Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 21:19
Verwijderd
Ben van plan om de hele zomervakantie lang te gaan fietsen, en waarom niet door heel Europa dacht ik dus.

Ik heb ongeveer 450 euro om uit te geven, en ik zoek dus een mountainbike die voornamelijk voor lange afstanden bedoeld is, ben niet echt van plan om te crossen, maar zou ook leuk zijn als ie dat kon.

Heeft iemand informatie over wat voor fiets ik moet kopen of wat urls ?

tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 23:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
moet je Scimmia eens een PM'tje sturen, want bij mijn weten komt ze niet op sport.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:25
alwaysgood
alwaysgood is offline
kun je dan niet beter een toerfiets/wielrennersfiets kopen, als je heel europa door wilt fietsen.
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:11
Verwijderd
sorry, maar als jij zoveel kilometers af wilt leggen zou ik als ik jou was toch echt wel een goede mountainbike kopen..

ik kan de XTC reeks van Giant aanraden, maar dat ligt wel rond de 700-900 euro
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:22
Refro
Refro is offline
voor die prijs is het idd erg lastig om wat goeds te vinden je zou 2ehands kunnen gaan kijken dan kun je nog wel wat vinden (is het wel handig als je er wat verstand van hebt)

En als je iets nieuws koopt kun je altijd kijken voor modellen van vorig jaar of showmodellen (hier moet je wel geluk met de maat hebben) maar als je zoiets kan kopen scheelt dat zakken met geld.

zelf heb ik een trek 6000 en ben er ook erg over te spreken (maar ben je ook dik 800 euro kwijt).

Een andere vraag die bij mij opkomt je hebt nu blijkbaar geen fiets (en fiets dus ook niet echt veel) hoe weet je dan dat het niet allemaal enorm tegen gaat vallen op vakantie?? Ik zou eerst een redelijk goedkope fiets halen daar een seizoen op rijden en dan kijken of het wat voor je is en dan verder gaan met routes enzo
__________________
win or loose your all gonna die
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:53
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
Als jij met je bike door heel Europa wilt fietsen, kan ik je aanraden, om een hele goeie fiets te kopen. En ik vrees dat 450 eurotjes en vrij klein bedrag is. Je kunt idd naar tweedehandsfietsen gaan kijken.
Als je niet echt van plan bent om te crossen, is het dan wel verstandig om een mtb te kopen? mss moet je eens een racefiets proberen!
In Nederland is gaat het mountainbiken er nog vrij rustig aan toe, maar kom je in belgie, dan heb je al heel andere parcours. Daar sta je af en toe wel te shacken voor een afdaling en dat is echt wel crossen.

Je moet je denk ik eerst goed gaan afvragen wat je precies wil. De aanschaf van een mounatainbike is cker niet goedkoop. En als je in het buitenland wilt rijden, koop dan echt een goeie mtb. Ga ook eerst eventjes kijken of je het leuk vind

Ik weet niet of je een helm enzo hebt, maar zo niet, dan zou je die ook nog aan moeten schaffen, want rijden zonder helm is hartstikke gevaarlijk. Dat komt allemaal nog eens erbij op!

Ga even kijken op de site van trek. Deze heeft hele mooie en goeie mtb's om te beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.