Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En jeuk; ja het jeukt.. Je kán het wel wassen, maar dan heb je de kans dat ze uitzakken.. Kheb ergens gelezen dat je shampoo met water moet mengen, dat op je aanzetvlechtjes en hoofdhuid moet sprayen en dan alleen die vlechtjes uitspoelen.. Ik was het gewoon niet ![]()
|
Eerst en vooral bedank voor de fijne weetjes allemaal totnutoe. Kmerk dat er een zekere aversie bestaat tov de kit van dreadheadhq .. en ook tegen wax in het algemeen. Is dat gewoon iets persoonlijks en geeft het even fijne resultaten (duurtijd = geen issue) of hoe zit dat?
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() [edit] ik zie dat je uit hwijk komt, toevallig ook wel es in mac?[/edit] |
![]() |
|
![]() |
olga, ik vroeg me af he... jullie hebben toen bij mij in de meivakantie dreads gezet en ik wil dr eigenlijk wel weer elastiekjes in, want boven dreaden ze niet zo goed, maar die elastiekjes die jij toen had.. welke zijn dat? is namelijk wel fijn als ze er vanzelf uitgaan anders word het zo'n troep...
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() welke kleur zijn die?
|
eejz!
nou, ik wil aan het eind van de zomervakantie dreads gaan zetten *mjah, bij mezelf!* alleen... k zat net een beetje te denken aan de nadelen *als je ze "kwijt" wilt zeg maar* (knippen of uitkammen) hmm.. maarruh.. zouden alle mensen die willen (en dreads hebben/ hadden) de nadelen PLUS voordelen van het hebben van dreads op een rijtje willen zetten? want zover ik weet, staan die nog niet in dit topic! *heb em al 2 keer doorgelezen ![]() alvast bedankt!
||
Citaat:
Voordeel: ehm tja als je ze goed verzorgt zien ze er echt mooi uit. hoeft je haar amper meer te wassen het staat leuk??? ik weet niet wat je wilt horen nadeel: mensen denken meteen dat je een zwerver bent oid. bij uitkammen wel voorzichtig zijn want je haar is wel heeel droog dan, maar het kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neen zeker niet , mijn broer had naturel dreads (en ik zweer het , dat waren dikke zenne !) e die wilde ervan af , en dus heeft mijn ma daar zo'n 10 uur (alst nie meer is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een probleempje wat mijn dreads betreft ..hm misschien dat het al in dit topic staat maaruh
![]() ![]() ![]() mijn dreads die worden steeds dunner aan de bovenkant en ik werk ze zelf bij maar ik kan ze niet wat dikker krijgen en jah de onderkant is door de kapper gedaan en het is logisch dat ze dan wat dikker en mooier zijn dan wat ik bijwerk maar misschien weet iemand hier hoe ik ze wat dikker kan krijg aan de bovenkant ? alvast bedankt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik erger me er echt dood aan , dat weet je toch?? ik heb die paar jaar er dus wel voor over.(nu eerst nog dreads...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Proberen alleen je hoofdhuid/aanzetvlechtjes te wassen. Kost wat moeite, maar als je dan toch met alle geweld je haar wilt wassen, dan maar zo.. Je hoeft het niet te wassen, het maakt bij mij geen ene reet uit of ik het was of niet, het jeukt er echt niet minder om..
||
Citaat:
![]() En redelijk vet en met roos.. En het lijkt of je de helft van de haar uit je hoofdhuid borstelt.. Na 1/2 keer wassen is alles weer in topconditie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Mijn ervaring is echter dat het alleen maar erger gaat jeuken na het wassen ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Weet er iemand een website met een gallery ofzo van meerdere soorten dreads..
Want ik moet ene plaatje hebben van hoe ik het wil, maar ik kan geen goed iets vinden.. Ik weet wel wat ik wil, nu nog een plaatje :/ De dingen die je met google enzo vind, heb ik al geprobeerd :/ Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die had ik dus al gehad :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.dreadlocks.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kheb er zelf 60 en toch ook wel een aantal uurtjes voor moeten zitten
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
twas iets van met je duime n wijsvinger rondjes draaien op je hoofdhuid Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 14:31. |
![]() |
|
ik hoorde over een soort van lekker ruikende spray ofsow die voor je haar bedoeld is.. um wat is dat precies? weet iemand dat.. omdat ik me dreads nu niet kan wassen..
![]() en um ja.. ik hep nu huidschilvers op me hoofd.. wat meer doordat ik niet wassen kan enzo.. maarum.. je mag je dreads wel gewoon nat maken tog maar niet met shampoo wassen.. gaan ze daar door weg? en hebben meer mensen dat? thanx. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en je moet ze de 1e 3 maanden ook niet nat maken. paar drupjes ok, maar niet in een regenbui ofzo. pluist alles weer eruit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |