Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 12:06
Unexplained
Unexplained is offline
Trilalarm...for God's sake
Oud 15-06-2003, 12:08
zus
zus is offline
Biertje?!
Oud 15-06-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-06-2003 @ 01:06:
[..] Ik ben niet echt echt verslaafd aan die dingen, en ik geef er ook niet zo veel om, maar ik vind het wel lache als er opeens zo'n heel orkest uit dat kleine pokke ding komt en je er ook nog is fotos mee kan maken!
..Jammere is dat de rest van de omgeving zich doodergert aan 'dat hele orkest'. Krijg bij veel mensen somehow het idee dat ze wel erg graag willen laten zien dat ze gebeld worden 'kijk, ik heb vrienden!'. Maar dat zal wel aan mij liggen.

En als je toch zo nodig muziek wilt luisteren, koop een walk/disc/mp3man oid.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:00
SuperS
SuperS is offline
nokia tune
Oud 15-06-2003, 15:20
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-06-2003 @ 01:06:
Welk mobieltje(s) hebben 40-toons tonen en een ingebouwde fotocamera?? Dat weet jij vast wel als telefoon verslaafde

Ik ben niet echt echt verslaafd aan die dingen, en ik geef er ook niet zo veel om, maar ik vind het wel lache als er opeens zo'n heel orkest uit dat kleine pokke ding komt en je er ook nog is fotos mee kan maken!
Camera én 40-toons polyfone beltonen? Samsung V200 natuurlijk. Wil je het zonder camera doen en wil je liever een klein toestelletje met leuk beeld (dual kleurenscherm) en geluid, dan zou ik voor de Samsung S300 gaan. De beltonen van Nokia zijn altijd al prut geweest, ze lopen hopeloos achter met hun 4-toons polyfone beltonen en de kleurenschermen 'beperken' zich tot 4096-kleurs STN. Tegenover Samsung, die een mobieltje op de markt gaat brengen met 260.000 kleuren. (TFD), de Z100. Het is trouwens n UMTS toestelletje

Aangezien het nog wel ff gaat duren voordat UMTS hier is (als het al betaalbaar gaat worden) ga ik in Augustus voor de Samsung P-410. Is ongeveer gelijk aan de V200, alleen heeft-ie een betere camera (640x480 pixels) en 3mb intern geheugen voor foto's. Verder 'n dual kleurenscherm zoals bij de S300.

Samsung P410 (ook bekend als P500)

Op dit moment is de Siemens S55 het toestel die de beste foto's maakt, alleen vind ik zelf het toestel maar matig en hij heeft een onhandige snap-on camera. De Panasonic GD-87 is het beste toestel met interne camera, zeer helder en scherp maar daar is de resolutie weer bagger van, maar juist wel weer geschikt voor MMS.

Ben zelf wel n beetje verslaafd, maar om het halfjaar een andere gsm kopen, dat houdt mn budget niet Het is wel geinig dat ik er meer over weet dan de gemiddelde telecommedewerker Zelfs al voordat het toestel in de winkel ligt, in december 02-januari dit jaar wist ik al over de Samsung V200, het toestel is in maart uitgekomen

Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Glow schreef op 15-06-2003 @ 14:36:
..Jammere is dat de rest van de omgeving zich doodergert aan 'dat hele orkest'. Krijg bij veel mensen somehow het idee dat ze wel erg graag willen laten zien dat ze gebeld worden 'kijk, ik heb vrienden!'. Maar dat zal wel aan mij liggen.

En als je toch zo nodig muziek wilt luisteren, koop een walk/disc/mp3man oid.
Of een mobiel met een flashkaartje van 512mb erin. Heb je altijd je muziek bij je! Die is in de maak, n klapmodel van Mitac maar zover ik weet is-ie vrij groot En nog maar de vraag of-ie hier uitkomt en geschikt is voor t europese GSM-netwerk.

Ik erger me zelf altijd juist aan die keiharde-standaard-mono-nokia-beltonen. Ik hoor eigenlijk zelden polyfone beltonen in de trein, dat vind ik dan juist weer grappig als ik dat hoor
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:46
Koen
Koen is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 15-06-2003 @ 16:20:
Camera én 40-toons polyfone beltonen?
Offtopic: Je vergeet de Sony Ericsson T610. Geen geweldige foto's, maar daar koop je ook geen GSM voor dunkt me. Verder een gaaf toestel IMHO. (Anders had ik 'm ook niet gekocht )
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:48
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nokia tune
ben te lui om iets anders in te stellen en te downloaden
en ik neem meestal toch redelijk snel op of druk op weigeren
Oud 15-06-2003, 17:41
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Koen schreef op 15-06-2003 @ 17:46:
Offtopic: Je vergeet de Sony Ericsson T610. Geen geweldige foto's, maar daar koop je ook geen GSM voor dunkt me. Verder een gaaf toestel IMHO. (Anders had ik 'm ook niet gekocht )
Heeft 32-toons. Ik ken geen enkele SE telefoon met 40-toons polyfone beltonen. Nouja, verschil tussen 32 en 40 is dan niet zo groot maar niets anders klinkt zoals een Samsung --> ingebouwde Yamaha-geluidchip voor polyfoon geluid.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:49
Verwijderd
bij de huistelefoon hebben we gewoon 'tring'
(nee, ik heb idd geen mobieltje )
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:24
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Scar tissue van rhcp
Oud 15-06-2003, 18:34
Saltwater
Saltwater is offline
Mijn zelfgemaakte begintune van The Simpsons
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 15-06-2003 @ 16:23:
Of een mobiel met een flashkaartje van 512mb erin. Heb je altijd je muziek bij je! Die is in de maak, n klapmodel van Mitac maar zover ik weet is-ie vrij groot En nog maar de vraag of-ie hier uitkomt en geschikt is voor t europese GSM-netwerk.

Ik erger me zelf altijd juist aan die keiharde-standaard-mono-nokia-beltonen. Ik hoor eigenlijk zelden polyfone beltonen in de trein, dat vind ik dan juist weer grappig als ik dat hoor
Ik erger me aan beide soorten, wees gerust. Vandaar. Trilalarm. Of een simpele piep mocht je je foon niet in je zak kunnen doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 20:57
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Nothing schreef op 15-06-2003 @ 00:40:
Trilfunctie merk je niet altijd. Niet als je je telefoon in je tas hebt of iets dergelijks.. En trouwens melodietje is leuker... Heb je gelijk weer dat nummer in je hoofd..
Maar dan moet je hem in de klas uit doen, of tijdens andere momenten waar geluid ongelegen is. Trilfunctie merkt niemand, behalve jijzelf. Ik heb hem altijd in m'n zak zitten, en ik voel dat dus ook altijd.
Oud 16-06-2003, 21:37
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik heb mijn telefoon altijd en overal op trilfunctie staan.
Oud 17-06-2003, 09:41
€v€li€n
€v€li€n is offline
Heb een telefoon waar je maar 1 liedje op kan downloaden ofzow en vervolgens is er nooit meer een site om een liedje van te halen

vandaar dat ik als beltoon heb: Shake Ya Ass

Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:51
popularthug
popularthug is offline
bump, bump, bump van b2k
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:30
FireCracker
FireCracker is offline
come what may, uit moulin rouge
Oud 17-06-2003, 17:38
lolroflgrin
lolroflgrin is offline
tuut-tuut
Surjirro
Surjirro is offline
k3

DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
trilfuntie

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr in mn broekzak
Oud 17-06-2003, 18:39
melkpakje
melkpakje is offline
gewoon zo'n standaard geluidje van mijn mobiel
Oud 17-06-2003, 18:43
WolterB
WolterB is offline
zelf geporgammeerd, geen zin om er geld aan te verspillen

the x-files
Oud 17-06-2003, 18:52
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 15-06-2003 @ 18:41:
Heeft 32-toons. Ik ken geen enkele SE telefoon met 40-toons polyfone beltonen. Nouja, verschil tussen 32 en 40 is dan niet zo groot maar niets anders klinkt zoals een Samsung --> ingebouwde Yamaha-geluidchip voor polyfoon geluid.
Weet echt niet wat ik me hierbij voor moet stellen, ik geloof dat ik nog nooit een polyfone beltoon heb gehoord (?).
Oud 17-06-2003, 18:58
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 17-06-2003 @ 19:52:
Weet echt niet wat ik me hierbij voor moet stellen, ik geloof dat ik nog nooit een polyfone beltoon heb gehoord (?).
Dat heb je vast wel ooit gehoord. Je moet je een soort MIDI bestandje voorstellen dat afgaat wanneer iemand gebelt word. Een muziekje van hogere kwaliteit dan een normale beltoon.
Reageren

Regels voor berichten