Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 14:40
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
hooi!
Deze zomer ga ik misschien een maandje op een camping werken. Daarom wil ik graag ff weten wat voor dingen ik allemaal kan meemaken!?
dus: wie heeft er ervaring?!?!

Rosanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 21:24
CoolJessy
CoolJessy is offline
Hmm.. ik heb net (lees: ben net een paar uur thuis na een weekend hard werken) mijn inwerkweekend achter de rug. Maar ik denk dat het er vooral aan licht wat je op de camping doet met wat je tegen kan komen. Dus wat ben je van plan te gaan doen?
Oud 11-06-2003, 13:37
deesmees
deesmees is offline
ik heb 2 jaar op camping gewerkt.
Je kunt echt van alles tegenkomen,belangrijk dat je engels en duits beetje beheerst anders kan dat nog wel is lastig worden
Ja en vervelende mensen,gierige mensen die je behandelen als vuilnis maar je moet toch aardig blijven enzow.
Ze komen echt bij je klagen over van alles en nog wat,als er iets mis is met het een of ander beginnen ze wel is hele discussie over van alles en nog wat,en zeggen ze ook nog ik begrijp niet dat je hier wilt werken dan!
En als je zegt dat kan ik niet goedkeuren er zijn regels doen ze het lekker toch!
kortom sterk in je schoenen staan!
Oud 19-06-2003, 15:14
DopeBean
DopeBean is offline
Ik ga binnenkort werke op een camping voor een paar maande ben ook benieuwd wat ik tegenkom. Ik ga overigens van alles doen op de camping. lekker achter de meiden aan veel plezier trouwes
Oud 20-06-2003, 13:09
KiMZz
KiMZz is offline
Ik wilde ook op een camping gaan werken, daarom had ik me ingeschreven bij TOPrecreatie en daar geven ze trainingsweekenden. Het trainingsweekend was echt supergezellig, maar bij nader inzien lijkt het camping werk me toch niets. Je moet echt van 9 tot 23 uur mensen bezig houden. Je hebt dan wel weer pauze maar daarin moet je je volgende activiteit voorbereiden, dat 6 dagen per week en de 7e dag moet je van de camping af omdat mensen je anders gaan lastigvallen. Bovendien moet je je vrienden missen in de tijd dat je daar werkt, dus ik heb t afgezegd. Ik werk liever achter de kassa (klote baantje) en dat ik dan gewoon 's avonds vrienden kan opzoeken dan op een camping 200 km verderop.
Oud 22-06-2003, 09:40
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Voor het geld hoef je het iig niet te doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten