![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk eens op www.sexwoordenboek.nl, en ga dan naar 'standjes'. Daar staan er heel wat, heb je die al gedaan allemaal?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat doet pijn bij mij ![]() Mja... auw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doet pijn. Veel te diep en te hard duwen tegen blaas. Maar de piemel van mijn vriend staan dus helemaal naar boven gericht. Dan kan dit gewoon niet.
||
Citaat:
![]() Dan voel je de volgende dag dat je je buikspieren aardig hebt getraind ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van die geveerde stoelen ja...maar ik ben ooit met mijn blote tenen onder zo'n wieltje gekomen...Ai!
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan zul jij ergens op moeten gaan staan. En in de buurt van iets waaraan je je vast kunt houden. Hij hoeft je heus niet op te tillen. Dacht je dat mijn vriend mij hield? Die is zo slap als en vaatdoek!
||
Verwijderd
|
Citaat:
je vastpakken aan de post van de deur ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, of aan een kast, of de balustrade van de overloop. Of de wastafel. Staand kan met de gezichten naar elkaar toe, maar ook met je rug naar hem toe. Die is vaak makkelijker, jullie staan dan best wel stabiel. Als je over een stoelleuning hangt, en voorover leunt voelt dat weer anders dan rechtop staan. En hij kan zijn benen krommen of zijn voeten wijder uit elkaar zetten. Jij kunt hoge hakken aan doen, en je benen gestrekt houden en dicht bij elkaar. Voelt ook heel intens. Ik zie echt het probleem van lengteverschil en een zwakke rug niet. Als het op manier a niet lukt, lukt het wel op manier b.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat heb je gezegd toen gevraagd werd hoe die keukenklok kapot was gegaan? ![]() Maar zo'n krukje is idd handig... zelf vind ik het fijn om dan op een tafel oid te leunen (aanrecht is ook goed), dan sta je vrij stabiel en kan hij er ook goed bij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou is het ons eigen huis, dus geen boze ouders of huisbaas, maar we hebben een antieke wastafel in een afwijkend formaat met twee kranen die we ooit ergens uit zo'n klikobak hebben gevist, s'avonds laat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat mis omdat jullie allebei bewegen en in de opwinding van het moment de bewegingen niet goed meer op elkaar kunnen afstemmen, en dan schiet hij los ja. Gebeurt ons ook nog regelmatig, maar minder vaak dan vroeger, altijd als hij net klaarkomt. Heel snel met de hand er weer instoppen, dus hand erbij houden.
||
Citaat:
zij op haar rug en de voeten wijd snap je
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Van welke standjes houden jullie ?? (meisjes) reality | 13 | 01-03-2012 16:28 | |
Seksualiteit |
Wat vind jij het lekkerste standje? J192011 | 17 | 10-10-2011 16:34 | |
Seksualiteit |
Standjes? Livin'Life | 8 | 04-09-2008 11:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Crosstrainer welke stand Lollige | 4 | 23-10-2006 16:39 | |
Seksualiteit |
Welke standjes zijn er allemaal ? Simb@ | 5 | 23-01-2005 14:06 | |
Seksualiteit |
Standjes bij trio's... -Meisje- | 22 | 02-02-2003 21:29 |