Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 16:14
S
S is offline
Ik las laatst een artikel over een artiest (Usher) dat hij zijn sokken steeds weggooit, omdat hij geen zin heeft om ze te wassen. En geloof me, dat zijn geen Hema- of V&Dsokken. Nee, dat zijn sokken van Versace...

Waarom zou je dat doen? Een beetje 'nat' is niet zo erg, maar dit vond ik écht té.

Je mag dan wel bakken met geld hebben, maar waarom zou je op deze manier je geld uitgeven?

Wat vinden jullie hier van? Wie heeft nog meer voorbeelde voor extreme decadentie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 16:19
Li
Li is offline
ik vind dat redelijk triest, typisch zo'n sterretje die naast zijn schoenen gaat lopen..

Ander voorbeeld:
Mariah Carrey die van alles besteld voor duizenden dollars en het vervolgens helemaal niet gebruikt en gaat janken dat het niet goed genoeg is voor dr

Ach, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:55
Vespasienne
Vespasienne is offline
Haha bestaat dat? wat erg...... Dan neem je toch iemand in dienst die je sokken wast? ach volgens mij is het allemaal grootspraak, ik geloof er geen flikker van dat je op die manier met geld omgaat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:56
S
S is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:
Haha bestaat dat? wat erg...... Dan neem je toch iemand in dienst die je sokken wast? ach volgens mij is het allemaal grootspraak, ik geloof er geen flikker van dat je op die manier met geld omgaat.
Waarom zou je dit verhaal niet geloven? Oke, ik ben er geen getuige van, maar omdat jij zo niet met je geld omgaat, waarom zouden anderen dat dan niet doen?

Eén concert en hij kan weer 12000 paar van die gucci sokken kopen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:59
de
de is offline
Citaat:
S schreef:
Ik las laatst een artikel over een artiest (Usher) dat hij zijn sokken steeds weggooit, omdat hij geen zin heeft om ze te wassen. En geloof me, dat zijn geen Hema- of V&Dsokken. Nee, dat zijn sokken van Versace...

Waarom zou je dat doen? Een beetje 'nat' is niet zo erg, maar dit vond ik écht té.

Je mag dan wel bakken met geld hebben, maar waarom zou je op deze manier je geld uitgeven?

Wat vinden jullie hier van? Wie heeft nog meer voorbeelde voor extreme decadentie?
het lijkt me meer moeite kosten om nieuwe sokken te kopen, dan ze te wassen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:04
S
S is offline
Citaat:
de schreef:

Oke, even voor de duidelijkheid;

Hij laat ze kopen

Hij laat ze wassen..

Wassen = meer moeite -> erin doen, eruithalen.

Kopen = bestellen en mensen komen rennen voor hem.

Kap met me te verbeteren, deze post is waterdicht. Hoop ik

Nu ga ik eten .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:55
Li
Li is offline
Citaat:
de schreef:

Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik geloof best dat "sterren" zulke idiote dingen doen ja. T gaat gewoon echt totaal nergens meer over. Die mensen verdrinken in hun materialisme maar diep van binnen worden ze er denk ik echt niet gelukkiger van. Ik heb er gewoon medelijden mee dat ze de weg zo kwijt zijn...als je begrijpt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:25
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
S schreef:

Oke, even voor de duidelijkheid;

Hij laat ze kopen

Hij laat ze wassen..

Wassen = meer moeite -> erin doen, eruithalen.

Kopen = bestellen en mensen komen rennen voor hem.

Kap met me te verbeteren, deze post is waterdicht. Hoop ik

Nu ga ik eten .
Tuurlijk is 'ie niet waterdicht. Als hij z'n sokken laat wassen hoeft 'ie daar toch net zo min moeite voor te doen als om nieuwe te bestellen?
Oud 15-04-2002, 18:33
S
S is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:

Tuurlijk is 'ie niet waterdicht. Als hij z'n sokken laat wassen hoeft 'ie daar toch net zo min moeite voor te doen als om nieuwe te bestellen?
Komop mensen, doe niet zo kinderachtig. DIt was een voorbeeld.

Ontopic please.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:58
punkyfish
punkyfish is offline
bah, slaat nergens op... "jeej, ik heb een hit, ik was mijn sokken niet meer!"
achjach. ze zullen er niet gelukkiger door worden, maar ik word er ook niet minder gelukkig door. ik zal er niet echt mee zitten.
Oud 15-04-2002, 18:58
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
S schreef:

Komop mensen, doe niet zo kinderachtig. DIt was een voorbeeld.

Ontopic please.
Idd. Het gaat om het idee. Doormauwen over zo'n detail is nogal zinloos imo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:44
Roos
Roos is offline
Er bestaan sites waar de eisenlijsten van veel sterren opstaan voor 1 optreden. Tien blikken cola, 20 pakken Bar le Duc etc. Zoveel krijg je natuurlijk nooit alleen op.
Er zijn ook sterren (ik geloof N SYNC) die M&M's willen, maar dan ZONDER blauwe.

Er zijn ook actrices die hun haar in bronwater wassen. En alleen persé van dat ene merk. Die site ben ik helaas kwijt.
Oud 15-04-2002, 21:05
boardbabe
boardbabe is offline
jah wacko, maar het kan nog gekker......
dr zijn zelfs sterren die hun pakken na een dagje weggooien, mijn oplossing:

-geef ze aan je personal manager die je kleren vijlt voor veeeel centjes, hoef je weer een reclamespotje minder te doen (of geef het geld aan de armen, maar dat zullen ze sowieso niet snel doen)
Oud 15-04-2002, 21:52
Verwijderd
ach ja...geld...kijk naar cribs, die gasten weten gewoon echt nie meer wat ze met al da geld moeten doen, dus nemen ze gouden kranen, marmeren badkamers uit een steen gehouwen, tig auto's weet ik veel hoeveel gouden diamanten kettingen, en elke dag verse sokken..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:55
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ach ja...geld...kijk naar cribs, die gasten weten gewoon echt nie meer wat ze met al da geld moeten doen, dus nemen ze gouden kranen, marmeren badkamers uit een steen gehouwen, tig auto's weet ik veel hoeveel gouden diamanten kettingen, en elke dag verse sokken..
als ze het nou gewoon aan ons geven... zucht.
Oud 16-04-2002, 08:14
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
Idd, die lui verdienen zoveel geld dat ze niet weten wat ze dr mee moeten doen, maar ze weten donders goed dat er ook mensen zijn die het ECHT nodig hebben. Ik denk dat het een celeb wel siert als ie zich ook eens nuttig maakt met al zn centjes.

(Wat heb je trouwens aan gouden kranen e.d. )
Oud 16-04-2002, 09:03
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:

(Wat heb je trouwens aan gouden kranen e.d. )
Da's gewoon hartstikke hip joh
Oud 16-04-2002, 09:15
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Da's gewoon hartstikke hip joh
Ow ja was ik even vergeten
Oud 16-04-2002, 12:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zo met geld omgaan..
Maar die komen zichzelf nog wel een keer tegen op het moment als de centjes niet meer binnen blijven stromen..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:14
Alet
Alet is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zo met geld omgaan..
Maar die komen zichzelf nog wel een keer tegen op het moment als de centjes niet meer binnen blijven stromen..
Jaah, want mo monie mo pwobems...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:17
beuk
beuk is offline
En maar zeuren over mp3's. Achterlijk..
Oud 16-04-2002, 15:30
Avelon
Avelon is offline
er is toch zeker niemand die hiervoor is he?
ik snap het niet precies waarom mensen zo doen
verkrijgen ze zo status dan? dat men ze mede daarom aanbidt? dat ze het dan niet kunnen uitgeven? omdat ze dan niet meer boven de aanbiddende staan?
hehe t lukt me niet echt een reden te vinden geloof ik
Oud 16-04-2002, 18:26
June bug
June bug is offline
Citaat:
Li schreef:

Ander voorbeeld:
Mariah Carrey die van alles besteld voor duizenden dollars en het vervolgens helemaal niet gebruikt en gaat janken dat het niet goed genoeg is voor dr

Zo heb ik ook een x een verhaal gehoord over Mariah Carey dat ze uhm, om de een of andere reden met een ambulance meemoest, omdat ze een acute weet ik veel wat kreeg, iets wat niet goed was iig... Nou goed, ze werd opgehaald door de ambulance, het was een spoedgeval, ze moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis... Maar nee, het duurde nog een half uur want mevrouw had d'r teennagels niet gelakt!! Nou vraag ik je!
Oud 16-04-2002, 18:33
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb echt een hekel aan deze manier van met spullen omgaan, dat je dat geld op zo'n manier uitgeeft kan ik niet eens mee zitten, anders zou hij er nog niets nuttigs mee doen waarschijnlijk.

Maar ik vind het gewoon zo'n onzin, het kost veel energie en moeite om zoveel sokken te maken, als je dat weet waarom zou je ze dan niet gewoon laten wassen.
Kijk als de pantys van je vriendin door zijn en je maakt er dan een muts van is het andere uitterste maar ik kan gewoon niet tegen zulke verkwisting.
Oud 16-04-2002, 18:48
Li
Li is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:

Zo heb ik ook een x een verhaal gehoord over Mariah Carey dat ze uhm, om de een of andere reden met een ambulance meemoest, omdat ze een acute weet ik veel wat kreeg, iets wat niet goed was iig... Nou goed, ze werd opgehaald door de ambulance, het was een spoedgeval, ze moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis... Maar nee, het duurde nog een half uur want mevrouw had d'r teennagels niet gelakt!! Nou vraag ik je!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:45
feline
feline is offline
Ik las dat Mariah Carey (heb je dr weer) bij een interview voor mtv constant gefilmd wil worden, dus de interviewer mag niet in beeld komen. Ook wilde ze dat er hondjes naast haar zaten, zodat ze ze kon aaien en zo laten zien dat een dierenliefhebster was.

Enrique Iglesias (aargh hoe spel je het?!) wil toch alleen maar dat er foto's worden gemaakt van de 'goede' kant van zn hoofd ?

Jongens, waar gaat t over...
Oud 17-04-2002, 17:01
Li
Li is offline
wéér een over mariah carey

Ze wilde dat haar benen langer werden gemaakt op een foto, zodat het leek dat ze hele mooie lange benen had
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:20
feline
feline is offline
Hey ik heb na hard zoeken eentje over Mariah Carey :
Ze wilde toch alleen naar interviews waar ze geen trapje opmoet, omdat ze bang is dat ze op 'r bek gaat met 'r miniscule hakjes.
Oud 17-04-2002, 18:49
S
S is offline
Nog een:

J. Lo had een hotelkamer gereseveerd die ze voor haar verblijf van 4 uur (!) helemaal wit heeft laten schilderen, met álles wit van binnen. Witte bank, TV, bed, enz...

Wacko.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:58
Infaustus
Infaustus is offline
triest is dat...stelletje arrogante mongolen (oh kut da's een belediging voor mongolen)
Oud 17-04-2002, 21:03
S
S is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
triest is dat...stelletje arrogante mongolen (oh kut da's een belediging voor mongolen)
Nou... Das wel een béétje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:

als ze het nou gewoon aan ons geven... zucht.
jah! zullen we ze n brief schrijven om dat te vragen?!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 08:53
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik heb nog een absurde over Jennifer lopez:

Op een filmset, liepen 16 bodyguards om haar heen om haar te beschermen Niemand mocht haar aankijken of aanspreken dan werden ze direct verwijderd door de bodyguards
Oud 20-04-2002, 09:39
KazzZ
KazzZ is offline
achja,... gewoonweg belachelijk maar ik twijfel vaak ook wel of het niet gewoon verzinsels zijn.
laat Usher z'n sokjes dan maar aan mij geven
Oud 20-04-2002, 09:54
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Nog een:

J. Lo had een hotelkamer gereseveerd die ze voor haar verblijf van 4 uur (!) helemaal wit heeft laten schilderen, met álles wit van binnen. Witte bank, TV, bed, enz...

Wacko.
dan heeft ze vast in de verflucht gezeten.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 10:29
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Li schreef:
ik vind dat redelijk triest, typisch zo'n sterretje die naast zijn schoenen gaat lopen..

Ander voorbeeld:

Ach, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen
Jaaaaa, ik zag haar laatst bij CrIbS op Mtv... Nou dat is echt niet normaal gewoon. Haar kleding is uitgestalt in een soort hele grote sjieke kleding winkel(maar dan in dr huis), en dan zat ze: "Ja, kijk, dit is mijn kast met witte truitjes, en dit mijn kast met rode, hier hangen de galajurken en hier al mn mantelpakjes en hier al mn geile topjes..." en dan had ze nog een aparte ruimte met allemaal schoenen(echt honderden ).. en daar zat ze doodleuk over te vertellen dat ze heel veel niet aan trok en dat ze vaak schoenen kreeg gewoon voor de 'heb'... Naja ik vond het echt een trieste bedoening, serieus...
Oud 20-04-2002, 10:48
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
wat moet je met kleding doe je noooooooit aantrekt ???

geef ze dan aan mensen die ze wel heel goed kunnen gebruiken !!!
Oud 20-04-2002, 20:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:

jah! zullen we ze n brief schrijven om dat te vragen?!
goed idee! heb jij een pen?

Citaat:
stylo girl schreef:

Jaaaaa, ik zag haar laatst bij CrIbS op Mtv... Nou dat is echt niet normaal gewoon. Haar kleding is uitgestalt in een soort hele grote sjieke kleding winkel(maar dan in dr huis), en dan zat ze: "Ja, kijk, dit is mijn kast met witte truitjes, en dit mijn kast met rode, hier hangen de galajurken en hier al mn mantelpakjes en hier al mn geile topjes..." en dan had ze nog een aparte ruimte met allemaal schoenen(echt honderden ).. en daar zat ze doodleuk over te vertellen dat ze heel veel niet aan trok en dat ze vaak schoenen kreeg gewoon voor de 'heb'... Naja ik vond het echt een trieste bedoening, serieus...
Oud 21-04-2002, 14:12
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ach al die verhalen.....met een korreltje zout nemen he?

En die lijsten van sterren wat ze willen hebben al ze gaan optreden, daar doen de promoters graag aan mee omdat ze dan beter optreden(als alles naar hun zin is) en er dus meer geld binnenkomt.(was laatst op mtv, iets over hoe je moet leven als een ster)

En dat over die M'n'M's heb ik al over J-Lo, N'Sync, BSB en Usher gehoord dus dat zal ook erg waar zijn.....

En over die sokken slaat ook nergens op......maar dat artikel zal vast niet in de Tina, Fancy, Break Out of zoiets gestaan hebben he?(of toch wel?)

Hmm.....ik wil niemand afzeiken(is nie m'n bedoeling) maar al die verhaaltjes die over mensen worden verzonnen en voor waar worden aangenomen en dan ook nog hier neergezet.....vind ik gewoon een beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:

goed idee! heb jij een pen?

ben al druk aa nt schrijven, wie vragen we't eerst? P. diddy??
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:22
Li
Li is offline
Citaat:
stylo girl schreef:

hehe
dan valt mijn verhaal over prada schoentjes nog mee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 16:32
de
de is offline
nog een leuk voorbeeldje:

bij een gemiddelde polo match betaal je meer dan f10000 om op een plastic stoeltje te mogen zitten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
de schreef:

bij een gemiddelde polo match betaal je meer dan f10000 om op een plastic stoeltje te mogen zitten
damn...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:18
acid-star
acid-star is offline
Mja, dat van die M&M's was oorspronkelijk bij een zo'n die hard metalband gebeurd, Van Halen, of Black sabbath ofzo, dat ze geen bruine wilden en dat die er toch inzaten, maar dat deden ze alleen om die mensen daar op stang te jagen, en meer voor de lol dus...

maar.. heeft versace tegewoordig ook al sokken joh? Ze wordt ook steeds erger....

ik bedoel, dat je geen zin hebt om je sokken te wassen dat snap ik wel, ik bedoel, je bent rijk enzo.. maar koop dan een lading HEMA ofzo,,, beetje overdreven....
Oud 10-05-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ach al die verhalen.....met een korreltje zout nemen he?

En dat over die M'n'M's heb ik al over J-Lo, N'Sync, BSB en Usher gehoord dus dat zal ook erg waar zijn.....

Dat is anders begonnen met vanHalen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:02
Chelsea
Chelsea is offline
hebtie nog nooit van een wasmachine gehoord?
Oud 10-05-2002, 20:58
S
S is offline
Citaat:
de schreef:

Ooh... Beluga steurkaviaar en cognaq uit '65 inbegrepen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:00
fruitmand
fruitmand is offline
wat zielig
Oud 10-05-2002, 21:00
de
de is offline
Citaat:
S schreef:

Ooh... Beluga steurkaviaar en cognaq uit '65 inbegrepen?

nee, dat moet je zelf bijbetalen

je krijgt bij het plastic stoeltje trouwens wel een bijpassend plastic tafeltje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten