Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 15:25
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Sooz schreef op 02-06-2003 @ 20:46:
Apart kleurtje, die dreads van Muckymouse! Erg gaaf
Dat krijg je als je rood haar hebt, het zwart probeert te verven, en er dan 3 flesjes permanentvloeistof overheen mikt
Oud 04-06-2003, 09:47
Verwijderd
Haawj mensen,

Ik heb zegmaar een paar vraagjes die volgens mij hier al hondertduizendkeer zijn gesteld, maar na pagina 1 t/m 3 van dit forum had ik toch zowiets van.. kstuur maar gewoon een berichtje... Naja, hier komen ze dan:

1. Ik heb mijn dreads nu een week (met permanent en fixeer) maar ze beginnen echt best wel heel erg te pluizen... Wat moet ik doen/erin smeren want dr zitten bestwel veel haren los en het bijdraaien lukt niet zo erg. Of moet ik eerst bijdraaien en dan elastiekjes erin ofzo?
2. Kan ik wel zwemmen met mijn dreads of pas na 3 maanden, want mijn papa en mama hadden zegmaar een week voor ik ze kreeg een zwemabbonement voor me gekocht en das wel een beetje lullig...
3. Mijn haar is vanzichzelf nogal antiklit, dus hoe zorg ik dat het beter blijft zitten (moet ik er zooi insmeren of hoe zorg ik dat het sneller gaat vervilten..

Nja khoor het nog wel.
Harm
Oud 04-06-2003, 10:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Harrum schreef op 04-06-2003 @ 10:47:

Citaat:
1. Ik heb mijn dreads nu een week (met permanent en fixeer) maar ze beginnen echt best wel heel erg te pluizen... Wat moet ik doen/erin smeren want dr zitten bestwel veel haren los en het bijdraaien lukt niet zo erg. Of moet ik eerst bijdraaien en dan elastiekjes erin ofzo?
Ligt eraan hoe lang ze zijn. draai ze voor je gaat slapen allemaal heel strak en dan in een staart en dan bv een panty of haarnetje erover. werkt echt goed gaat en het pluizen tegen en de uitgroei en ze vervilten sneller.

Citaat:
2. Kan ik wel zwemmen met mijn dreads of pas na 3 maanden, want mijn papa en mama hadden zegmaar een week voor ik ze kreeg een zwemabbonement voor me gekocht en das wel een beetje lullig...
ik zou het niet doen, je kan wel zwemmen maar zorg dat ze niet nat worden. als ze te snel nat worden kunnen ze echt een heeeel stuk krimpen en bovendien gaat het vervilten dan een stuk langzamer

Citaat:
3. Mijn haar is vanzichzelf nogal antiklit, dus hoe zorg ik dat het beter blijft zitten (moet ik er zooi insmeren of hoe zorg ik dat het sneller gaat vervilten..
niks erins smeren werkt het beste, dan blijven je haarschubben open ( dus zonder troep waardoor ze alleen maar tegen elkaar plakken maar zodra je het wast laat het weer los) en kunnen ze dus inelkaar haken "vervilten" . Hoe het het snelste gaat; tja .... veeeeel draaien en doen wat bij vraag 1 staat.

Echt vervilt zijn ze trouwens toch pas na ongeveer anderhalf jaar. wat niet betekent dat ze er voor die tijd niet uitzien hoor
Oud 04-06-2003, 11:09
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 03-06-2003 @ 11:59:
Krijg je van nepdreads: jeuk, pijn ofzo??? *ikke hoopt dat het niet zo errug is, want ikke wil dreads*
de eerste paar dagen dat ze gezet zijn kan t een beetje gevoelig zitten, maar na een paar dagen raakt je hoofdhuid eraan gewend, wat betreft jeuk, ja t jeukt wel een beetje maar met nepdreads kan je je haar gewoon wassen.
Oud 04-06-2003, 13:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 03-06-2003 @ 11:59:
Krijg je van nepdreads: jeuk, pijn ofzo??? *ikke hoopt dat het niet zo errug is, want ikke wil dreads*
In het begin doet het pijn ja (en ik krijg er puistjes van aan mijn haargrens, voelt ook niet zo prettig, maar daar wen je allemaal aan)

En jeuk; ja het jeukt.. Je kán het wel wassen, maar dan heb je de kans dat ze uitzakken.. Kheb ergens gelezen dat je shampoo met water moet mengen, dat op je aanzetvlechtjes en hoofdhuid moet sprayen en dan alleen die vlechtjes uitspoelen..

Ik was het gewoon niet
Oud 04-06-2003, 21:30
Bam_oud
Bam_oud is offline
Eerst en vooral bedank voor de fijne weetjes allemaal totnutoe. Kmerk dat er een zekere aversie bestaat tov de kit van dreadheadhq .. en ook tegen wax in het algemeen. Is dat gewoon iets persoonlijks en geeft het even fijne resultaten (duurtijd = geen issue) of hoe zit dat?

trouwens voor de geposte fotootjes. Fijn werk
Oud 05-06-2003, 13:52
the exploding boy
Citaat:
Bam schreef op 04-06-2003 @ 22:30:
Eerst en vooral bedank voor de fijne weetjes allemaal totnutoe. Kmerk dat er een zekere aversie bestaat tov de kit van dreadheadhq .. en ook tegen wax in het algemeen. Is dat gewoon iets persoonlijks en geeft het even fijne resultaten (duurtijd = geen issue) of hoe zit dat?

trouwens voor de geposte fotootjes. Fijn werk
wax zorgt ervoor dat dreads minder snel vervilten, that's all. Ja en het trek stof aan , kun je na een jaar je dreads uitknijpen blegh...
Oud 09-06-2003, 20:08
the exploding boy
Citaat:
sjaakdraadhoofd schreef op 08-06-2003 @ 23:04:
ik heb mijn dreads al bijna 5 jaar. ze zijn te bezichtigen in het fototopic! mijn mening is: dreads worden met de jaren mooier!
ze zijn echt super vilterig nu! dus heb geduld!
jah vooral dat "heb geduld" gedeelte snappen mensen vaak niet. die kammen ze er na 2 weken uit omdat ze nog steeeeeds niet vervilt zijn
Oud 10-06-2003, 08:30
the exploding boy
Citaat:
sjaakdraadhoofd schreef op 09-06-2003 @ 23:05:

btw exploding boy heb jij geen dreads dan?
Nope op de moment niet, wel gehad 2 jaar ofzo. Nu zet ik ze nog alleen maar ( zie aantal van de dreadmensen die hier rondlopen ) Maar ik ga ze weer nemen *spijt*

[edit] ik zie dat je uit hwijk komt, toevallig ook wel es in mac?[/edit]
Oud 10-06-2003, 11:05
cornershop
cornershop is offline
olga, ik vroeg me af he... jullie hebben toen bij mij in de meivakantie dreads gezet en ik wil dr eigenlijk wel weer elastiekjes in, want boven dreaden ze niet zo goed, maar die elastiekjes die jij toen had.. welke zijn dat? is namelijk wel fijn als ze er vanzelf uitgaan anders word het zo'n troep...
Oud 10-06-2003, 12:40
the exploding boy
Citaat:
cornershop schreef op 10-06-2003 @ 12:05:
olga, ik vroeg me af he... jullie hebben toen bij mij in de meivakantie dreads gezet en ik wil dr eigenlijk wel weer elastiekjes in, want boven dreaden ze niet zo goed, maar die elastiekjes die jij toen had.. welke zijn dat? is namelijk wel fijn als ze er vanzelf uitgaan anders word het zo'n troep...
Ehm die had ik van zo'n surinaamse winkel hiero. Moet je gewoon even kijken in dat soort winkeltjes en vragen naar zelfoplosbare elastiekjes.
Oud 10-06-2003, 14:37
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 10-06-2003 @ 13:40:
Ehm die had ik van zo'n surinaamse winkel hiero. Moet je gewoon even kijken in dat soort winkeltjes en vragen naar zelfoplosbare elastiekjes.
ok dankjewel
Oud 10-06-2003, 15:20
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 10-06-2003 @ 13:40:
zelfoplosbaar?

welke kleur zijn die?
Oud 10-06-2003, 18:29
the exploding boy
Citaat:
Firefly schreef op 10-06-2003 @ 16:20:
zelfoplosbaar?

welke kleur zijn die?
hier heb je ze in fluor en in zwart/wit
Oud 10-06-2003, 19:25
Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
eejz!
nou, ik wil aan het eind van de zomervakantie dreads gaan zetten *mjah, bij mezelf!*
alleen...
k zat net een beetje te denken aan de nadelen *als je ze "kwijt" wilt zeg maar* (knippen of uitkammen)
hmm.. maarruh.. zouden alle mensen die willen (en dreads hebben/ hadden) de nadelen PLUS voordelen van het hebben van dreads op een rijtje willen zetten?
want zover ik weet, staan die nog niet in dit topic! *heb em al 2 keer doorgelezen *
alvast bedankt!
Oud 10-06-2003, 19:27
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 10-06-2003 @ 19:29:
hier heb je ze in fluor en in zwart/wit
ah gaaf. danku
Oud 10-06-2003, 19:43
the exploding boy
Citaat:
Lilliej schreef op 10-06-2003 @ 20:25:
eejz!
nou, ik wil aan het eind van de zomervakantie dreads gaan zetten *mjah, bij mezelf!*
alleen...
k zat net een beetje te denken aan de nadelen *als je ze "kwijt" wilt zeg maar* (knippen of uitkammen)
hmm.. maarruh.. zouden alle mensen die willen (en dreads hebben/ hadden) de nadelen PLUS voordelen van het hebben van dreads op een rijtje willen zetten?
want zover ik weet, staan die nog niet in dit topic! *heb em al 2 keer doorgelezen *
alvast bedankt!
het staat er opzich wel maar ok:

Voordeel: ehm tja als je ze goed verzorgt zien ze er echt mooi uit.
hoeft je haar amper meer te wassen
het staat leuk??? ik weet niet wat je wilt horen

nadeel: mensen denken meteen dat je een zwerver bent oid.
bij uitkammen wel voorzichtig zijn want je haar is wel heeel droog dan, maar het kan.
Oud 11-06-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 13-02-2003 @ 18:40:
Is het waar dat je als je geen dreads meer wilt je je haar af moet knippen?

neen zeker niet , mijn broer had naturel dreads (en ik zweer het , dat waren dikke zenne !) e die wilde ervan af , en dus heeft mijn ma daar zo'n 10 uur (alst nie meer is ) aan moeten kammen , maar het resultaat mag er zijn , al zijn krullie's zijn terug
Oud 11-06-2003, 15:37
ZerO
ZerO is offline
Ik heb een probleempje wat mijn dreads betreft ..hm misschien dat het al in dit topic staat maaruh 9 bladzijdes ..lezen jah ik weet ik ben lui
mijn dreads die worden steeds dunner aan de bovenkant en ik werk ze zelf bij maar ik kan ze niet wat dikker krijgen en jah de onderkant is door de kapper gedaan en het is logisch dat ze dan wat dikker en mooier zijn dan wat ik bijwerk maar misschien weet iemand hier hoe ik ze wat dikker kan krijg aan de bovenkant ?
alvast bedankt
Oud 11-06-2003, 15:57
the exploding boy
Citaat:
ZerO schreef op 11-06-2003 @ 16:37:
Ik heb een probleempje wat mijn dreads betreft ..hm misschien dat het al in dit topic staat maaruh 9 bladzijdes ..lezen jah ik weet ik ben lui
mijn dreads die worden steeds dunner aan de bovenkant en ik werk ze zelf bij maar ik kan ze niet wat dikker krijgen en jah de onderkant is door de kapper gedaan en het is logisch dat ze dan wat dikker en mooier zijn dan wat ik bijwerk maar misschien weet iemand hier hoe ik ze wat dikker kan krijg aan de bovenkant ?
alvast bedankt
dread pakken ies van 2 a 3 cm van de hoofdhuid af en dan ronddraaien over je hoofdhuid, netzolang totdat het in de knoop zit. daarna kun je eventueel een elastiekje eroverheen doen. Zeblijven dan even dik, of je kunt ze zelfs dikker krijgen zo
Oud 11-06-2003, 21:25
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 09-06-2003 @ 21:08:
jah vooral dat "heb geduld" gedeelte snappen mensen vaak niet. die kammen ze er na 2 weken uit omdat ze nog steeeeeds niet vervilt zijn
idd echt alle mensen hier uit de omgeving die dreads hadden kamden t er naar 4 weken eruit, *t vervilt niet!!!*
ik erger me er echt dood aan , dat weet je toch??
ik heb die paar jaar er dus wel voor over.(nu eerst nog dreads...)
Oud 11-06-2003, 21:28
the exploding boy
Citaat:
Gadje schreef op 11-06-2003 @ 22:25:
idd echt alle mensen hier uit de omgeving die dreads hadden kamden t er naar 4 weken eruit, *t vervilt niet!!!*
ik erger me er echt dood aan , dat weet je toch??
ik heb die paar jaar er dus wel voor over.(nu eerst nog dreads...)
paar jaar valt ook wel mee hoor maar na een maand of 4 ga je het echt zien dat het mooi gaat worden.
Oud 12-06-2003, 12:24
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 11-06-2003 @ 16:57:
dread pakken ies van 2 a 3 cm van de hoofdhuid af en dan ronddraaien over je hoofdhuid, netzolang totdat het in de knoop zit. daarna kun je eventueel een elastiekje eroverheen doen. Zeblijven dan even dik, of je kunt ze zelfs dikker krijgen zo
bedankt
Oud 13-06-2003, 12:17
regardless
regardless is offline
yes! ik heb eindelijk dreads!

