Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aangezien het nog wel ff gaat duren voordat UMTS hier is (als het al betaalbaar gaat worden) ga ik in Augustus voor de Samsung P-410. Is ongeveer gelijk aan de V200, alleen heeft-ie een betere camera (640x480 pixels) en 3mb intern geheugen voor foto's. Verder 'n dual kleurenscherm zoals bij de S300. ![]() Samsung P410 (ook bekend als P500) Op dit moment is de Siemens S55 het toestel die de beste foto's maakt, alleen vind ik zelf het toestel maar matig en hij heeft een onhandige snap-on camera. De Panasonic GD-87 is het beste toestel met interne camera, zeer helder en scherp maar daar is de resolutie weer bagger van, maar juist wel weer geschikt voor MMS. Ben zelf wel n beetje verslaafd, maar om het halfjaar een andere gsm kopen, dat houdt mn budget niet ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik erger me zelf altijd juist aan die keiharde-standaard-mono-nokia-beltonen. Ik hoor eigenlijk zelden polyfone beltonen in de trein, dat vind ik dan juist weer grappig als ik dat hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicrets that could totally ruin your life #1651 Verwijderd | 500 | 05-05-2012 17:49 | |
De Kantine |
welke beltoon heb jij op je mobiel staan? Jasmijn. | 130 | 23-11-2004 13:12 | |
De Kantine |
gsm-vraagje phoebe | 51 | 13-08-2003 08:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |