Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: COOLE ava!! Pierre ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
denk ik eens grappig te zijn... ![]() ![]()
||
Citaat:
j hebt gelijk...maar het problem is dat ze Denken dat ze punk zijn...en dat ze dan andere punk (bands) na gaan doen.. daar hebben de meeste een probleem tegen...(corrigeer me als k het fout heb) ![]()
||
Citaat:
het lijkt wel of er tegenworodig helemaal geen echte punks meer zijn.. de gene die zich tegenwoordig zo punk vinden, zijn over het algemeen even punk als ik (niet dus...) |
![]() |
|
k vind ze op zich goed, het is alleen heel jammer dat er zoveel van die breezahmeisjes dol op ze zijn..-_- dan gaat het zo van 'ooooh benji is zoooo lekkeeeeer..' *kots* maja, als je alleen naar de muziek luistert is het wel te doen ja
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
kut..nog iets beter op denken dan de volgende keer sorry mevrouw de kathoofd.. k ben gewoon niet zo grappig aangeboren zoals jij..met je superdroge, nergensopslaande maar vooral lachbare reply's.. en nu gaak slape dus flikker lekker op met je bek.
Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon poppunk ofzo |
![]() |
||
Citaat:
onn: Good Charlotte maakt lekkere muziek, en het maakt me echt niet uit of ze 'punk' zijn of niet, of commerciel of niet... het gaat me om de muziek.. en het maakt me ook niet uit als er een van GC een Slipknot-shirt draagt of niet, moet ie zelf weten.... Ga trouwens ook naar t concert 29juni... Zin in! ![]()
||
Citaat:
Ik ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: