Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 21:18
hellion
hellion is offline
Tot een tijdje terug leek alles goed te gaan tussen mijn ex en mij, af en toe is een kleine ruzie maar dat hoort er gewoon bij. Dit weekend zou ik een weekendje weg gaan, vlak daarvoor werd ik gebeld door haar en kregen we ruzie om totaal niks. Nog voordat ik het zelf doorhad was er al opgehangen en was het uit, zonder duidelijke reden of wat ook. Nu ga ik morgen naar haar toe om het kettingkje dat ik van haar had gehad terug te geven. Nu wil ik proberen of het nog wat zou kunnen worden tussen ons, hoe moet ik dit aanpakken aangezien ik niet zo'n makkelijke prater ben. En is het verstandig om terug te gaan naar mijn ex aangezien ze het er moeilijk mee heeft dat ik nogal depressief ben. Dit is al eerder een klein probleem geweest maar ik dacht dat alles daarover opgelost was wat dus waarschijnlijk ook niet het geval is. Maarja, alvast bedankt voor jullie reacties.
Oud 09-06-2003, 21:36
ieneminie
ieneminie is offline
Zeg dat je het niet zo bedoelde en dat je haar niet kwijt wil ofzo??? of het verstandig is moet je zelf beslissen..
Misschien wachte zij al wel een tijdje een ruzie af als excuus om het uit te maken.. je weet het niet.. maar erover praten kan je sowieso doen! succes!
Oud 10-06-2003, 21:46
phmpruim
phmpruim is offline
laat als je het kettinkje terug brengt duidelijk merken dat je haar eigenlijk niet kwijt wilt, dat je nog steeds heel veel van haar houdt. Kijk hoe ze reageert, als je het gevoel krijgt dat ze jou ook mist, vraag dan of ze zin heeft om nog 1 keer iets leuks te doen. Als het goed uitpakt, zal het niet bij de ene keer blijven. Succes!
Oud 10-06-2003, 21:49
miro
miro is offline
Laat haar maar ns heel goed uitleggen waarom ze het zo uit moest maken en waarom ze het uberhaupt uit maakte. Dat maakt denk ik een hoop duidelijk voor jou. Als je dr aan kan/wil werken zeg dat haar en bewijs t ook.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:54
hellion
hellion is offline
hartstikke bedankt voor al jullie reply's mensen...denk dat ik er wel wat aan heb.

roos voor iedereen die gereplyd heeft!
Oud 10-06-2003, 23:17
Ilsje
Ilsje is offline
vroeg zij haar kettingkje terug?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 00:14
hellion
hellion is offline
zoals ik al zij...ja...dus denk dat het weinig gaat worden...gewoon kleine andere dingetjes enzo waar je het aan merkt...zo afstandelijk enzow...
Oud 11-06-2003, 14:29
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
hellion schreef op 11-06-2003 @ 01:14:
zoals ik al zij...ja...dus denk dat het weinig gaat worden..
dat doe je toch niet...? als je iets aan iemand geeft dat is dat toch gewoon van hem dat als een herinnering gebruikt kan worden..?
argh...ik vind dat echt niet kunnen, een kettinkje trugvragen aan je ex...

nja, succes...maar ik denk dat t wel duidelijk is eh...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:17
Verwijderd
Ik zou zoiets alleen terugvragen als smoesje om hem nog een keer te kunnen zien.
Heb ik ook een keer bij een ex gedaan.. nou ja, toen ging het om een paar cd's die hij van me had, maargoed.
Toen bracht hij ze terug op een zaterdagochtend geloof ik, iig een tijdstip waarvan hij wist dat ik niet thuis zou zijn. Toen wist ik al meteen dat het hem niet meer boeide

Maargoed, zo'n kettinkje is toch wat anders. Kettinkjes, knuffeltjes en al dat soort dingen ga je toch niet terugvragen.. dat vind ik echt bijzonder vreemd. Want wat moet ze er nou mee, ze kan het moeilijk weer aan de volgende geven..

Ik zou meer over de situatie/ over jullie relatie moeten weten om hier echt iets nuttigs over te kunnen zeggen..
Maar je kunt het beste eerlijk over je gevoelens zijn, dan heb je de minste kans op misverstanden.

sterkte
xx
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:26
hellion
hellion is offline
ben geweest....klapte verdomme dicht...maja...erg veel had het niet meer kunnen worden moest ik vandaag van een ander horen...nog geen dag nadat het uit was bleek ze al een ander leuk te vinden

wil iedereen toch nog heel erg bedanken voor de reply's...
Oud 11-06-2003, 15:29
Verwijderd
ach.. damn..

Nou ja, ga leuke dingen met vrienden doen enzo
Ik vind het nog steeds supervreemd dat ze dat kettinkje terug wilde hebben. Maargoed, je hebt nu in ieder geval duidelijkheid, probeer daar je voordeel mee te doen.

heel veel sterkte
xx
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:30
hellion
hellion is offline
dankje...
Reageren

Regels voor berichten