Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 21:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Er zijn al veel topics over, maar geen enkele met het antwoord op deze vraag: Hoe voelt het nou als je je tongpiercing laat zetten? Met welke andere piercing is dat gevoel te vergelijken? Is het erg pijnlijk of voel je er bijna niks van?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
kweet niet
maar vind je het boeiend?
speelt het voor jou mee voor de keuze om een eventueel tongpiercing te laten zetten?
ik vind niet dat het mee zou moeten spelen
die pijn is maar even
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:18
aquafemme
aquafemme is offline
Ze zeggen wel dat de tongpiercing de minst pijne piercing is, maar hij groeit ook zomaar weer dicht.. (2 uurtjes)
Oud 15-04-2002, 21:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
kweet niet
speelt het voor jou mee voor de keuze om een eventueel tongpiercing te laten zetten?
Tsja...Als het nou echt VRESELIJK pijnlijk is...Maja, kep ook al een labret, neus- en navelpiercing gehad, en ook eentje boven in me oor..Dus ik denk dat ik het wel overleef..Ben toch benieuwd!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:58
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ben ik ook benieuwd jah

en zeker met WELKE prik je het kunt vergelijken.

ik hoop met een neus, navel of wenkbrauw.. dan weet ik hoe de pijn ongeveer voelt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:01
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
kweet niet
ik vind niet dat het mee zou moeten spelen
die pijn is maar even
wat is dit voor onzin?
Je doet geen dingen die serieus veel pijn doen ook al is het mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
ben ik ook benieuwd jah

en zeker met WELKE prik je het kunt vergelijken.

ik hoop met een neus, navel of wenkbrauw.. dan weet ik hoe de pijn ongeveer voelt
hoe voelt een navelpiercing aan dan?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

hoe voelt een navelpiercing aan dan?
Die voel je niet. Tenminste, ik niet, terwijl ik best een watje ben Echt, ik voelde nog niet eens een prikje!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:00
Verwijderd
nouw mensen met tongpiercing: reageer ff dan
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:24
Defiled
Defiled is offline
Doet niet zoveel pijn, heb alleen geen andere piercing dus kan niet vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:31
DarkCat
DarkCat is offline
Tongpiercing was mn minst pijnlijke piercing.
Daarna komt neus, das irritant, daarna mn navel, dat stak effetjes, en daarna mn tepelpiercing, dat voel je behoorlijk

Ik ken serieus NIEMAND bij wie de tongpiercing bij het zetten pijn deed, terwijl ik bij elkaar wel zo'n 15 mensen ken die er eentje hebben. De helft voelde het niet eens! Ik wel, je voelt dat er iets ONDER en iets OP je tong ligt, opeens.. maar dat het DOOR mn tong heen zat, voelde ik niet, dat zag ik pas in de spiegel.

Tongpiercing was daarentegen wel mn meest lastige piercing, het was enorm wennen, zat in de weg, en bij de meeste mensen zet je tong echt enorm op de eerste dagen (bij mij gelukkig amper). Het geneest heel snel, na twee weken mag er ongeveer een kleinere in (mits je er goed voor gezorgd hebt natuurlijk).

Het groeit idd snel dicht, ik heb m nu twee jaar ofzo dus dat zal bij mij wel een dag duren.. hoe langer je m hebt hoe langer je m eruit kan laten, maar das niet aan te raden

Cat (erg trots op tongpiercing)
Oud 19-05-2002, 14:30
jollie17
jollie17 is offline
Ik heb een navelpiercing laten zetten en die vrouw zei dat een tongpiercing het minst pijn doet en bovenin je oor het meest.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:17
vosje16
vosje16 is offline
raar dat een tongpiercing niet pijn doet, als ik op mn tong bijt heb ik nogthans veel pijn (zal wel niet hetzelfde zijn?)
Ik heb geen piercings en zelfs geen oorbellen mijn ouders vinden mij daar nog te jong voor!
kmag pas gaastjes in mn oren hebben op mn 16de en een navelpiercing pas op mn 18de kben wel bang dat dat pijn gaat doen ma is da bv zoals een prikje in je arm ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb een tongpiercing en een navelpiercing, mn navelpiercing voelde ik wel en deed ook een beetje pijn, mn tongpiercing deed helemaal geen pijn...k stond er echt van te kijken en zei: is dit alles (khad me helemaal op zitten vreten voor de pijn) maar de week erna kun je dr wel heel veel last van hebben maar daarna waarschijnlijk ook nooit mee..terwijl een navelpiercing vaak lang nog ontstoken blijft...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:26
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
als je graag een tongpiercing wil laat je die toch gewoon zetten, ookal doet het pijn, jeez, wat een mietjes

dit zal er wel weinig mee te maken hebben maar toen ik mijn lip liet piercen deed het wel pijn, maar de pijn is weg zodra die satestok erdoorheen zit
Oud 22-05-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
jollie17 schreef:
Ik heb een navelpiercing laten zetten en die vrouw zei dat een tongpiercing het minst pijn doet en bovenin je oor het meest.
Ahahahaha, wat ben ik dapper

Bovenin het oor doet tijdens het prikken niet zeer, maar het doet wel langer zeer en geneest minder snel omdat het niet door alleen vlees gaat, maar ook door dat hardere kraakbeenachtige spul...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef:
raar dat een tongpiercing niet pijn doet, als ik op mn tong bijt heb ik nogthans veel pijn (zal wel niet hetzelfde zijn?)
Ik heb geen piercings en zelfs geen oorbellen mijn ouders vinden mij daar nog te jong voor!
kmag pas gaastjes in mn oren hebben op mn 16de en een navelpiercing pas op mn 18de kben wel bang dat dat pijn gaat doen ma is da bv zoals een prikje in je arm ofzo?
In je oren gaat zo snel dat je het haast niet doorhebt. Je hoort meer een klik van dat pistool en dan zit ut er al in. Dan pas voel je iets, maar dat is maar heel weinig... Dus oren is nie erg
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:17
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
je voelt die naald helemaal niet

het voorbereiden kostte veel meer moeite voor mijn tong dan die naald erdoor heen drukken

je tong is een spier dus ja je voelt er niets van

Rat
Oud 23-05-2002, 03:18
Markiex
Markiex is offline
Kijk anders eens op www.bodyflair.nl hoe de voormalige tattoo bob zichzelf een tongpiercing aanmeet...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten