Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou zoiets alleen terugvragen als smoesje om hem nog een keer te kunnen zien.
Heb ik ook een keer bij een ex gedaan.. nou ja, toen ging het om een paar cd's die hij van me had, maargoed. Toen bracht hij ze terug op een zaterdagochtend geloof ik, iig een tijdstip waarvan hij wist dat ik niet thuis zou zijn. Toen wist ik al meteen dat het hem niet meer boeide ![]() Maargoed, zo'n kettinkje is toch wat anders. Kettinkjes, knuffeltjes en al dat soort dingen ga je toch niet terugvragen.. dat vind ik echt bijzonder vreemd. Want wat moet ze er nou mee, ze kan het moeilijk weer aan de volgende geven.. ![]() Ik zou meer over de situatie/ over jullie relatie moeten weten om hier echt iets nuttigs over te kunnen zeggen.. Maar je kunt het beste eerlijk over je gevoelens zijn, dan heb je de minste kans op misverstanden. sterkte ![]() xx |
![]() |
|
ben geweest....klapte verdomme dicht...maja...erg veel had het niet meer kunnen worden moest ik vandaag van een ander horen...nog geen dag nadat het uit was bleek ze al een ander leuk te vinden
![]() wil iedereen toch nog heel erg bedanken voor de reply's...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
Software & Hardware |
pc opschonen hoe? Verwijderd | 1 | 09-06-2013 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
De Kantine |