![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je doet geen dingen die serieus veel pijn doen ook al is het mooi ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tongpiercing was mn minst pijnlijke piercing.
Daarna komt neus, das irritant, daarna mn navel, dat stak effetjes, en daarna mn tepelpiercing, dat voel je behoorlijk ![]() ![]() Ik ken serieus NIEMAND bij wie de tongpiercing bij het zetten pijn deed, terwijl ik bij elkaar wel zo'n 15 mensen ken die er eentje hebben. De helft voelde het niet eens! Ik wel, je voelt dat er iets ONDER en iets OP je tong ligt, opeens.. maar dat het DOOR mn tong heen zat, voelde ik niet, dat zag ik pas in de spiegel. Tongpiercing was daarentegen wel mn meest lastige piercing, het was enorm wennen, zat in de weg, en bij de meeste mensen zet je tong echt enorm op de eerste dagen (bij mij gelukkig amper). Het geneest heel snel, na twee weken mag er ongeveer een kleinere in (mits je er goed voor gezorgd hebt natuurlijk). Het groeit idd snel dicht, ik heb m nu twee jaar ofzo dus dat zal bij mij wel een dag duren.. hoe langer je m hebt hoe langer je m eruit kan laten, maar das niet aan te raden ![]() Cat (erg trots op tongpiercing)
|
raar dat een tongpiercing niet pijn doet, als ik op mn tong bijt heb ik nogthans veel pijn
![]() Ik heb geen piercings en zelfs geen oorbellen ![]() ![]() kmag pas gaastjes in mn oren hebben op mn 16de en een navelpiercing pas op mn 18de ![]() |
![]() |
|
ik heb een tongpiercing en een navelpiercing, mn navelpiercing voelde ik wel en deed ook een beetje pijn, mn tongpiercing deed helemaal geen pijn...k stond er echt van te kijken en zei: is dit alles (khad me helemaal op zitten vreten voor de pijn) maar de week erna kun je dr wel heel veel last van hebben maar daarna waarschijnlijk ook nooit mee..terwijl een navelpiercing vaak lang nog ontstoken blijft...
|
![]() |
|
als je graag een tongpiercing wil laat je die toch gewoon zetten, ookal doet het pijn, jeez, wat een mietjes
![]() ![]() dit zal er wel weinig mee te maken hebben maar toen ik mijn lip liet piercen deed het wel pijn, maar de pijn is weg zodra die satestok erdoorheen zit
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Bovenin het oor doet tijdens het prikken niet zeer, maar het doet wel langer zeer en geneest minder snel omdat het niet door alleen vlees gaat, maar ook door dat hardere kraakbeenachtige spul... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk anders eens op www.bodyflair.nl hoe de voormalige tattoo bob zichzelf een tongpiercing aanmeet...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |