Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
HUP man wees nou voor 1 keertje niet verlegen maar laat het haar gewoon horen als je dat niet doet en altijd maar in un stil hoekje blijft zitten dan wordt het ook nix he ! dus mijn advies wees niet verlegen maakt nie uit al krijg je een rooie kop of whatevah
Suc6 Skater ![]()
|
dat is lastig..
weetje wat je moet doen. op een moment dat je enorm goed in je vel zit, en je haar spreekt. desnoods op msn. Moet je jezelf er helemaal overheen zetten en t gewoon zeggen. schijt hebben aan de rest en t er gewoon uitgooien. dat is even moeilijk, maar als je de reactie bekijkt viel het allemaal waarschijnlijk reuze mee en merk je dat dat echt beter is dan niks zeggen. heb zelf ook heel erg gehad dat ik nooit wat zei en nooit wat durfde te zeggen omdat ik bang was voor een reactie, maar op gegeven moment moet je toch wat kwijt, en dat moet je gewoon doen ondanks je angst ervoor. dan gaat het snel genoeg over.. succes..
|
Ten eerste gun ik mijzelf niet eens dat.
Ten tweede heb ik het idee dat ze gewoon een spelletje met me speelt. Ten derde geefst ze me nu in een keer niet zo veel aandacht meer. En nog iets heel vaag de ene keer wil ik graag bij haar zijn. En de andere keer boeit ze me niks daar mogen desnoods al 20 jongens over heen gegaan zijn (bij wijze van spreken) |
![]() |
|
Het komt een beetje over alsof je zelf niet weet wat je voelt???
of zie ik dat heel verkeerd... hierboven staan dus alweer 2 of 3 verschillende dingen... misschien is dat de reden dat je het niet durft te zeggen...
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zit ook een beetje met hetzelfde probleem, dus als ik het antwoord wist, dan hielp ik mezelf ook meteen. Maar het helpt mij vast als ik iets verzin om jou te helpen zodat ik er met andere ogen naar kijk en, noujah, ik zie wel. Misshien kun je het wat indirecter aanpakken door via de msn of zo een keertje iets af te spreken met z'n tweeen. Dan impliceert dat wel wat maar niet direct. Verder zou je haar kunnen vragen hoe het met haar gevoelens zit, i.p.v. over die van jou te praten. Of je laat het gewoon zo zoals het is. SilverAngel
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel eerlijk van hem om toe te geven dat wanneer ik meteen had gezegd 14 te zijn, hij niet met me gesproken zou hebben... Gelukkig heb ik gelogen dus, anders waren we nu niet samen ![]() (Op m'n vijftiende hebben we elkaar voor het eerst ontmoet, en als ik terug denk was ik echt raar toen... best kinderlijk... Grappig dat hij dat allemaal best vond... Jeetje, tien jaar is best een groot verschil als je erover nadenkt...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@topicstarter; super jammer voor je, maar ja zo is het leven af en toe ![]() Was dat dat meisje van zaterdagavond ook? Dan heb je er dus toch goed aan gedaan om thuis te blijven, anders was je avond toch mislukt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik kan het echt niet meer! Eenzaamheid | 2 | 22-01-2006 20:12 | |
Psychologie |
ik weet het ff niet meer ..*0ne kisz*.. | 10 | 29-07-2004 16:20 | |
Psychologie |
Ik kan het niet meer. ~~dolce~~ | 14 | 01-11-2003 20:50 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 | |
Psychologie |
Van school worden getrapt als ik het niet vertel Andromeda | 24 | 13-01-2003 17:38 | |
Psychologie |
ik kan het niet meer aan shania | 3 | 17-01-2002 18:05 |