Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je denkt toch niet dat ik dat ga lezen helemaal? weet je wel hoe moe ik ben?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
waarom heeft oasis zon impact,
ze hadden een paar hitjes, 2 goed verkochte albums, paar goed bezochte tours, maar ze zijn niet meer, je hoort niemand meer over ze, alleen over als gallaghers weer eens elkaar de koppen inslaan. Verder is hun muziek niet vernieuwend het is gewoon beatles met een beetje hippe twist eraan. Radiohead daarentegen is er nog steeds, heeft vele soorten muziek gemaakt en zal dit nog steeds maken. En heeft een naam in de muziek niet vanwege hun achterlijke persoonlijkheid maar hun innovativiteit. Het feit dat jij hele tijd blijft hameren op het feit dat oasis beter is komt volgens mij uit een soort angst dat oasis in de vergetelheid aan het raken is, en niemand het meer over ze heeft. Maar dat is jou mening maar je moet het niet te sterk als een algemeen feit presenteren. Je mag wel zeggen Oasis is beter, als iemand dat zegt is het logisch dat dat een feit is, maar jij zegt het zo vaak en op zon manier dat het lijkt alsof dat logisch is.. En verder denk ik dat je beeldvorming door je backstreetboy-achtige idolatie van de gallaghers enigzins verstoord is.
||
Citaat:
Hengelo. 10 juni. De forummer 86dagreed van het beruchte scholieren.com forum is het eens met een post van machina 82. In het verleden waren tussen deze 2 mensen toch enige (gezonde)spanning. Maar nu is 86dagreed het volledig eens. Zijn commentaar: 'ja, je bent het eens, of niet'.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het ging toch over kid a en amnesiac?
Wel, iedereen die een beetje eerlijk is, moet toegeven dat op die twee albums zeker enkele songs staan die echt nergens naartoe gaan. Het is simpelweg niet goed genoeg! Toch staan er ook enkele wereldnummers op, die zo'n cd op hun eentje 'groot maken' (bv "pyramid song"). Een lied als 'hunting bears' kan wel eens leuk zijn om te horen, maar nu skip ik het altijd, net zoals 99 % van de rest van de luisteraars dat doet. Ik heb sinds vandaag 'hail to the thief' en ben een beetje teleurgesteld dat er weer zoveel 'kid a-sound' in zit, een beetje kan, maar je kan ook overdrijven. Ik heb kid a en amnesiac, ik leg ze vaak op, maar nooit continu, altijd met nummers die ik skip, en daar hou ik niet van, maar ja ![]() Dit zeg ik als supergrote radiohead fan zijnde... ps. Radiohead kan ook catchy zijn (karma police, street spirit, creep, no surprises,...)
|
weet je, dat is een zeer goede graadmeter. De top zoveel zou niet meer moeten worden gemaakt op basis van verkoopcijfers, maar van hoe hard en ver de plassers van mannelijk nederland naar binnen trekken...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|