Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 13:39
mmm
mmm is offline
Wat denken jullie? Wordt het weer net zo'n boutwedstrijd als tegen Moldavië? Of willen 'onze' jongens nu eens bewijzen dat ze heus wel kunnen voetballen? Voorspel hier de uitslag.
Ik denk weer een 1-2
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 13:43
TimTaylor
Avatar van TimTaylor
TimTaylor is offline
Citaat:
mmm schreef op 05-06-2003 @ 14:39:
Wat denken jullie? Wordt het weer net zo'n boutwedstrijd als tegen Moldavië? Of willen 'onze' jongens nu eens bewijzen dat ze heus wel kunnen voetballen? Voorspel hier de uitslag.
Ik denk weer een 1-2
0-3 met 3 keer van Nistelrooy
__________________
hohoho
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 13:46
Stighting Kris
Avatar van Stighting Kris
Stighting Kris is offline
1-4

1x Romasjenko

1x van Nistelrooy
1x Kluivert
1x van de Vaart
1x Makaay
__________________
You try to tell me what to do , I'll stick my middle finger up and say f*ck you
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 13:46
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
1-3

2x Van Nistelrooy
1x Van Hooijdonk
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:38
Giph
Giph is offline
We zullen zien of het Nederlands elftal deze keer wel in staat is een mooi wedstrijd neer te zetten. Ik denk dat het een 2-0 stand wordt; v.d.Vaart en Kluivert
__________________
"Stoor je vijand nooit, wanneer hij een fout maakt."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:43
Verwijderd
1-2

1-0 Romachenko ('10)
1-1 v/d Vaart ('83)
1-2 von Bömmel ('90+2)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:49
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Een magere 1-0 in de 86e minuut van vd Vaart
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vrees voor een 0-0
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:19
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Zijn we niet een beetje positief???

Ik herinner me nog (jammer genoeg) Moldavie. da was niet echt een groot feest he?? Volgens mij wordt het 1-0
Ze gaan hard af!!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:09
Verwijderd
wanneer is het ook al weer, zaterdag ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:28
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik denk niet dat ik heel veel zin heb om daar naar te gaan kijken.
1-1 ofzo
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:30
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
4-0

1-0 Makaay
2-0 Makaay
3-0 Van Nistelrooij
4-0 Makaay



Makaay gaat bewijzen dat Kluivert de reservebank op moet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:38
PV
PV is offline
dat wordt dus gewoon kopspijkers en dit was het nieuws kijken.. en tussendoor een beetje voetbal.

1-1.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
2-0 (moeizaam).

ps. Westerveld moet in Oranje!
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:22
Verwijderd
1-1. Ik krijg een beetje een hekel aan het Nederlands Elftal, die misplaatste arrogantie en al acht jaar dezelfde namen in het elftal plus het slechte spel maken het niet echt leuk meer om interlands te kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:18
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
PV schreef op 05-06-2003 @ 22:38:
dat wordt dus gewoon kopspijkers en dit was het nieuws kijken.. en tussendoor een beetje voetbal.


ik voorspel 3-0 voor NL
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:03
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 05-06-2003 @ 23:22:
1-1. Ik krijg een beetje een hekel aan het Nederlands Elftal, die misplaatste arrogantie en al acht jaar dezelfde namen in het elftal plus het slechte spel maken het niet echt leuk meer om interlands te kijken.
idd

ik hoor ook steeds verhalen over dat davids met van Bommel vecht. Kweetnie of dat waar is, maar het zou best eens kunnen zijn. Die gasten zjn echt te arrogant voor woorden.

Ik vind dat ze het hele nederlandse elftal eens moeten vervangen. Gewoon allemaal nieuwe jongens. Want die luie debielen die er nu in zitten bakken er echt niets van
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:25
KBrink
KBrink is offline
Aan sexy adriaan:

Wat heeft een gevecht tussen twee spelers met de arrogantie van het hele team te maken??

en al die luie debielen eruit?
wie ga je dan ons vaderland laten vertegenwoordigen op de internationale velden?
er zit namelijk enorm veel kwaliteit in het nederlands elftal maar het komt er nooit uit, das inderdaad raar maar of dat geheel aan de spelers te weiten is valt te betwijfelen.
En verder je kan als bondscoach niet verantwoorden om mensen als F. de Boer, Cocu Makaay en dergelijken thuis te laten.

Geef jij maar eens efltal waar de basisspelers (degenen die over het algemeen bij de basis 18 horen) niet instaan.
denk dat het je niet lukt om een behoorlijk elftal te maken.

dit is trouwens aan allen die zo enorm voor verjonging binnen het nederlands elftal zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 20:34
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Citaat:
KBrink schreef op 06-06-2003 @ 21:25:
Aan sexy adriaan:

Wat heeft een gevecht tussen twee spelers met de arrogantie van het hele team te maken??

en al die luie debielen eruit?
wie ga je dan ons vaderland laten vertegenwoordigen op de internationale velden?
er zit namelijk enorm veel kwaliteit in het nederlands elftal maar het komt er nooit uit, das inderdaad raar maar of dat geheel aan de spelers te weiten is valt te betwijfelen.
En verder je kan als bondscoach niet verantwoorden om mensen als F. de Boer, Cocu Makaay en dergelijken thuis te laten.

Geef jij maar eens efltal waar de basisspelers (degenen die over het algemeen bij de basis 18 horen) niet instaan.
denk dat het je niet lukt om een behoorlijk elftal te maken.

dit is trouwens aan allen die zo enorm voor verjonging binnen het nederlands elftal zijn
Dat twee mensen met elkaar lopen te vechten heeft heel veel met het hele team te maken. Je kan als team niet goed presteren als er 2 zijn die totaal niet goed met elkaar overweg kunnen. Dat ontwrigt het hele team. En niet alleen davids en van Bommel zijn arrogant. De rest kan er ook wat van-> Sex orgie de avond voor een wedstrijd, zoals in Denemarken. Niet echt goede voorbereiding. Ook niet echt lekker als ons Vaderlands team zo bekend staat op de internationale velden.

En over hun kwaliteit. Bij hun eigen clubs zijn ze idd erg goed. Maar als ze samen niet best presteren, zoals nu het geval is, heb je er geen reet aan.

Dan kan je beter al die luie arrogante debielen er uit flikkeren en mensen zoals van persie, van de meyde en andere jeugd talenten hun kans geven om in de basis te staan. Misschien moet je dan een paar oude in het team laten zodat zij hun ervaring kunnen doorgeven. Maar Davids en cornuiten eruit!!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:49
enzof60
enzof60 is offline
Duidelijke zaak

een 5-1 overwinning voot het nederlands elftal

nederland komt snel op 2-0 en dat blijft de score tot de rust
na rust wordt het 2-1 en gaat wit-rusland drukken

ineens word de knop omgedraaid bij het nederlands elfal en worden er tussen de 60 en 80 min. 3x gescoord door onze pierre van H.

waaronder 1 fantastische vrije trap

in blessure tijd mist tot mijn spijt Ruud van N. een Penalty.
dit komt omdat hij tijdens zijn competitie heel wat geraakt heeft (volgens mij zelfs alles)

maar Nederland is na Zaterdag helemaal favoriet in de poule !!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet onderschatten hoor, in zo'n kut-stadion met vele toeters. In de poulewedstrijden voor het EK 1996 ging het hier ook mis. 1-0 verloren... wie scoorde ook al weer? Gerazimets of zoiets he?
Maar in dit soort wedstrijden mag Nederland geen punten verspelen ten opzichte van Tsjechië en is Nederland het ook aan haar stand verplicht te winnen.

Daarom zeg ik 0-2. Denk niet overtuigend, maar gewoon degelijk. Doelpuntenmakers: Van Bommel en Kluivert.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:05
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Nederland - Wit Rusland 1 - 1.
Gelijkspel.

Onderschat die Russen niet. Nederland heeft een team vol miljonairs, maar overtuigend voetballen is er niet bij. Wat kan het die voetballers ook schelen: de miljoentjes stromen toch wel binnen en als ze zich niet plaatsen voor het EK hebben ze volgend jaar ook nog es extra vakantie. Wat een luxe leven toch
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wit Rusland 0 - 6 Nederland
Verreweg het meeste gevaar gaat komen van Overmars...

0-1 Kluivert
0-2 Overmars
0-3 Van Nistelrooy
0-4 Van Nistelrooy
0-5 Cocu
0-6 Makaay

Ik zie geen reden om negatief over het Nederlands elftal te zijn. Die wit russen worden zeker weten simpel met de grond gelijk gemaakt. Geen probleem.

(Wel jammer dat Ricksen niet kan spelen)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:06
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Het wordt een 2-0 voor NL, goals pas in de tweede helft.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:12
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
0-3
Van Nistelrooij 2x
F. de Boer
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 16:18
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-06-2003 @ 16:18:
Ik zie geen reden om negatief over het Nederlands elftal te zijn. Die wit russen worden zeker weten simpel met de grond gelijk gemaakt. Geen probleem.

Zeiden we dat ook niet bij Moldavie??
Jullie zijn veel te naief!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:17
toaoaoe
Avatar van toaoaoe
toaoaoe is offline
Ik denk 3-1 voor Nederland.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:48
mmm
mmm is offline
Nederland weer ouderwets... BOUT!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
mmm schreef op 07-06-2003 @ 20:48:
Nederland weer ouderwets... BOUT!!!!
idd, na 20 minuten had ik het wel weer gezien
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:28
PV
PV is offline
tis inmiddels 0-2 door Overmars en Kluivert

goal van Overmars was nog best mooi ook
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:56
Hallelujah
Hallelujah is offline
hmmm 2-0 verwachte uitkomst, maar tog best wel mager. zeker de eerste helft zeg...tsjongejonge

Maargoed, arme belgjes staan nu 4e in de poule. khad ut hun wel gegund (een overwinning dus) Hebben ze nu eigenlijk nog wel kans voor ut EK?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:10
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het was weer erg duidelijk:

- Overmars had vanaf het begin moeten spelen.
- Seedorf zuigt als hij als rechts-buiten speelt.
- Reiziger speelde zeeeer matig.
- Spelers waren alweer veel teveel met hun vakantie bezig.
- Kluivert kan goed koppen... (Wat een bal! Jammer dat ie tegen de lat ging)

Man van de wedstrijd:
Overmars (zonder twijfel)

Opstelling volgende wedstrijd:

-----------------------Van der Sar-------------------

-------Ricksen----Stam-------F. de Boer----van Bronckhorst---

---v.d. Meyde----Seedorf----Cocu--------Overmars---

---------------Kluivert------van Nistelrooy---------
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:58
Bram
Bram is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 06-06-2003 @ 21:03:
idd

ik hoor ook steeds verhalen over dat davids met van Bommel vecht. Kweetnie of dat waar is, maar het zou best eens kunnen zijn. Die gasten zjn echt te arrogant voor woorden.

ik wil nu niet vooroordelen gaan aanhalen of ruzie zoeken ofzo, maar in belgie staan de nederlanders zo wie zo al bekend al arrogant en dikkenekken, maar als jullie nu al zelf zeggen over die spelers dat ze arrogant zijn is het al ver gekomen
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:01
Bram
Bram is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 07-06-2003 @ 21:56:


Maargoed, arme belgjes staan nu 4e in de poule. khad ut hun wel gegund (een overwinning dus) Hebben ze nu eigenlijk nog wel kans voor ut EK?
we hebben nog héél goed kans (al zal er dan wel beter mogen gespeeld worden door sommigen) we hebben nog 3 thuiswedstrijden tegen Andorra,Estland en Kroatie. Die tegen de kroaten zal dus waarschijnlijk de doorslag geven, al zal het dan wel voor de 2e plaats zijn.
En dat Van Buyten gegeerd wordt door Juventus en ManU is te gek voor woorden ! Die vent heeft nu nog geen degelijke partij afgewerkt voor Belgie en mag nu ook weer de 1e tegengoal volledig op zijn conto schrijven !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-06-2003 @ 17:06:
Het wordt een 2-0 voor NL, goals pas in de tweede helft.
*kuch**kuch*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:57
Verwijderd
*zucht*

ik wordt echt zo moe van dat nederlands elftal...in de eerste helft was ik gewoon in staat over te zappen naar tve waar een of ander stom praatprogramma bezig was in een taal die ik niet versta...dat is nog leuker dan dit gedoe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2003, 09:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
slechte wedstrijd
k had t wel verwachten eingelijk, de eerste helft keek ik kopspijkers en heb niets gemist
daarna zette ik m om, waar ik pas inde 55e minuut echt bgeon te kijken
5 minuten na de 2-0 had ik t al wel gezien

Advocaat houdt vast aan conbinaties zonder magie en is te bang om het anders te proberen vanaf het begin

Reiziger, Seedorf & van Nistelrooy hebben wederom bewezen niet in het systeem van Advocaat te passen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 09:53
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Was Makaay geblesseerd ofzo?
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ze moeten gewoon tegen zo'n zwakke tegenstander beginnen met echte buitenspelers op de flanken(Overmars, Van der Meyde, Zenden, misschien Robben) Want Seedorf kan daar echt niks extra's doen voor het elftal

