Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet omhoog helpen is dom idd, maar de meeste mensen letten gewoon nergens op als ze losgaan(het waas voor de ogensyndroom). Ik heb meerdere klappen in m'n gezicht gehad en nog nieteens echt in de pit. Shit happens als je upfront staat. Kan je wel gaan mauwen, maarja.....je weet dat t gebeurt natuurlijk. En ik vind t eigenlijk wel leuk....dat alles kan gebeuren. Is de show tenminste niet saai.
En crowdsurfers laten vallen is te gay voor woorden.... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb uberhaupt een hekel aan alle crowdsurfers.
Verder doe ik niet altijd mee met het publiek. Soms sta je bij een ultracool concert, en dan staat iedereen daar d00d te kijken..nah en als ik dan zin heb om te springen, dan doe ik dat gewoon ![]() Maar t is niet zo dat ik een pit ga beginnen bij ehh the Gathering oid, ik doe nooit iets wat andere mensen heel erg irriteert. Okee soms ergeren anderen zich wel aan mij denk ik, bij veel concerten probeer ik namelijk wel redelijk vooraan te komen, met of zonder elleboogstoten ![]() ![]() |
![]() |
|
Pit is net achter de voorkant(maybe 1 a 2 rijen ervoor tegen t podium). Aan de zijkant staan mensen. Daar moet je diven en die mensen moeten je opvangen. Dat zijn de ongeschreven regels hehe.
Dus als ze in t midden diven heb je groot gelijk met uitzondering als t erg druk is....dan kan t heel soms ook in t midden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Crowdsurfers vind ik storend. Ik wil niet de hele tijd hoeven op te letten of er een of andere alto met 10 kilo aan kettingen en spikebands tegen mijn hoofd aan het vliegen is. Zeker niet als ik in het midden achter de pit sta.
In America's Funniest Homevideos was ook een meesterlijk filmpje over een misspringende stagediver. Het publiek dook weg voor hem en hij landde recht op z'n kop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
das pas gay
||
Citaat:
Wat heb jij trouwens een breezah nick pannenkoek ![]()
|
![]() |
ik probeer me meestal zo netjes mogelijk te gedragen,dus geen pits gaan beginnen als iedereen stilstaat ofzow.kan der wel niet tegen dat er zo van die idioten zijn die midden in een concert met hun biertje terug helemaal naar voor willen en zodoende de helft van hun bier over je gieten :/ van crowdsurfers heb ik weinig last gehad.alleen is het ook wel klote als je in een suppervolle zaal staat en je wilt gaan hoofdbangen dat je dat moet doen op een plekje van 10 cm ofzo maarja voor de rest valt t wel mee
![]()
||
Citaat:
Sorry dat moest ik even kwijt en ik dacht er door jou stukje aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() volgens een belg die ik afgelopen weekend tegenkwam niet meer,.... "vlaanderen, onderdeel van belgië, wat weldra niet meer zal bestaan" Die vent was me een partij aan het oreren daar...alleen hij was niet helemaal 100 % want z'n begeleiders kwamen em weer op halen... (serieus ![]()
|
![]() |
Ontopic
![]() Ik gedraag me doorgaans erg rustig en ik haal t ook niet in mn hoofd de pit in te gaan, aangezien ik met mn hoofd op stomphoogte zit (ben niet zo groot ![]() Ik heb een hekel aan dronken mensen en mensen die door middel van duwen vooraan willen komen. Vorig jaar bij Savatage heb ik samen met 3 anderen een vent overgeleverd aan de security aangezien ie niet meer recht op zn benen kon staan en de hele tijd 'per ongeluk' aan je zat. Ik snap niet waarom mensen eigenlijk bezopen naar een concert gaan, zonde van het geld lijkt me... ![]() Crowdsurfers vind ik ook irritant (alhoewel het er bij festivals er wel een beetje bijhoort), vorig jaar ging ik bijna out omdat een gast met zn hak van zn schoen tegen mn voorhoofd kwam... ![]() Wat ook heel irritant kan zijn, zijn mensen die naast je staan en keihard vals meezingen. Maarja je kan moeilijk tegen zo'n persoon zeggen dat ie zn/haar bek moet houden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh ook vervelend, als mensen gaan praten over de meest lompe dingen, terwijl een band een onwijs mooi nummer speelt en dat helemaal verpest wordt door die leipo's . Ik bedoel, als je uren wilt gaan ouwehoeren, ga dan in een cafe zitten ofzo ![]() |
![]() |
|
Tsjah ach Crowdsurfers in de pit is idd zwaar irritant..
Kijk als de muziek zich er voor leent om er op te crowdsurfen , vin ik het niet erg, dan doe ik het ook wel.. Maar niet wanneer iedereen fijn aan het pitten is, dan ga ik zelf wel in de pit staan.. Ik vin het soms ook beetje irritant dat sommige huppelkutjes vooraan gaan staan en je boos gaan aankijken als je een pit begint ofzo.. Zoiets kan je toch verw88 bij sommige bands.. En wanneer men een pit begint op ska is dat soms ook irritant..
|
![]() |
Wat mag je volgens jullie nog wel?
Niet te zacht pitten, niet te hard pitten, niet crowdsurfen, niet meezingen, niet drinken, geen bier halen, niet naar voren lopen, niet ergens achteraan gaan staan en rustig wat lullen.... Iedereen geniet op een andere manier van een concert, als je elkaar gewoon niet teveel lastig probeert te vallen is er niets aan de hand. En als je je vooral irriteert aan het soms wat lompe gedrag in de pit vind ik dat toch wel je eigen schuld, moet je er niet in gaan staan, of een beetje uitkijken als je erin staat. |
![]() |
|
de ergste hekel heb ik aan (bij ons noemen we zo) rand-pit-douwers (klinkt idd dom) mensen die aan de rand van de pit gaan staan, en iedereen er in duwen die er uit willen komen om ff op adem te komen ...
![]() en mensen die BLIJVEN crowdsurfen, 1 keerjte is niet erg, maar die echt als ze opde grond komen gleijk het podium op rennen en weer srpingen... |
![]() |
||
Citaat:
bij kabaal am gemaal...(ik weer) kwamen een paar van die sukkels die dan met zn 5e naar de pit toerennen en dan de hele pit overhoop halen...en dan krijg je zon situatie dat iedereen tegen die hekken aanflikkert en shit..... of gericht slaan..daar kan ik ook niet tegen... van die lui die je dan ziet kijken naar je..en 5 minuten later krijg je dan een elleboog tegen je kaak..en zie je ze dan weglopen met een fuckgrijns op hun face.. dat ferneukt toch de hele sweer?
|
dit doet me eigelijk denken aan iets dat ik ooit gelezen had op nofx.org:
na een tijdje zoeken: What was the most fucked up thing that happened to u guys while on tour? This is pretty fucked up: In the summer of 1989 we played Minneapolis. That night we met a cool kid, I can't remember his name, but he was all by himself at the show so we asked him if he wanted to go to a party with us. While we were inside having a good time some local skinheads decided that they didn't like this poor kid and beat him until he died! I still wonder if he would still be alive if we didn't invite him with us? smelly
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alice in Wonderland (2010, Tim Burton) WolterB | 75 | 29-03-2010 11:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien? Cherry Springs | 64 | 28-12-2005 01:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |