Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 16:33
Verwijderd
Hoe leuk vind jij uitgaan zonder je vriend(in)? Of ga je nooit zonder je vriend(in) uit?

Ik vind het namelijk altijd best wel sip als ik zonder mijn vriendje uitga. Maar ja als ik echt met een vriendin alleen ga, dan neem ik hem niet mee, dat is wel zo sociaal tegenover haar. Uiteindelijk heb ik dan wel een prima avond hoor, alleen soms een moment met wat doe ik hier alleen ...

Nou heb ik een vriendin die het juist normaal vindt om zonder je vriend(in) uit te gaan. Ze vindt het gewoon leuker zonder hem , gewoon met vriendinnen alleen gaan vindt ze . Een beetje met andere jongens flirten Ik vind dat sowieso niet echt geslaagd, waarom zou ik flirten als ik al een vriendje hebt toch

Het ligt natuurlijk wel aan je karakter wat je leuker vindt, maar toch vraag ik me af wat jullie leuker vinden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 16:38
miro
miro is offline
De laatste tijd is het zo dat mn vriend en ik toch vaak samen zijn, of we zijn met zijn vrienden of hij gaat mee met mijn vrienden.

Maar af en toe wil ik ook wel ns een avond alleen met de meiden. Niet alleen voor mezelf maar ook voor mn vriendinnen. Is altijd supergezellig, n btje als vanouds. Maar ik kan t niet helpen dat ik mn vriend dan toch een btje "mis". Hij gaat dan trouwens ook gewoon alleen met zn vrienden. Moet kunnen vind ik, ook voor onze vrienden maar ik vind t toch leuker met hem drbij.

Ik krijg wel meer aandacht van jongens zo

Als je ook al niet meer alleen op stap kunt, dan ben je toch wel erg afhankelijk van elkaar lijkt mij. Lijkt me niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-06-2003 @ 17:33:
Nou heb ik een vriendin die het juist normaal vindt om zonder je vriend(in) uit te gaan. Ze vindt het gewoon leuker zonder hem , gewoon met vriendinnen alleen gaan vindt ze . Een beetje met andere jongens flirten
Ghehe Vind ik ook

Maar dat komt misschien omdat ik nog nooit echt een goede relatie heb gehad. Ik kwam dus vanalles bij m'n vriendjes tekort, waardoor ik nog veel onzekerder werd.
Dus dan vond ik het heerlijk om uit te gaan, naar een cafe waar ik veel mensen ken en dan lekker m'n gang te kunnen gaan.

Wanneer je dan een vriendje meeneemt die daar niemand kent, moet je je constant met hem bemoeien, is mijn ervaring. Hm.. zelfs met m'n ex, die daar wel mensen kende..

En aangezien ik in een relatie toch al snel de neiging heb om me alleen op hem te concentreren, is het juist goed voor me om zonder hem uit te gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:50
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-06-2003 @ 17:43:
Ghehe Vind ik ook

Maar dat komt misschien omdat ik nog nooit echt een goede relatie heb gehad.
Wacht. Ik snap het niet goed geloof ik. Heb jij nu ook een vriendje, ja toch?
Oud 10-06-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 10-06-2003 @ 17:50:
Wacht. Ik snap het niet goed geloof ik. Heb jij nu ook een vriendje, ja toch?
Hmm nog nooit een goede relatie wil dus niet zeggen dat ik nog nooit een relatie heb gehad..
En ja.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:56
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ikvond het eerst een afschuwelijke gedachte om zonder hem uit te gaan. Dat deed ik dan ook nooit. We gingen elk weekend met z'n tweetjes en vaak was het best gezellig.
Pas geleden ben ik met een vriendin alleen geweest en ik heb me toch goed geamuseerd.
Het liefst zou ik het allebei doen: de ene keer met hem, de andere keer met een vriendin.
Oud 10-06-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-06-2003 @ 17:55:
Hmm nog nooit een goede relatie wil dus niet zeggen dat ik nog nooit een relatie heb gehad..
En ja.
Maar als je nu een relatie hebt die je niet goed vindt, kan je daar dan niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:14
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-06-2003 @ 18:08:
Maar als je nu een relatie hebt die je niet goed vindt, kan je daar dan niks aan doen
Inderdaad. Komt best. Uhm. Gek over.
Oud 10-06-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 10-06-2003 @ 17:38:
Maar af en toe wil ik ook wel ns een avond alleen met de meiden. Niet alleen voor mezelf maar ook voor mn vriendinnen. Is altijd supergezellig, n btje als vanouds. Maar ik kan t niet helpen dat ik mn vriend dan toch een btje "mis". Hij gaat dan trouwens ook gewoon alleen met zn vrienden. Moet kunnen vind ik, ook voor onze vrienden maar ik vind t toch leuker met hem drbij.

Als je ook al niet meer alleen op stap kunt, dan ben je toch wel erg afhankelijk van elkaar lijkt mij. Lijkt me niet fijn.
Ja ik ga ook best wel bewust alleen met vriendinnen op stap zeg maar! Voor mij is het niet helemaal van zelfsprekend om alleen met vriendinnen te gaan, als voor mijn vriendin dus.

Ja mijn vriendje doet ook nog dingen alleen met zijn vrienden hoor! Maar goed dat lijkt me verder ook wel logisch, je kan niet alles opgeven als je een relatie hebt.

En ja ik vind het dus ook leuker met hem erbij. Maar ik ben niet zo dat ik helemaal niet meer op stap wil ofzo, alleen tsjaa het is toch anders alleen.

Maar als je onderhand niet meer alleen uit kan gaan, dan ben je ook niet helemaal lekker bezig hoor!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-06-2003 @ 18:08:
Tis mij nog niet gelukt in ieder geval. Ik probeer het wel altijd, maar het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. En verder ben ik heel erg onzeker en wantrouwig en hoe meer ik het idee heb dat ik 'm niet kan vertrouwen en hoe minder liefde en bevestiging ik van 'm krijg, hoe meer ik dat bij anderen ga zoeken.

Dus als ik bijvoorbeeld een vriend heb die nooit zegt dat hij me mooi vindt, of zelfs zegt "nou je bent niet bepaald een fotomodel", dan heb ik de neiging om vaker met jongens om te gaan die wel lieve dingen tegen me zeggen.
Of om uit te gaan en daar veel aandacht van jongens te krijgen, of om daar wel enthousiast door mensen begroet te worden..

Maar genoeg persoonlijk gepraat van mij
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:20
DEChengst
DEChengst is offline
Ik houd niet van uitgaan. Dus als een eventuele vriendin graag uit wil gaan dan moet ze dat maar met een paar vriendinnen doen. Als je elkaar daar niet eens in kan vertrouwen dan stelt je relatie ook weinig voor.
Oud 10-06-2003, 17:23
cha0s
cha0s is offline
Met vriendin uit is relaxed, zonder ook.
Oud 10-06-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-06-2003 @ 18:16:
Tis mij nog niet gelukt in ieder geval. Ik probeer het wel altijd, maar het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. En verder ben ik heel erg onzeker en wantrouwig en hoe meer ik het idee heb dat ik 'm niet kan vertrouwen en hoe minder liefde en bevestiging ik van 'm krijg, hoe meer ik dat bij anderen ga zoeken.

Dus als ik bijvoorbeeld een vriend heb die nooit zegt dat hij me mooi vindt, of zelfs zegt "nou je bent niet bepaald een fotomodel", dan heb ik de neiging om vaker met jongens om te gaan die wel lieve dingen tegen me zeggen.
Of om uit te gaan en daar veel aandacht van jongens te krijgen, of om daar wel enthousiast door mensen begroet te worden..

Maar genoeg persoonlijk gepraat van mij
Ja ik snap dat het van 2 kanten moet komen ja. Ik snap zelfs wat je bedoeld, ookal zit ik niet in zo'n situatie.

Maar je praat er wel eens over, maar goed van de andere kant, als je vriendje nou niet zo'n karakter heeft om te bevestigen hoe mooi hij jou wel niet vindt enzo, is het voor hem natuurlijk heel moeilijk om zich te veranderen en die dingen wel tegen je te zeggen.

Klinkt wel erg lullig hoor, maar heeft je vriendje wel een karakter dat bij de jouw karakter past??

Maar ja whatever, als je je toch happy bij hem voelt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:32
Esmée
Esmée is offline
Het is nu nog maar net 1 dagje aan dus ik kan er bij deze meneer nog weinig van zeggen, mar afgaande op exen vind ik het juist wel relaxed om niet altijd samen uit te gaan. Soms heb ik ook gewoon zin om lekker met m'n vriendinnen op stap te gaan zonder hem. En als hij mee uitgaat, is het met zijn hele vriendengroep+de mijne, want als hij met mij+vriendinnen uitgaat heeft ie daar weinig aan (al dat gekakel en zo) en met zn tweetjes stappen heb ik zoiets van, dan ga ik liever lekker uit eten of filmpje pakken of zo
Oud 10-06-2003, 17:41
Fly-girl
Fly-girl is offline
whehe, ik ben nog nooit met mn vriend uitgeweest (in 10 maanden verkering en 1 jaar vriendschap) beetje het tegenovergestelde van wat hier staat geloof ik.
iig, Ik zie hem wel op schoolfeesten, muziekavond of zoiets. Verder zijn we wel eens op een soort van feestje bij een vriend van hem, gewoon gezellig wat drinken.
Ik ben nog nooit met hem naar een kroeg of disco geweest, alleen 1 keertje smiddags wezen poolen in een cafe.
Het komt doordat ik van andere muziek hou dan hij (hij houdt van metal). Ik ga gewoon naar het uitgaansleven voor het grote publiek met mn vriendin(nen) en vermaak me uitstekend. Als ik die avond ook bij hem had kunnen zijn mis ik hem wel maarja ik ben het nou eenmaal zo gewend. Hij houdt niet zo van uitgaan en als ie gaat wil ie naar een hardrock café. We hebben wel dit weekend bedacht om samen daar eens heen te gaan, vind ik ook wel leuk zo af en toe! ach boeiend, ik heb wel last soms van irritante jongens maar daar ga ik niet op in en ja, ik maak wel een praatje met wat mensen die ik tegenkom maargoed dat moet kunnen vind ik, er gebeurd heus niets!!
Oud 10-06-2003, 17:41
sinsere
sinsere is offline
Wij wisselen het eigenlijk wel goed af. Meestal gaan we met onze hele groep en dan zijn we dus samen. Maar ook weer niet helemaal, omdat je je ook met andere mensjes bezighoudt.

Zo nu en dan gaan we met zn tweeen, voornamelijk naar cyber/gothic feesten, omdat de rest van de groep daar niet zo erg van houdt.

En soms gaat hij met een vriend alleen uit, als ik iets anders te doen heb of geen zin heb ofzo.
En met mijn vriendinnen hebben we op onze beurt weer eens in de zoveel tijd een meidenavondje.

Dus ik ben erg tevreden
Oud 10-06-2003, 17:45
Verwijderd
ik vind het allebei leuk,

mijn vriendin kan heel goed dansen en vind het ook superleuk dus als ik met haar (lees haar en vriendinnen en paar van mijn vrienden) ga dan sta ik de hele avond op de dansvloer.

Ga ik met een groep vrienden dan is dat toch anders
jongens zijn anders als er geen dames bij zijn en de hele sfeer is anders

erg gezellig ook en het haantjes gedrag neemt af

om het flirten enzo doe ik het niet, vind flirten geweldig maar het is niet dat ik uitga met de heren om een avond ongestoord te kunnen flirten.

dusssss

xposa
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:48
Verwijderd
Ik ga sowieso niet vaak uit, maar als ik uitga is het wel eens zonder mijn vriendin. Tsja, het liefst zou ik met haar uitgaan en dansen, maar dan wil ik haar ook voor mezelf *kan er niet goed tegen als ze met anderen danst .. eist dan aandacht op*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:54
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik vind uitgaan met mn dinnetje gewoon onwijs koel, omdat ze zo heerlijk uit zn dak kan gaan *jeuj*

Maar af en toe ga ik even lief alleen uit. Gewoon ff voor mezelf lekker uitwaaien. Moet ook kunnen. En zij ook...
Oud 10-06-2003, 21:09
Verwijderd
op café gaan ofzo doe ik absoluut liever mét vriend erbij. gezellig.

uitgaan, naar fuiven dus, dat doe ik liever met m'n vrienden eigenlijk. als m'n vriend erbij is kan ik zo niet uit m'n dak gaan. hij staat liever de hele avond te praten enzo, terwijl ik liever eens goed gek doe en me de ziel uit het lijf dans en shake. dat is wat ik het liefste doe op een fuif. om te staan praten ga ik wel op café. of blijf ik thuis. lekker goedkope drank en knus onder de lakens.

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:30
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Ik ga zo vaak uit zonder mn vriendje, en hij gaat zelf ook vaak in ze eentje met vrienden uit. ik vind dat best, je hoeft toch niet 24 uur per dag samen te zijn? een beetje vrijheid moet kunnen hoor..
Oud 10-06-2003, 21:54
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik ga vaak uit zonder mijn vriendin, vaker zonder dan met... jammer genoeg, maar bij mij ligt dat een beetje anders.
Ik ga graag uit voor het dansen en samen zijn met mijn vrienden... dit kan ik allemaal net zo goed doen samen met mijn vriendin, of nee... eigenlijk beter zelfs.

Maar bij ons telt de afstand groots mee.

Dus... ja, ik ga uit zonder vriendin grotendeels
Ja, het is gezelliger als ik uitga met mijn vriendin erbij
Oud 11-06-2003, 13:20
Verwijderd
Ik ga weleens uit met mijn beste vriendin, naar het cafe, terrasje pakken of naar de bioscoop, maar dan mis ik mijn vriend altijd wel heel veel! dan zit ik in de bioscoop en denk ik vaak van, was mijn vriend maar hier.. maar dan probeer ik mezelf weer wat op te peppen, want vind het anders ook zo sneu voor mijn beste vriendin! die ziet mij nu ook stukken minder, omdat ik zo vaak bij mijn vriend ben, gelukkig spreken we elkaar wel elke dag, via sms, chat of telefoon.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:25
PardonMe
PardonMe is offline
Als ik uitga zonder mn vriend dan ga ik altijd met vriendinnen en dan kan ik net zo goed een leuke avond hebben als samen met hem.
Oud 11-06-2003, 13:42
Verwijderd
Ik ga igg nooit met alléén mijn vriend uit, altijd met vrienden waaronder mijn vriend dan ook soms is. Met hem uitgaan vind ik iets leuker dan zonder hem uitgaan - als hij er niet is dan mis ik hem, maar als hij er wel is dan ben ik zo erg bezig met hem-aan-het-dansen-proberen-te-krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 14:51
Gwinnie
Gwinnie is offline
liever zonder vriend. beetje je gang gaan niet verplicht kleffen enzo.

hij mag wel is mee, maar zeker niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:36
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Zou ook wel weer is zonder vriend uit willen alleen gebeurt dat nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
pink_lady schreef op 11-06-2003 @ 18:36:
Zou ook wel weer is zonder vriend uit willen alleen gebeurt dat nooit meer...
Daar kan je toch voor zorgen dan? Gewoon een keertje goed afspreken met hem lijkt me zo...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:42
Soezen
Soezen is offline
Ik ga graag zonder vriendje uit. Ik wil wel graag dat hij ook ergens is waar ik ben, alleen met zijn vrienden dan. Ik vind het ook wel gezellig om dan eens een keertje daar te staan en dan bij vriendinnen..Maar echt alleen met mijn vriendje uit? Nee, dat doe ik niet. Dan is het nog altijd met zijn vrienden uit. Maar niet alleen met hem..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mijn vriend houd niet van utgaan, ik wel dus ik ga altijd uit zonder hem, ik vind die kleffe steletjes dan wel superirritant en mis mn vriend dan altijd verschrikkelijk! Maar zonder hem uit ben ik al aan gewend dus tjah...
Het is ook leuk om gewoon met vriendinnen te stappen!
Oud 11-06-2003, 22:19
leon-v
leon-v is offline
Ik vind het juist heel gezellig om met mn vriendin uit te gaan
Oud 12-06-2003, 01:04
dusaliens
dusaliens is offline
Uitgaan met je vriendin is leuk,
maar je moet ook weleens zonder gaan.
Want anders ga je elkaar alleen maar op de lip zitten!
En je moet ook tijd maken om met je vrienden uit te gaan!!!
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt!
En wat je vrienden(innen) vinden beinvloed jouw ook wel een beetje maar je moet je niet te druk maken over wat andere mensen vinden dat jij moet gaan doen en gewoon gaan doen waar je zin in hebt (met wie je daar zin in hebt)!!
Persoonlijk vind ik het niet erg om zonder mijn vriendin uit te gaan
Zolang ze me trouw blijft zal het wederzijds zijn.
Als je elkaar vertrouwt hoef je je niet druk te maken!
Oud 12-06-2003, 01:09
Verwijderd
Hij gaat uit zonder mij en ik ga uit zonder hem. Soms minder leuk... maar we zijn tenslotte niet aan elkaar vastgebonden ofzo
Soms wl ook ook wel eens ZONDER hem, kan prima toch
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 08:50
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 11-06-2003 @ 15:51:

hij mag wel is mee
haha houd hem onder de duim he
Oud 12-06-2003, 12:54
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Uitgaan met mijn vriend is leuk, en zonder ook. Meestal als we uitgaan samen gaan we met nog meer vrienden van hem of van mij.

Maar ik vind het ook helemaal niet erg om alleen uit te gaan. Juist super gezellig om af en toe eens met vriendinnen uit te gaan zonder je vriendje.
Oud 13-06-2003, 16:53
dieselken
dieselken is offline
mn vriend gaat af en toe eens alleen uit samen mé zijn vrienden, ik weet dak em kan vertrouwen enzo, hij heeft nog altijd wat vrijheid nodig, ik ook, ik ga soms ook weg mé vriendinnen van me of mé vrienden, das wel eens wijs!
we gaan ook wel redelijk veel samen weg mé nog vrienden, kamuseer me dan altijd vree goe ....
Oud 13-06-2003, 16:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
soms gaan we samen uit, maar meestal ga ik uit met vrienden. We hebben graag af en toe nog es een eigen leven. Maar 't is wel leuk als hij mee is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:21
summer1986
summer1986 is offline
Het heeft beiden voor- en nadelen. Als je met je vriend(in) uitgaat, is de avond/nacht toch anders dan als je met vrienden uitgaat. Het hangt erg van mijn stemming af waar ik op dat moment zin in heb. Als je zonder vriend(in) bent, kun je vrijer omgaan met andere (aantrekkelijke) personen. Als je met vriend(in) bent, kun je af en toe even lekker bij hem/haar wegkruipen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb nu geen vriend, maar als ik naga, de keren dat ik dat wel had, vond ik het leuker uit te gaan zonder hem dan met hem
Reageren

Regels voor berichten