En ik vind dat Makaay in de spits moet, en als ze zwak spelen moet van Hooijdonk er sneller in om het open te breken
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:01
Bram
Bram is offline
eigenlijk vind ik het ongelooflijk dat nederland volgens jullie zulke slechte partijen afwerkt. wat blijft er over van dat nederlandse chauvinisme, van die grote eigendunk, zelfs soms arrogantie?
Met zo'n spelerskern geef ik toe heb je 1 vd beste kernen van Europa. Jullie hebben keuze id spits tussen Van Nistelrooij,Kluivert,Makaay,Van Hooijdonck en Hasselbaink. Waarschijnlijk zouden al deze spitsen bij Belgie hun stek hebben, en dan gaat NL met zo'n spelers nog niet naar het WK en spelen ze nu opnieuw weer belabberd volgens jullie. dat moet dan toch met mentaliteit ook te maken hebben denk ik.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:20
Verwijderd
wat een kut wedstrijd.....en ze moeten die kluivert een keer uit dat team zetten ookal is die top-spits aller tijden ofsow...wat is dat een irritant arrogant figuur ....ik ben niet zown fan van overmars, maar die speelde echt wel goed ....en bosvelt ook, middenveld was in de tweede helft helemaal op orde. Van bommel kunnen ze ook beter afschrijven, die vent wordt altijd helemaal de hemel in geprezen, maar hij maakt door zijn onvermogen om te kunnen voetballen zoveel overtredingen ....tegen Feyenoord toen en nu weer tegen Wit-Rusland
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 08-06-2003 @ 12:01:
eigenlijk vind ik het ongelooflijk dat nederland volgens jullie zulke slechte partijen afwerkt. wat blijft er over van dat nederlandse chauvinisme, van die grote eigendunk, zelfs soms arrogantie?
Met zo'n spelerskern geef ik toe heb je 1 vd beste kernen van Europa. Jullie hebben keuze id spits tussen Van Nistelrooij,Kluivert,Makaay,Van Hooijdonck en Hasselbaink. Waarschijnlijk zouden al deze spitsen bij Belgie hun stek hebben, en dan gaat NL met zo'n spelers nog niet naar het WK en spelen ze nu opnieuw weer belabberd volgens jullie. dat moet dan toch met mentaliteit ook te maken hebben denk ik.
dat komt idd door mentaliteit, ik denk serieus dat als je bijna het gehele team (uitzonderingen daar gelaten) vervangt en er een zooitje mensen inzet die er voor willen gaan (ik noem een paar harde (ex-) utrecht werkers) ze een stuk verder komen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 08-06-2003 @ 12:20:
wat een kut wedstrijd.....en ze moeten die kluivert een keer uit dat team zetten ookal is die top-spits aller tijden ofsow...wat is dat een irritant arrogant figuur
ben ik het helemaal mee eens. maar dat zeg ik al jaren. het is gewoon een stuk hout. Net als die van hooijdonk.. die wacht alleen maar op de bal (die laatste dus heah) maar dat is weer een ander verhaal..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-06-2003 @ 12:23:
ben ik het helemaal mee eens. maar dat zeg ik al jaren. het is gewoon een stuk hout. Net als die van hooijdonk.. die wacht alleen maar op de bal (die laatste dus heah) maar dat is weer een ander verhaal..
maar van hooijdonk vind ik wel symphatieke vent..dus dat maakt een hoop goed....hijs idd niet altijd even beweegbaar, maar heeft ook wedstrijden dat ie zichzelf de longen uit t lijf loopt en heel veel nuttig werk opknapt ...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een zwakke wedstrijd weer van ons vooral die eerste helft was beschamend. Wist wel dat het moeilijk ging worden, maar had toch ged8 dat we toch uiteindelijk zouden winnen. Is ook gebeurd
Volgende wedstrijd is Tsjechië uit, de belangrijkste wedstrijd in de poule, ook gezien de situatie. Als we zoals gisteren voetballen, winnen we gegarandeerd niet. Maar goed, elke wedstrijd en elke tegenstander is anders.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Loting EK 2008.
RHCP_NAC
31 16-02-2006 18:15
De Kantine Hoevaak ben jij op tv geweest en zo ja welke programma en waarom?
Verwijderd
150 01-05-2004 17:37
Vrije tijd Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal!
Martjin
44 24-04-2004 19:17
Vrije tijd zaterdag protest bij nederland - wit rusland..
Verwijderd
14 08-09-2002 16:11
Vrije tijd Nederland - Wit-Rusland
Mr.Oizo
43 08-09-2002 11:26
Vrije tijd Aantal kaarten en Geen publiek bezoekende club
diamondvoodoo
16 04-09-2002 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.