heeft lang lang lang geduurd (het zetten en het wachten) maar ze zijn mooi!
Oud 13-06-2003, 16:26
the exploding boy
Citaat:
regardless schreef op 13-06-2003 @ 13:17:
yes! ik heb eindelijk dreads!

[afbeelding]

heeft lang lang lang geduurd (het zetten en het wachten) maar ze zijn mooi!
staat mooi
Oud 15-06-2003, 13:09
Paris
Paris is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 04-06-2003 @ 12:09:
de eerste paar dagen dat ze gezet zijn kan t een beetje gevoelig zitten, maar na een paar dagen raakt je hoofdhuid eraan gewend, wat betreft jeuk, ja t jeukt wel een beetje maar met nepdreads kan je je haar gewoon wassen.
owh je kan je haar gewoon wassen??? dus het is niet slecht voor de dreads om je haar te wassen??
Oud 15-06-2003, 14:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 15-06-2003 @ 14:09:
owh je kan je haar gewoon wassen??? dus het is niet slecht voor de dreads om je haar te wassen??
Jawel... Lees mijn stukje dan ook

Proberen alleen je hoofdhuid/aanzetvlechtjes te wassen. Kost wat moeite, maar als je dan toch met alle geweld je haar wilt wassen, dan maar zo..

Je hoeft het niet te wassen, het maakt bij mij geen ene reet uit of ik het was of niet, het jeukt er echt niet minder om..
Oud 15-06-2003, 15:00
Paris
Paris is offline
Hoe ziet je echte haar er eigenlijk uit als je nepdreads eruit zijn????
Oud 15-06-2003, 15:07
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 15-06-2003 @ 16:00:
Hoe ziet je echte haar er eigenlijk uit als je nepdreads eruit zijn????
Gekrult/kroes
En redelijk vet en met roos.. En het lijkt of je de helft van de haar uit je hoofdhuid borstelt.. Na 1/2 keer wassen is alles weer in topconditie
Oud 15-06-2003, 15:24
Paris
Paris is offline
Citaat:
Qamra schreef op 15-06-2003 @ 16:07:
Gekrult/kroes
En redelijk vet en met roos.. En het lijkt of je de helft van de haar uit je hoofdhuid borstelt.. Na 1/2 keer wassen is alles weer in topconditie
owh dat is al best wel weer snel... maar lijkt het alsof je de helft van je je haar eruit borstelt of is dat ook egt zo...
Oud 15-06-2003, 15:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 15-06-2003 @ 16:24:
owh dat is al best wel weer snel... maar lijkt het alsof je de helft van je je haar eruit borstelt of is dat ook egt zo...
Lijkt.. Elke dag verlies je rond de 100 haren, nu blijven die haren 2 maanden in je vlechtjes zitten.. Dus als je dat los maakt LIJKT het of je haar uitvalt, maar dat is onzin Als het écht uitvalt merk je dat echt wel eerder
Oud 15-06-2003, 18:27
Paris
Paris is offline
Citaat:
Qamra schreef op 15-06-2003 @ 16:56:
Lijkt.. Elke dag verlies je rond de 100 haren, nu blijven die haren 2 maanden in je vlechtjes zitten.. Dus als je dat los maakt LIJKT het of je haar uitvalt, maar dat is onzin Als het écht uitvalt merk je dat echt wel eerder
