Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ikvond het eerst een afschuwelijke gedachte om zonder hem uit te gaan. Dat deed ik dan ook nooit. We gingen elk weekend met z'n tweetjes en vaak was het best gezellig.
Pas geleden ben ik met een vriendin alleen geweest en ik heb me toch goed geamuseerd. Het liefst zou ik het allebei doen: de ene keer met hem, de andere keer met een vriendin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja mijn vriendje doet ook nog dingen alleen met zijn vrienden hoor! Maar goed dat lijkt me verder ook wel logisch, je kan niet alles opgeven als je een relatie hebt. En ja ik vind het dus ook leuker met hem erbij. Maar ik ben niet zo dat ik helemaal niet meer op stap wil ofzo, alleen tsjaa het is toch anders alleen. Maar als je onderhand niet meer alleen uit kan gaan, dan ben je ook niet helemaal lekker bezig hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als ik bijvoorbeeld een vriend heb die nooit zegt dat hij me mooi vindt, of zelfs zegt "nou je bent niet bepaald een fotomodel", dan heb ik de neiging om vaker met jongens om te gaan die wel lieve dingen tegen me zeggen. Of om uit te gaan en daar veel aandacht van jongens te krijgen, of om daar wel enthousiast door mensen begroet te worden.. Maar genoeg persoonlijk gepraat van mij ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik houd niet van uitgaan. Dus als een eventuele vriendin graag uit wil gaan dan moet ze dat maar met een paar vriendinnen doen. Als je elkaar daar niet eens in kan vertrouwen dan stelt je relatie ook weinig voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je praat er wel eens over, maar goed van de andere kant, als je vriendje nou niet zo'n karakter heeft om te bevestigen hoe mooi hij jou wel niet vindt enzo, is het voor hem natuurlijk heel moeilijk om zich te veranderen en die dingen wel tegen je te zeggen. Klinkt wel erg lullig hoor, maar heeft je vriendje wel een karakter dat bij de jouw karakter past?? ![]() Maar ja whatever, als je je toch happy bij hem voelt ![]() |
![]() |
|
Het is nu nog maar net 1 dagje aan dus ik kan er bij deze meneer nog weinig van zeggen, mar afgaande op exen vind ik het juist wel relaxed om niet altijd samen uit te gaan. Soms heb ik ook gewoon zin om lekker met m'n vriendinnen op stap te gaan zonder hem. En als hij mee uitgaat, is het met zijn hele vriendengroep+de mijne, want als hij met mij+vriendinnen uitgaat heeft ie daar weinig aan (al dat gekakel en zo) en met zn tweetjes stappen heb ik zoiets van, dan ga ik liever lekker uit eten of filmpje pakken of zo
![]()
|
![]() |
whehe, ik ben nog nooit met mn vriend uitgeweest (in 10 maanden verkering en 1 jaar vriendschap)
![]() ![]() iig, Ik zie hem wel op schoolfeesten, muziekavond of zoiets. Verder zijn we wel eens op een soort van feestje bij een vriend van hem, gewoon gezellig wat drinken. Ik ben nog nooit met hem naar een kroeg of disco geweest, alleen 1 keertje smiddags wezen poolen in een cafe. Het komt doordat ik van andere muziek hou dan hij (hij houdt van metal). Ik ga gewoon naar het uitgaansleven voor het grote publiek met mn vriendin(nen) en vermaak me uitstekend. Als ik die avond ook bij hem had kunnen zijn mis ik hem wel maarja ik ben het nou eenmaal zo gewend. Hij houdt niet zo van uitgaan en als ie gaat wil ie naar een hardrock café. We hebben wel dit weekend bedacht om samen daar eens heen te gaan, vind ik ook wel leuk zo af en toe! ach boeiend, ik heb wel last soms van irritante jongens maar daar ga ik niet op in en ja, ik maak wel een praatje met wat mensen die ik tegenkom maargoed dat moet kunnen vind ik, er gebeurd heus niets!!
|
Wij wisselen het eigenlijk wel goed af. Meestal gaan we met onze hele groep en dan zijn we dus samen. Maar ook weer niet helemaal, omdat je je ook met andere mensjes bezighoudt.
Zo nu en dan gaan we met zn tweeen, voornamelijk naar cyber/gothic feesten, omdat de rest van de groep daar niet zo erg van houdt. En soms gaat hij met een vriend alleen uit, als ik iets anders te doen heb of geen zin heb ofzo. En met mijn vriendinnen hebben we op onze beurt weer eens in de zoveel tijd een meidenavondje. Dus ik ben erg tevreden ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het allebei leuk,
mijn vriendin kan heel goed dansen en vind het ook superleuk dus als ik met haar (lees haar en vriendinnen en paar van mijn vrienden) ga dan sta ik de hele avond op de dansvloer. Ga ik met een groep vrienden dan is dat toch anders jongens zijn anders als er geen dames bij zijn en de hele sfeer is anders erg gezellig ook en het haantjes gedrag neemt af om het flirten enzo doe ik het niet, vind flirten geweldig maar het is niet dat ik uitga met de heren om een avond ongestoord te kunnen flirten. dusssss xposa |
![]() |
|
Verwijderd
|
op café gaan ofzo doe ik absoluut liever mét vriend erbij. gezellig.
uitgaan, naar fuiven dus, dat doe ik liever met m'n vrienden eigenlijk. als m'n vriend erbij is kan ik zo niet uit m'n dak gaan. hij staat liever de hele avond te praten enzo, terwijl ik liever eens goed gek doe en me de ziel uit het lijf dans en shake. dat is wat ik het liefste doe op een fuif. om te staan praten ga ik wel op café. of blijf ik thuis. lekker goedkope drank en knus onder de lakens. xxx |
![]() |
|
![]() |
Ik ga vaak uit zonder mijn vriendin, vaker zonder dan met... jammer genoeg, maar bij mij ligt dat een beetje anders.
Ik ga graag uit voor het dansen en samen zijn met mijn vrienden... dit kan ik allemaal net zo goed doen samen met mijn vriendin, of nee... eigenlijk beter zelfs. Maar bij ons telt de afstand groots mee. Dus... ja, ik ga uit zonder vriendin grotendeels Ja, het is gezelliger als ik uitga met mijn vriendin erbij
|
Verwijderd
|
Ik ga weleens uit met mijn beste vriendin, naar het cafe, terrasje pakken of naar de bioscoop, maar dan mis ik mijn vriend altijd wel heel veel! dan zit ik in de bioscoop en denk ik vaak van, was mijn vriend maar hier.. maar dan probeer ik mezelf weer wat op te peppen, want vind het anders ook zo sneu voor mijn beste vriendin! die ziet mij nu ook stukken minder, omdat ik zo vaak bij mijn vriend ben, gelukkig spreken we elkaar wel elke dag, via sms, chat of telefoon.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga igg nooit met alléén mijn vriend uit, altijd met vrienden waaronder mijn vriend dan ook soms is. Met hem uitgaan vind ik iets leuker dan zonder hem uitgaan - als hij er niet is dan mis ik hem, maar als hij er wel is dan ben ik zo erg bezig met hem-aan-het-dansen-proberen-te-krijgen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ga graag zonder vriendje uit. Ik wil wel graag dat hij ook ergens is waar ik ben, alleen met zijn vrienden dan. Ik vind het ook wel gezellig om dan eens een keertje daar te staan en dan bij vriendinnen..Maar echt alleen met mijn vriendje uit? Nee, dat doe ik niet. Dan is het nog altijd met zijn vrienden uit. Maar niet alleen met hem..
|
![]() |
|
Mijn vriend houd niet van utgaan, ik wel dus ik ga altijd uit zonder hem, ik vind die kleffe steletjes dan wel superirritant en mis mn vriend dan altijd verschrikkelijk! Maar zonder hem uit ben ik al aan gewend dus tjah...
Het is ook leuk om gewoon met vriendinnen te stappen!
|
![]() |
Uitgaan met je vriendin is leuk,
maar je moet ook weleens zonder gaan. Want anders ga je elkaar alleen maar op de lip zitten! En je moet ook tijd maken om met je vrienden uit te gaan!!! Je moet gewoon doen waar je zin in hebt! En wat je vrienden(innen) vinden beinvloed jouw ook wel een beetje maar je moet je niet te druk maken over wat andere mensen vinden dat jij moet gaan doen en gewoon gaan doen waar je zin in hebt (met wie je daar zin in hebt)!! Persoonlijk vind ik het niet erg om zonder mijn vriendin uit te gaan Zolang ze me trouw blijft zal het wederzijds zijn. Als je elkaar vertrouwt hoef je je niet druk te maken!
|
Uitgaan met mijn vriend is leuk, en zonder ook. Meestal als we uitgaan samen gaan we met nog meer vrienden van hem of van mij.
Maar ik vind het ook helemaal niet erg om alleen uit te gaan. Juist super gezellig om af en toe eens met vriendinnen uit te gaan zonder je vriendje. ![]()
|
mn vriend gaat af en toe eens alleen uit samen mé zijn vrienden, ik weet dak em kan vertrouwen enzo, hij heeft nog altijd wat vrijheid nodig, ik ook, ik ga soms ook weg mé vriendinnen van me of mé vrienden, das wel eens wijs!
we gaan ook wel redelijk veel samen weg mé nog vrienden, kamuseer me dan altijd vree goe ....
|
![]() |
Het heeft beiden voor- en nadelen. Als je met je vriend(in) uitgaat, is de avond/nacht toch anders dan als je met vrienden uitgaat. Het hangt erg van mijn stemming af waar ik op dat moment zin in heb. Als je zonder vriend(in) bent, kun je vrijer omgaan met andere (aantrekkelijke) personen. Als je met vriend(in) bent, kun je af en toe even lekker bij hem/haar wegkruipen.
|
![]() |
|
Ik heb nu geen vriend, maar als ik naga, de keren dat ik dat wel had, vond ik het leuker uit te gaan zonder hem dan met hem
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Psychologie |
Wat nu te doen met sociale fobie? anoniiim | 10 | 11-12-2013 20:16 | |
Liefde & Relatie |
mannen, nemen jullie je vriendin mee naar vrienden? juudjuh | 69 | 03-02-2007 22:29 | |
Drugs & Alcohol |
Verslaafd aan tabak door het roken van wiet Brute Brulé | 38 | 16-09-2006 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel tijd ombrengen met vriend? someone17 | 64 | 13-06-2005 09:57 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben nog zo verdomd jong .. (Lang verhaal.. :)) U-NiQ | 18 | 31-10-2002 09:20 |