Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
was dodgson ook alweer ? |
![]() |
|
1 was nieuw origineel en gewoon niet meer te overtreffen... de rest was vermakelijk, maar nee... ze halen het niet... bij 1 nooit niet... dat gevoel en idee van 1 is gewoon weg... het begint nu op uitmelken te lijken...
||
Citaat:
Hij was degene die Nedry omkocht om de embryo's van het eiland te jatten...zodat Biosyn ook een dino-park oid kon maken. (helaas wordt dit niet duidelijk in de film, maar daar is het boek voor ![]() In het 2e boek gaat ie samen met 2 andere personen(Basselton en King) naar Isla Sorna om eieren te jatten uit de nesten en die te gebruiken voor zn eigen onderzoek enzo... Als ze em terughalen in JP4, dan moet hij wel gespeeld worden door Cameron Thor...die in JP1 ook al Dodgson speelde..anders slaat et nerges op...
||
Citaat:
![]() JP was gewoon geweldig, als klein ventje "echte" dino's zien in de bioscoop. Dat was echt een hele ervaring. Deel2 was iets minder, hoewel nog steeds leuk om de dino's te zien. Deel3 probeer ik te vergeten ![]() Deel4 ga ik dus zeker kijken, en ik kijk er ook best naar uit. Nu hopen dat het wat word ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stiekem ben ik jaloers op al die Saaie apps van je #1121 Martiño | 500 | 14-09-2010 17:15 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... Vinniebar | 103 | 31-10-2007 12:35 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Films, TV & Radio |
Filmmuziek Verwijderd | 61 | 17-07-2002 21:02 | |
Films, TV & Radio |
slechtste/ meest tegenvallende film(s) 2001 pisseoff | 22 | 05-02-2002 10:10 |