okeej , maar hoe je je haren volgens jou moet wassen snap ik nie helemaal en als ik tog bezig ben nog een vraagjuh: kan je ook zwemmuh met je dreads in??
Oud 15-06-2003, 19:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 15-06-2003 @ 19:27:
okeej , maar hoe je je haren volgens jou moet wassen snap ik nie helemaal
Shampoo verdunnen met water en met een plantenspuit/haarlak-pompje/what ever over je aanzetvlechtjes sprayen. Je dreads in een staart pakken en alleen je hoofd onder de douche houden (dus die straat zo veel mogelijk uit het water).. Uiteraard even een handdoek eromheen zodat het meeste water eruit komt en even wachten met strakke staarten/knotten anders trek je ze er alsnog uit.

Mijn ervaring is echter dat het alleen maar erger gaat jeuken na het wassen

Citaat:
en als ik tog bezig ben nog een vraagjuh: kan je ook zwemmuh met je dreads in??
Zolang je ze maar droog houdt, tis net een mega-spons op je hoofd dus als je onderduikt heb je zeker 3 liter water in die dingen en gaat het uitzakken.. Daarom mag je het ook niet volledig wassen
Oud 15-06-2003, 21:00
Verwijderd
Weet er iemand een website met een gallery ofzo van meerdere soorten dreads..
Want ik moet ene plaatje hebben van hoe ik het wil, maar ik kan geen goed iets vinden..

Ik weet wel wat ik wil, nu nog een plaatje :/

De dingen die je met google enzo vind, heb ik al geprobeerd :/

Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 21:05.
Oud 15-06-2003, 22:11
the exploding boy
Citaat:
McLaren schreef op 15-06-2003 @ 22:00:
Want ik moet ene plaatje hebben van hoe ik het wil, maar ik kan geen goed iets vinden..

Met google is het echt wel te vinden hoor... es effe zoeken....
Oud 15-06-2003, 22:14
the exploding boy
http://www.dreadheadhq.com/

hier iig effe op pictures klikken
Oud 15-06-2003, 22:24
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 15-06-2003 @ 23:14:
http://www.dreadheadhq.com/

hier iig effe op pictures klikken
dat is idd de enigste normale die ik kon vinden..
maar die had ik dus al gehad :/
Oud 15-06-2003, 22:36
the exploding boy
Citaat:
McLaren schreef op 15-06-2003 @ 23:24:
dat is idd de enigste normale die ik kon vinden..
maar die had ik dus al gehad :/
er zijn er nog wel meer. ik zal nog eens voor je kijken maar eerst slapen
Oud 15-06-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 15-06-2003 @ 23:36:
er zijn er nog wel meer. ik zal nog eens voor je kijken maar eerst slapen

tnx
Oud 17-06-2003, 16:26
regardless
regardless is offline
ik heb 107 dreads en die zijn is 14 uren gezet door 1 persoon.. hmm volgens mij is dat best wel lang of niet?
Oud 17-06-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 15-06-2003 @ 22:00:

www.knottyboy.com

www.dreadlocks.nl

Oud 17-06-2003, 19:38
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
regardless schreef op 17-06-2003 @ 17:26:
ik heb 107 dreads en die zijn is 14 uren gezet door 1 persoon.. hmm volgens mij is dat best wel lang of niet?
vrij normaal, ikzelf deed 12 uur ( inclusief pauzes) over 91 dreads (erg lange)

kheb er zelf 60 en toch ook wel een aantal uurtjes voor moeten zitten
Oud 17-06-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef op 17-06-2003 @ 20:38:
vrij normaal, ikzelf deed 12 uur ( inclusief pauzes) over 91 dreads (erg lange)

kheb er zelf 60 en toch ook wel een aantal uurtjes voor moeten zitten
zonder pauzes 5 uur in totaal denk ik
Oud 17-06-2003, 21:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 17-06-2003 @ 18:32:
www.knottyboy.com

www.dreadlocks.nl

bij die laatste vink t maar dikke dreads of ligt t nu aan mij?
Oud 30-06-2003, 14:15
Sema-forens
Sema-forens is offline
Weet iemand hier hoe je dreads moet bijdraaien, ik heb ze bijna een jaar en irritante uitgroei.
Oud 30-06-2003, 14:28
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Sema-forens schreef op 30-06-2003 @ 15:15:
Weet iemand hier hoe je dreads moet bijdraaien, ik heb ze bijna een jaar en irritante uitgroei.
heb j t topic doorgelezen? daar staat t toch echt in volgens mij.
twas iets van met je duime n wijsvinger rondjes draaien op je hoofdhuid

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 14:31.
Oud 30-06-2003, 18:03
regardless
regardless is offline
ik hoorde over een soort van lekker ruikende spray ofsow die voor je haar bedoeld is.. um wat is dat precies? weet iemand dat.. omdat ik me dreads nu niet kan wassen..
en um ja.. ik hep nu huidschilvers op me hoofd.. wat meer doordat ik niet wassen kan enzo.. maarum..
je mag je dreads wel gewoon nat maken tog maar niet met shampoo wassen.. gaan ze daar door weg?
en hebben meer mensen dat?
thanx.
Oud 30-06-2003, 19:51
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
Qamra schreef op 15-06-2003 @ 20:06:

Zolang je ze maar droog houdt, tis net een mega-spons op je hoofd dus als je onderduikt heb je zeker 3 liter water in die dingen en gaat het uitzakken.. Daarom mag je het ook niet volledig wassen
ik ga altijd gewoon zwemmen (dus ook onder water) en bij mij is het water er ook altijd heel vlug uit (het droogt heel vlug) ook ontpluist het niet vlug bij ij. maar de verf spoelt er wel vlug uit het was eerst rose/paars/zwart, en het geblondeerde wat er onderzat kwam oppeens tevoorschijn tzal wel het chloor geweest zijn
Oud 01-07-2003, 18:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef op 30-06-2003 @ 20:51:
ik ga altijd gewoon zwemmen (dus ook onder water) en bij mij is het water er ook altijd heel vlug uit (het droogt heel vlug) ook ontpluist het niet vlug bij ij. maar de verf spoelt er wel vlug uit het was eerst rose/paars/zwart, en het geblondeerde wat er onderzat kwam oppeens tevoorschijn tzal wel het chloor geweest zijn
Euh schat, ik had het met rainbow over nepdreads
Oud 02-07-2003, 09:55
the exploding boy
Citaat:
regardless schreef op 30-06-2003 @ 19:03:
ik hoorde over een soort van lekker ruikende spray ofsow die voor je haar bedoeld is.. um wat is dat precies? weet iemand dat.. omdat ik me dreads nu niet kan wassen..
en um ja.. ik hep nu huidschilvers op me hoofd.. wat meer doordat ik niet wassen kan enzo.. maarum..
je mag je dreads wel gewoon nat maken tog maar niet met shampoo wassen.. gaan ze daar door weg?
en hebben meer mensen dat?
thanx.
droogshampoo.

en je moet ze de 1e 3 maanden ook niet nat maken. paar drupjes ok, maar niet in een regenbui ofzo. pluist alles weer eruit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten