Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'Eeeej Hans, even tussen de soep en de aardappelen door: wil je met me trouwen?' |
![]() |
|
ken m niet helemaal uit mn hoofd maare , zo ongeveer dus
'zo'n mooi pittoresk restaurantje waar zo'n wijf je zit te PIJPEN!' ge-wel-dig ![]()
|
![]() |
Tijdens de tien imitaties (en dan vooral de luie straatmuzikant
![]() Ook een keer een show dat ie een stukje ging vertellen: "Ben een beetje verdrietig. Mijn hond is dood, ik heb hem vanmorgen uit het raam gegooid" En: "Nou ook mijn vader he, die zei altijd... euhm... nou... mijn vader dus... nou ik weet niet meer wat ie zei maar het was wel eeeh ![]() (Oke ik ben niet zo goed in Hans Teeuwen citaten, daarvoor moet je bij mn broertje wezen, maar de strekking staat er iig!) |
![]() |
||
Citaat:
Papa? Papa? Hoi, papa, ben je eindelijk thuis? Heb de hele nacht op je gewacht. Moet de laatste tijd weer zo aan vroeger denken. Weet je nog vroeger pappie? Ons geheimpje? De zon is een bal van lava. Lava lacht niet lul! (...)Oh, en mama is kaal! Niet leuk hoor, mama's ziekte belachelijk maken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Sex met waterbuffels. Dat wordt altijd maar zo geromantiseerd in die disneyfilms!" |
![]() |
|
"hans, ik vin t helemaal nie erg da jij mij beft, maar ik heb t idee dat je dat alleen maar doet omdat je stiekem hoopt da je daarna gepijpt word"
![]() ![]() ![]() "Dus Fons, dus wacht ff Fons dus, je stotterd, je hebt een wijnvlek, en dan ben je ook nog es HOMO, heb je enig id wat jij je ouders aan doet?" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() btw ik ben nieuw hier, mijwn, aangenaam!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Wie heeft er eigenlijk welleens Hans Teeuwen sketches gebruikt tegen mensen?
Ik wel ![]() dat van 'tis een gevoel...bhwaaaahhh' stukje, er kwam gister zo iemand op de markt naar me toe over god te praten enzo.. Khad em er wel mee ![]() en een keer een meisje dat dacht dat ik vreemd ging.. "maar volgens mij ga jij vreemd" . Teeuwen heeft gelijk.. dat gaat er niet in bij die koppies ![]()
|
![]() |
En dan al die zandvrouwtjes....worden ze geinterviewd =>
"En...worden jullie onderdrukt?" "Moet ik aan mijn man vragen...." Gewoonweg geweldig, ga dit jaar ook naar Hans Teeuwen in Januari, en in Maart naar Bert Visser, heb er zin in!
|
|
|