die met da soort ged8en rondloopt. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
![]() maar zoals ik al zei, heb ik wel met de gedachten rondgelopen, maar nu niet meer, weet nou wel hoe dat gaat e.d. en ik weet ook van mezelf hoe ik zal reageren als het weer geberud dat er iemand overlijdt. kus! wen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey,
Hier ben ik weer. Fishy, ik bedoelde idd totaal iets anders. Toch bedankt voor je reactie. Lieve mensen, kan ik iets doen tegen die enge ged8en? Ze komen steeds vaker terug en das echt wel vervelend. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
![]() je zou kunnen denken aan de leuke dingen die je met een persoon meemaakt / hebt meegemaakt. Dat probeer ik iig altijd als iemand is overleden, me een beetje vastklampen aan de goede herinneringen. Wanneer een persoon nog niet dood is, maar je wel de angst hebt dat hij dood gaat, zou je ook aan deze dingen kunnen denken. ik weet het ook niet.... *goh, ik ben lekker nutteloos deze topic aan het verkloten, heb ik het idee*
||
Citaat:
Ik meen da, ik gooi anders nooit met complimentjes naar vreemden. :-) Groetjes Magicflower
||
Citaat:
![]() ik = wendy en that's it. maar ik ben blij dat je het niet nutteloos vond. enne, ik voel me wel een beetje ![]() ![]()
|
![]() |
heey magicflower,
ik heb het zelf ook wel gehad, dat ik na ging denken over mn eigen begravenis, die van mn familie etc. Ik werd er ook niet vrolijk van enz maarja ik denk dat het kwam omdat mn oom en opa in twee weken tijd overleden. dan ben je er ineens mee bezig, net zoals jij bij je opa. Ik was 9 toen ik voor het eerst naar een begravenis ging (van mn oma) dus ik dacht nooit zo veel over hoe het zou zijn. Ik heb het wel heel eng gevonden toen ik naar een herdenking ging van een jongen van mij leeftijd die zelfmoord had gepleegd. We gingen met allemaal mensen van school, met zijn muziek en ook zijn ouders en zus die ik wel kende omdat we bij elkaar in de klas zaten op de basisschool etc. maar iig, tsja ik weet niet...toen begon ik dus te denken over hoe ik mijn begravenis wilde enz, wat voor muziek. owja, weer iets anders, maar er waren ook een keer ineens drie moeders overleden van (oud) klasgenootjes van mij toen ik 13 was ofzo, toen moest ik ook veel denken aan hoe het zou zijn als mijn ouders zouden overlijden. ook omdat ik dacht dat het dan minder erg zou zijn als het echt zo was, dat ik er dan al voor gehuild had ofz, maar ik denk niet dat dat helpt eigenlijk. tsja..ik heb nu een heel verhaal gehouden geloof ik over allerlei begravenissen..de enige begravenis waar ik me wel dingen nog over afvraag is die van mijn oom. (een andere dan daarnet) Hij was nog maar jong toen hij werd vermoord en ik was toen 4, mijn ouders hebben me pas verteld dat ie vermoord was toen ik 15 was...ik vraag me vaak af hoe hij was, wat hij deed en hoe zijn begravenis dan was enz. ik durf mn moeder (het was haar broer) het eigenlijk nooit goed te vragen omdat het altijd een beetje een vermeden onderwerp was (ik wist voor mn 15e eignelijk niet precies hoe hij was overleden). ik denk er nu minder over na dan toen ik het net hoorde (dat hij was vermoord) maarja...ik weet eignelijk nu niet meer waarom ik dit allemaal vertel ![]()
|
hmmz..... dit heb ik ook een tijdje gehad. Mijn hele famillie en alle mensen die mij dierbaar zijn zijn in mijn gedachten al eens gestorven. Soms zag ik de beelden zo realistisch dat ik moest gaan controleren of het niet echt was gebeurd.....
Ik weet niet wat je er aan kunt doen , bij mij is het vanzelf minder geworden. Zijn de gedachten opzich die je vervelend vindt of zit er nog iets diepers achter? Heb je last van verlatingsangst o.i.d? Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 13:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik herken mezelf hier helemaal in. Nu ken ik dus de oorzaak van mijn ged8en. Bedankt. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
Groetjes Magicflower
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het is uit op een vage manier :( en ik weet niet of het juist is evenzondernaam | 18 | 05-07-2004 18:20 | |
Psychologie |
Voel jij je wel eens bespied? Miracle | 15 | 01-05-2003 16:00 | |
De Kantine |
Oppassen! maaike0 | 46 | 19-11-2002 17:26 | |
Psychologie |
das lekker helemaal van mij kleine wicca | 3 | 06-06-2002 18:43 | |
Psychologie |
naar crematorium of niet? MissBi@tch | 12 | 23-05-2002 10:10 |