Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 19:27
Roberto15
Roberto15 is offline
Nu ze de CL hebben gewonnen lijken ze daar een beetje het hoofd verloren te hebben:

eerst contracteren ze Cafu, dan willen ze ook Beckham hebben

(Vice-voorzitter Adriano Galliani: 'Beckham is ons voornaamste doel. We zullen er alles aan doen om hem aan te trekken.')

en nu schijnen er ook wat orienterende gesprekken te zijn met Totti...
Oud 10-06-2003, 19:30
Verwijderd
Totti wilt weg en man utd kan het geld goed gebruiken, terwijl cafu transfervrij was.

Maar je hebt gelijk, misschien zijn ze wel een beetje overdreven bezig, maar ik als ze het kunnen betalen geef ik ze groot gelijk!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:37
Boogie
Boogie is offline
Inderdaad, waarom zouden ze niet Al hoeft het niet tot nog meer succes te leiden, zie Real Madrid.

Maar ik lees op NOS Teletekst dat de onderhandelingen tussen Man. United en Barcelona in een ver gevorderd stadium zijn. Man. Utd. is akkoord gegaan met het bod van Barcelona. Nu moet Beckham persoonlijk nog overeen komen met Barca. En er moet een bepaalde kandidaat gekozen worden tot voorzitter.
Oud 10-06-2003, 19:42
Ketjing
Ketjing is offline
Als ik Beckham was zou ik naar Milan gaan, Barcelona heel slecht seizoen, moeten veel versterken maar heeft het de middelen daarvoor?
Oud 10-06-2003, 19:52
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-06-2003 @ 20:42:
Als ik Beckham was zou ik naar Milan gaan, Barcelona heel slecht seizoen, moeten veel versterken maar heeft het de middelen daarvoor?
Die weten altijd wel weer een zak met geld te vinden op de een of andere manier, net als Real Madrid. Diep in de schulden, maar toch Figo, Zidane en Ronaldo aantrekken.
Oud 10-06-2003, 20:11
WolterB
WolterB is offline
Becks heeft al laten weten een overgang naar Barça niet te zien zitten, maar mss dat geld wat goed kan maken
Oud 10-06-2003, 20:40
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vind die transfergeruchten over Beckham saai
Oud 10-06-2003, 22:00
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Boogie schreef op 10-06-2003 @ 20:52:
Die weten altijd wel weer een zak met geld te vinden op de een of andere manier, net als Real Madrid. Diep in de schulden, maar toch Figo, Zidane en Ronaldo aantrekken.
jah en vorig jaar moest Rivaldo nog weg, omdat ie per jaar al 20 miljoen Euro scheelde!!!! en nu wel Beckham halen, die meer verdiend nu bij ManU...en als ie idd voor het geld gaat, wil ie dus bij Barça nog meer verdienen...
Oud 11-06-2003, 09:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hoezo zou ManUTD dat geld goed kunnen gebruiken??
Ze zijn de rijkste club met positiefslado in de wereld.
Oud 11-06-2003, 10:47
Bram
Bram is offline
'There are many better ways to spend hard-earned money rather than signing Mr. Beckham'. Questioned by reporters on his trip to the Middle East, Milan president and Italian prime minister Silvio Berlusconi has ruled out a move for the Manchester United star.

Lijkt duidelijk Milan wil Beckham niet.
Cafu werd gratis aan getrokken, en men wil één topspeler vastleggen deze zomer, zie niet in waarom men zot doet dan??
Oud 11-06-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Roberto15 schreef op 10-06-2003 @ 20:27:

en nu schijnen er ook wat orienterende gesprekken te zijn met Totti...
Dat verbaast me heel erg, ik dacht dat Totti een echte Romanista was...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 04:34
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-06-2003 @ 22:47:
als Nesta, Albertini, Sau, Rice en nu ook cafu verhuizen verbaasd me weinig meer.
Oud 12-06-2003, 08:10
karamba
karamba is offline
Beckham liet in de Engelse media maar weer eens weten niet weg te willen uit Manchester. Alleen een aanlokkelijk aanblod zou dat voornemen kunnen veranderen...

Maar die jongen hoort bij de 5 best betaalde voetballers zonder sponsors al... moet je eens nagaan hoeveel hij verdient met sponsors? Een aanlokkelijk bod? Alleen Real kan tippen aan het budget van Manchester. In Engeland zit Beckham bovendien al bij een topcompetitie en hij praat bovendien hetzelfde over zijn club als de heer Totti van AS Roma...

Totti en Beckham zijn beide jongens van de club en van de eigen jeugdopleiding. Die daar ook veel waarde aan hun eigen omgeving hechten. Alleen ze hebben beide errug veel inspraak bij hun clubs zodat ze versterkingen gaan eisen. En zelfs namen gaan noemen met wie ze eventueel samen willen spelen.
Zulke vedettes hunkeren naar succes...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 08:20
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Beckham gaat toch barcelona...??

En waarom zouden ze zijn doorgeslagen?? Met de winst vand e champions Leuguae ben je praktisch de beste club in de wereld. Je hebben ok nog eens superveel geld gekregen dus....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 08:34
karamba
karamba is offline
Beckham naar Barca? Dat zit zo:

Komende zondag gaan de socios van Barca stemmen voor een nieuwe voorzitter. Er zijn ze kandidaten
1. Lluis Bassat,
2. Joan Laporta,
3. Jaume Llaurado,
4. Josep Martinez-Rovira,
5. Josep Maria Minguella
6. Jordi Majo.

In volgorde wie favoriet zijn via de vooraf genomen polls
Luis Bassat is de torenhoge favoriet. Hij was achter Gaspart geeindigd in de vorige verkiezingen en lijkt in mijn ogen ook erg realistisch omdat hij eerst geen belofte van spelers doet.
Dus hij gooit geen geld weg maar gaat het in Barca investeren. Samen met een bank gaat hij 120 miljoen in Barca stoppen.

Zijn grote rivaal is gelijk de jongste kandidaat: Joan Laporte.
Die man wil het hele bestuur vernieuwen en ziet enorm viel inkomsten uit merchandising. Deze man heeft net zoals de andere kandidaten wel beloftes voor zowel spelers als trainers.
Laporte wil de nationale keeper van Turkije: Rustu en de nationale held van Engeland: Beckham halen.
Bovendien staan Guus Hiddink en Ronald Koeman bovenaan zijn verlanglijstje als trainer.

Dus ehm... en tip voor de socios van Barca: Blijf op Bassat stemmen. En hou Laporte erbuiten. Bechkam hoort bij Manchester...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:09
Bram
Bram is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-06-2003 @ 22:47:
Clubspelers bestaan niet meer tenzij Maldini en Costacurta= MILANISTA !!!
Oud 12-06-2003, 10:17
karamba
karamba is offline
Citaat:
Bram schreef op 12-06-2003 @ 11:09:
Clubspelers bestaan niet meer tenzij Maldini en Costacurta= MILANISTA !!!
ik vond becks en totti juist typische clubspelers. en wat dacht je van raul en van owen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:07
von Carrstein
von Carrstein is offline
Citaat:
addy schreef op 12-06-2003 @ 11:17:
ik vond becks en totti juist typische clubspelers. en wat dacht je van raul en van owen?
Totti heeft in aan AS laten weten dat hij versterkingen wilt ofwel dat hij vertrekt, en de voorzitter heeft laten weten dat 't geld daarvoor niet was (Totti had 3 of 4 namen doorgegeven van spelers die hij erbij wilde).

Voor de rest: Becks wil niet naar Barça omdat hij geen "ding" wil zijn in 'n verkiezingsstrijd, Kezman werd voorgedragen door 'n andere voorzitter (staat ook op 't PSV-forum) en dat Milan Becks niet wil is bullshit, iedereen wil zo'n speler als ze hem kunnen halen...
Oud 13-06-2003, 12:35
Roberto15
Roberto15 is offline
hm.. ik denk eigenlijk dat Totti alleen dreigde om weg te gaan zodat de club zou schrikken en zijn eisen zou inwilligen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Totti naar een andere club zou gaan!!
Oud 13-06-2003, 17:42
Bram
Bram is offline
Citaat:
von Carrstein schreef op 12-06-2003 @ 12:07:
en dat Milan Becks niet wil is bullshit, iedereen wil zo'n speler als ze hem kunnen halen...
nou vind jij dat?? ik zou andere flankspelers verkiezen boven Beckham hoor !
Oud 13-06-2003, 19:18
von Carrstein
von Carrstein is offline
Citaat:
Bram schreef op 13-06-2003 @ 18:42:
nou vind jij dat?? ik zou andere flankspelers verkiezen boven Beckham hoor !
Zeg dan iemand, voor op die positie, die op dit moment transferabel is en die even goed is. Je vindt er niet één. En zeker geen zoals Becks die ook nog eens heel goed op de merchandising-markt ligt waardoor je op die manier al 'n groot deel van de transfersom kunt recupereren.
Oud 14-06-2003, 10:56
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
von Carrstein schreef op 13-06-2003 @ 20:18:
Zeg dan iemand, voor op die positie, die op dit moment transferabel is en die even goed is. Je vindt er niet één. En zeker geen zoals Becks die ook nog eens heel goed op de merchandising-markt ligt waardoor je op die manier al 'n groot deel van de transfersom kunt recupereren.

Rahamat Mustapha
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 11:01
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 14-06-2003 @ 11:56:
Rahamat Mustapha
Oud 14-06-2003, 15:16
Bram
Bram is offline
Citaat:
von Carrstein schreef op 13-06-2003 @ 20:18:
een Camoranesi bvb heeft dit seizoen bij Juventus bewezen een topper te zijn, je zult bezwaarlijk zo veel betalen als voor Becks, en is geen eigendom van Juventus.
Verder zou ik vroeger ook Overmars gezegd hebben, maar die is wat over zijn top heen.
Dan even over linkerflanken, daar is Giggs, evenals Becks ManU-speler, ondergewaardeerd en heeft ie een grotere individuele klasse dan Beckham. Een Zé Roberto is ook een klasbak, en in Zuid-Amerika vallen er ook veel supertalenten te halen.
Een Duff van Ierland bvb ook haalbaar en een héle goeie.
Oud 14-06-2003, 15:18
checko
checko is offline
Waarom doorgeslagen??zijn niet bepaald slechte aankopen......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 22:48
Tofke_H
Tofke_H is offline
Bij AC Milan hebben ze nog wel een probleem met Beckham. Ze beloven hem de nr 7. maar die is bezet door Andriy Shevchenko, en die heeft op zijn beurt het in zijn contract staan dat hij nr 7 wilt hebben. Maar dat zou opgelost worden door enkele miljoenen te geven als schade vergoeding. 1,4 miljoen wordt er gefluisterd.
Oud 14-06-2003, 22:53
von Carrstein
von Carrstein is offline
Citaat:
Bram schreef op 14-06-2003 @ 16:16:
een Camoranesi bvb heeft dit seizoen bij Juventus bewezen een topper te zijn, je zult bezwaarlijk zo veel betalen als voor Becks, en is geen eigendom van Juventus.
Verder zou ik vroeger ook Overmars gezegd hebben, maar die is wat over zijn top heen.
Dan even over linkerflanken, daar is Giggs, evenals Becks ManU-speler, ondergewaardeerd en heeft ie een grotere individuele klasse dan Beckham. Een Zé Roberto is ook een klasbak, en in Zuid-Amerika vallen er ook veel supertalenten te halen.
Een Duff van Ierland bvb ook haalbaar en een héle goeie.
Voor op die positie, én hij moet transferabel zijn. Volgens mij komt dan enkel Camoranesi in aanmerking, maar die heeft niet de uitstraling van Becks, zeker niet qua commerce.

Jij raadt enkel linkerflanken aan of spelers die nog niet ontdekt zijn (en als je 'n toptransfer wilt doen, ga je geen onbekende spelers zoeken)
Oud 15-06-2003, 08:16
Bram
Bram is offline
Citaat:
von Carrstein schreef op 14-06-2003 @ 23:53:
Voor op die positie, én hij moet transferabel zijn. Volgens mij komt dan enkel Camoranesi in aanmerking, maar die heeft niet de uitstraling van Becks, zeker niet qua commerce.

Jij raadt enkel linkerflanken aan of spelers die nog niet ontdekt zijn (en als je 'n toptransfer wilt doen, ga je geen onbekende spelers zoeken)
ik heb het niet over een toptransfer, ik heb het enkel over een speler ipv beckham. enkel camoranesi? duff kan dit volgens mij ook aan, Overmars kan zowel links als rechts uit de voeten,maar zols ik al heb gezegd hij is over z'n hoogtepunt heen.
En ik wil gewoon zeggen dat ik Giggs als voetballer stukken beter vind dan becks, die eerlijk gezegd qua veotbaltalenten overgewaardeerd is.
Oud 15-06-2003, 08:17
Bram
Bram is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-06-2003 @ 23:48:
Bij AC Milan hebben ze nog wel een probleem met Beckham. Ze beloven hem de nr 7. maar die is bezet door Andriy Shevchenko, en die heeft op zijn beurt het in zijn contract staan dat hij nr 7 wilt hebben. Maar dat zou opgelost worden door enkele miljoenen te geven als schade vergoeding. 1,4 miljoen wordt er gefluisterd.
en waar heb je dit juist gehoord
Oud 15-06-2003, 11:35
adnan
adnan is offline
Bram van Milanmania?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Roberto15 schreef op 13-06-2003 @ 13:35:
hm.. ik denk eigenlijk dat Totti alleen dreigde om weg te gaan zodat de club zou schrikken en zijn eisen zou inwilligen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Totti naar een andere club zou gaan!!
Nee, ik hoop ook dat Totti zo het bestuur een beetje onder druk wil zetten. Ik geef hem iig groot gelijk, de verdediging van Roma is niet zo sterk en een goede aanvaller is ook welkom.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 21:40
Bram
Bram is offline
Citaat:
adnan schreef op 15-06-2003 @ 12:35:
Bram van Milanmania?
ja, zit jij ook op milanmania misschien?
Reageren

Regels voor berichten