Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 13:56
Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 12:24:
En een politiecommisaris kan zelf zeker niet nadenken.
Dus je wilt dat de politie zich niet meer aan wetten houd, maar zelf beslist wat wel en niet mag?
Oud 16-06-2003, 14:18
BARON
BARON is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-06-2003 @ 14:56:
Dus je wilt dat de politie zich niet meer aan wetten houd, maar zelf beslist wat wel en niet mag?
Ja, zoiets als in een politiestaat.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:27
Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 15:18:
Ja, zoiets als in een politiestaat.
you've got to be kidding.
Oud 16-06-2003, 14:28
BARON
BARON is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-06-2003 @ 15:27:
you've got to be kidding.
wie begon er nou?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:31
Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 15:28:
wie begon er nou?
Voor zover ik kan zien zei jij: een politiecommisaris moet zelf nadenken en zich niet aan wetten houden, en reageerde ik daar op.

Een politieagent is toch zeker een wetsdienaar? Als de wetsdienaren zich niet meer aan de wet houden, is er een groot probleem, of je het nou met die wetten eens bent of niet. De wet willen veranderen, dat kan ik me voorstellen; maar dat je in dit geval vind dat de politie de wet had moeten negeren niet.
Oud 16-06-2003, 14:34
BARON
BARON is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-06-2003 @ 15:31:
Voor zover ik kan zien zei jij: een politiecommisaris moet zelf nadenken en zich niet aan wetten houden, en reageerde ik daar op.

Een politieagent is toch zeker een wetsdienaar? Als de wetsdienaren zich niet meer aan de wet houden, is er een groot probleem, of je het nou met die wetten eens bent of niet. De wet willen veranderen, dat kan ik me voorstellen; maar dat je in dit geval vind dat de politie de wet had moeten negeren niet.
Er staat niks in de wet over het verbergen van een paar kippen, laat staan dat er iets in staat over de te volgen procedure bij overtreding.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 15:34:
Er staat niks in de wet over het verbergen van een paar kippen, laat staan dat er iets in staat over de te volgen procedure bij overtreding.
Het ging niet om t verbergen, maar om t vervoeren van kippen ten tijde van de ziekte en dát was toen wél verboden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:37
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 16-06-2003 @ 15:36:
Het ging niet om t verbergen, maar om t vervoeren van kippen ten tijde van de ziekte en dát was toen wél verboden.
Daar ging het niet om, begrijpend lezen, Turkje.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:40
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-06-2003 @ 22:01:
Non verdacht van vervoeren pluimvee nog altijd in cel

Uitgegeven: 14 juni 2003 21:54

MAASTRICHT - Kloosteroverste zuster Maria blijft voorlopig nog vast zitten in een politiecel in Venlo. Zij werd vrijdagmiddag door de Algemene Inspectiedienst (AID) gearresteerd in de kloostergemeenschap in Heusden (gemeente Asten). De AID verdenkt haar betrokken te zijn bij het vervoeren van pluimvee in ruimingsgebieden terwijl er een vervoersverbod gold.
Daar ging het dus wèl om, begrijpend lezen, BARONNETJE.
Oud 16-06-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 15-06-2003 @ 10:45:
Doe niet zo zielig man, alleen maar omdat het een non is.

Ze overtreed gewoon de wet, klaar. Dan loop je kans om opgepakt te worden.

Moet je maar eens nagaan wat voor grote gevolgen er hadden kunnen optreden als die ziekte zich weer was gaa nverspreiden.
denk na, dan kunnen ze het toch niet tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 15:37:
Daar ging het niet om, begrijpend lezen, Turkje.
eerst was ik nog een nep allochtoon
toen berber
nu turk

Leer zelf lezen kaaskop
Het staat zelfs in de titel

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Havock schreef op 16-06-2003 @ 15:47:
denk na, dan kunnen ze het toch niet tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:08
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Als de hobbykippen gewoon in hun hok blijven en hun mest niet op gevaarlijke wijze wordt getransporteerd, zie ik niet in hoe ze voor verspreiding kunnen zorgen. Bovendien is er een vaccin dat er voor zorgt dat de kippen niet meer vatbaar zijn voor het vogelpestvirus. Als het virus niet kan leven in de kip, kan de kip er ook niet voor zorgen dat het verspreid wordt.

hmmz... Ik heb het idee dat er nu twee dingen door elkaar lopen....

Kijk... als je het niet eens bent met de regels wat betreft de vogelpest, dan moet je daar maar tegen gaan protesteren enzo om te zorgen dat die regels veranderd worden.
MAAR zolang die regels zijn zoals ze zijn, moet je je daar gewoon aan houden. Heel simpel. Als je iets doet wat niet volgens de regels is, loop je de kans om gearresteerd enzo te worden. Dus niet miepen....
Oud 16-06-2003, 16:17
Atje85
Atje85 is offline
Weer aanhouding wegens overtreding vervoersverbod

Gepubliceerd op maandag 16 juni 2003

MAASTRICHT (ANP) - De Algemene Inspectiedienst AID heeft maandag opnieuw iemand aangehouden van wie de dienst vermoedt dat ze het vervoersverbod voor pluimvee heeft overtreden. In Someren werd de vriendin van K. Broekman, de man achter de organisatie Ark van Noach, aangehouden.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Maastricht heeft de aanhouding bevestigd. Ark van Noach is een netwerk dat onderduikadressen zoekt voor hobbydieren die moeten worden geruimd, en de dieren vervolgens illegaal uit de ruimingsgebieden smokkelt.

Broekman werd eerder al opgepakt en zit nog steeds vast. Hij wordt ervan verdacht dat hij pluimvee heeft ondergebracht op onderduikadressen.

Eerder verrichtte de Algemene Inspectiedienst in verband met hetzelfde onderzoek al meer aanhoudingen. De dienst pakte onder anderen Moeder Maria van een Grieks-orthodox klooster in Asten-Heusden op. Die is inmiddels weer vrij.

www.planet.nl/news
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:37
BARON
BARON is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 15:34:
Hier ging het om
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:39
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 16-06-2003 @ 16:02:
eerst was ik nog een nep allochtoon
toen berber
nu turk

Leer zelf lezen kaaskop
Het staat zelfs in de titel
Je bent inderdaad een soort Turkse kakker uit het Gooi die naar Berberse muziek luistert.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:45
ESCO
ESCO is offline
telegraaf nieuws
Oud 16-06-2003, 17:05
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 17:39:
Je bent inderdaad een soort Turkse kakker uit het Gooi die naar Berberse muziek luistert.
Ja en jij een racist die zomaar wat roept zonder er bij na te denken
Oud 16-06-2003, 17:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 17:37:
Hier ging het om
Ja, maar zij verbergde ze niet.

En er staat volgens mij idd nix in de wet over t verbergen van kippen, maar daarvoor is zij ook niet gearresteerd!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
turken zijn niet rijk weet je nog

turken wonen niet in t Gooi weet je nog

turken verstaan geen Berbers weet je nog

maar hippe combinatie zeg
alleen niet de waarheid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 16-06-2003 @ 18:05:
Ja en jij een racist die zomaar wat roept zonder er bij na te denken
net als dat jij nu iemand beledigt zonder enige aanleiding
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 16-06-2003 @ 12:55:
Wet is wet... in deze heeft de non deze gebroken, jammer... maar dan moet er iets aan gedaan worden... dus ik geef het ministerie van landbouw groot gelijk...
ten eerste is dit geen wet, maar een verordening.

ten tweede maakt de politie in nederland keuzes, omdat hun efficientie niet groot genoeg is om alle zaken aan te pakken. dus waarom zo'n lichte zaak wel?

en ten derde hebben ze de non in kwestie op een belachelijke manier gearresterd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:41
Isa
Isa is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 16-06-2003 @ 16:08:

Kijk... als je het niet eens bent met de regels wat betreft de vogelpest, dan moet je daar maar tegen gaan protesteren enzo om te zorgen dat die regels veranderd worden.
MAAR zolang die regels zijn zoals ze zijn, moet je je daar gewoon aan houden. Heel simpel. Als je iets doet wat niet volgens de regels is, loop je de kans om gearresteerd enzo te worden. Dus niet miepen....
Wanner in the history of mankind hebben wij gezamenlijk de eed afgelegd om de nederlandse wet te accepteren en dus te eerbiedigen/
ik kan het met niet herrineren jij wel?

Aangezien ik dus nooit ja gezegd heb tegen HUN regels, hoef ik ze niet te accepteren en die non ook niet. De meeste regels volg ik natuurlijk wel, maar niet deze moordzuchtige barbaarse regel/mening van een of andere perverse minister.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:46
Martian
Martian is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-06-2003 @ 21:41:
Wanner in the history of mankind hebben wij gezamenlijk de eed afgelegd om de nederlandse wet te accepteren en dus te eerbiedigen/
ik kan het met niet herrineren jij wel?

Aangezien ik dus nooit ja gezegd heb tegen HUN regels, hoef ik ze niet te accepteren en die non ook niet. De meeste regels volg ik natuurlijk wel, maar niet deze moordzuchtige barbaarse regel/mening van een of andere perverse minister.
Zolang je burger van de Staat der Nederlanden wilt blijven, geef je daarmee aan dat je de wet onderschrijft. Dat hoef je niet te doen; je kan ook je staatsburgerschap opgeven....
Oud 16-06-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 16-06-2003 @ 16:03:
bij het bestrijden van die ziekte heb je nl. ÉÉN groot probleem.

de beesten die je wilt "tegenhouden" hebben vleugels, en een set hersens die ze van hot naar her laat vliegen.

wat wou je doen; postduiven met stingers uit de lucht schieten?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:28
Isa
Isa is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-06-2003 @ 21:46:
Zolang je burger van de Staat der Nederlanden wilt blijven, geef je daarmee aan dat je de wet onderschrijft. Dat hoef je niet te doen; je kan ook je staatsburgerschap opgeven....
voor zo'n minister zeker?
ik ben nederlander, maar of die minister dat ook is, door hem schaam je je om nler te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 16-06-2003 @ 18:55:
net als dat jij nu iemand beledigt zonder enige aanleiding
post=aanleiding
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 01:11
Martian
Martian is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-06-2003 @ 23:28:
voor zo'n minister zeker?
ik ben nederlander, maar of die minister dat ook is, door hem schaam je je om nler te zijn.
Niet voor de minister. De minister interreseert me geen flikker. Wat ik zeg is dat als je staatsburger van Nederland wilt zijn, je je aan de wet dient te houden. Zo niet, krijg je straf. Niet mee eens? Moet je geen staatsburger van Nederland blijven.

Wat heeft die minister met dit simpele verhaaltje te maken?
Oud 17-06-2003, 14:40
Isa
Isa is offline
Citaat:
Martian schreef op 17-06-2003 @ 02:11:
Niet voor de minister. De minister interreseert me geen flikker. Wat ik zeg is dat als je staatsburger van Nederland wilt zijn, je je aan de wet dient te houden. Zo niet, krijg je straf. Niet mee eens? Moet je geen staatsburger van Nederland blijven.

Wat heeft die minister met dit simpele verhaaltje te maken?
Dat hij die wet maakt dat je vrijwillig je kippen moet vernietigen voor de lol van een of andere intellectuele strontekut van een minister die hij is.
Dat zijn zijn wetten niet die van het nederlandse volk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 17-06-2003 @ 00:03:
post=aanleiding
wijs mij de post in kwestie dan maar aan achmed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:36
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 17-06-2003 @ 15:40:
Dat hij die wet maakt dat je vrijwillig je kippen moet vernietigen voor de lol van een of andere intellectuele strontekut van een minister die hij is.
Dat zijn zijn wetten niet die van het nederlandse volk.
Hij vertegenwoordigt nog altijd het Nederlandse volk, of je dat nou leuk vind of niet.
Oud 17-06-2003, 18:41
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 17-06-2003 @ 19:34:
Hier ging het om:
Citaat:
Oud 17-06-2003, 19:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 17-06-2003 @ 19:34:

Zoek dat maar lekker zelf uit jan lul.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-06-2003 @ 19:41:
Hier ging het om:
*knikt*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:18
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 16-06-2003 @ 16:08:

Tuurlijk niet. Niet alle regels die er zijn, zijn de moeite waard om je aan te houden. Als je ervoor kiest een regel te overtreden, neem je weliswaar een bepaald risico om gepakt te worden. Wanneer je dat risico echter kleiner vindt dan de pakkans, hoef je je van jezelf niet aan de regel te houden. Een mens heeft, ook bij verboden, toch een zekere keuzevrijheid.
Als in dit topic aan de orde wordt gesteld dat een non een regel heeft overtreden, is het dus wel relevant om in discussie te gaan over het nut van deze overtreding en ook over het nut van de regel zelf; dit is niet te scheiden van het algemene 'je niet aan de regels houden'. Wanneer een concreet voorbeeld wordt genoemd, lijkt het met zinvol daar ook inhoudelijk op in te gaan.
Oud 18-06-2003, 06:47
Isa
Isa is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 17-06-2003 @ 19:36:
Hij vertegenwoordigt nog altijd het Nederlandse volk, of je dat nou leuk vind of niet.
Says Who?
Net zoals Ayaan hirsi ali moslimvrouwen vertegenwoordigt zeker lol.

dit is gewoon onzin, dat doet hij slechts in zijn eigen ogen en in de ogen van officiele regels tov andere landen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:56
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 17-06-2003 @ 20:18:

Als in dit topic aan de orde wordt gesteld dat een non een regel heeft overtreden, is het dus wel relevant om in discussie te gaan over het nut van deze overtreding en ook over het nut van de regel zelf; dit is niet te scheiden van het algemene 'je niet aan de regels houden'. Wanneer een concreet voorbeeld wordt genoemd, lijkt het met zinvol daar ook inhoudelijk op in te gaan.
Ja... als je het niet eens bent met een regel dan kun je daar inhoudelijk over discussieren. Maar dat je over een regel kunt discussieren betekend nog niet dat iemand zich daar niet aan hoeft te houden. Zolang die regel bestaat, en je houdt je er niet aan, loop je het risico gearresteerd te worden. Het is dus wel logisch dat die non gearresteerd werd. Je kunt niet zomaar zeggen: die regel vind ik stom, dus ik mag niet gearresteerd worden, dat is onzin. Dus je moet niet miepen als je een regel overtreed en daarvoor gestrafd wordt.
Oud 18-06-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-06-2003 @ 19:41:
Hier ging het om:
ik zie niets discriminerends in deze opmerking:

volgens mij gaat het hier om feiten, en hooguit een belediging
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:56
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 18-06-2003 @ 07:47:
Says Who?
De democratie, aap. Weet je best.
Oud 18-06-2003, 23:34
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 18-06-2003 @ 19:47:

Dat het een belediging is is al erg genoeg. Dit forum is bedoeld om te discussiëren, niet om anderen te beledigen.
Oud 19-06-2003, 12:07
Isa
Isa is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-06-2003 @ 23:56:
De democratie, aap. Weet je best.
En niet iedereen is het eens met een dergelijke democratie waarbij 1 zo'n gek een dergelijke macht heeft.
Niet dat ik tegen democratie ben ofzo, maar
voor moeder-overste.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:20
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 18-06-2003 @ 19:47:

Muwhaha feit... lol Toont echt aan dat jullie echt geen kennis van zulke dingen hebben he!

En een belediging is ook niet netjes
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:03
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 19-06-2003 @ 13:07:
En niet iedereen is het eens met een dergelijke democratie waarbij 1 zo'n gek een dergelijke macht heeft.
Niet dat ik tegen democratie ben ofzo, maar
voor moeder-overste.
Als het huidige staatssysteem je niet bevalt, moet je

-je eigen partij oprichten en alles veranderen met instemming van de meerderheid van de bevolking zodra je aan de macht bent

-oprotten uit Nederland
Oud 19-06-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 19-06-2003 @ 13:20:
Muwhaha feit... lol Toont echt aan dat jullie echt geen kennis van zulke dingen hebben he!

En een belediging is ook niet netjes
als je wist hoe vaak ik ben gediscrimineerd(ja dat kan als autochtone Nederlander), en die opmerking was dus duidelijk geen discrimineren.

lijkt wel net die ouwe bekende van me, een zekere Wang, dacht ook dat je enkel gediscrimineerd kan worden als je buitenlander bent. maar je moet gewoon niet gaan zeiken, als je een vuile turk bent ben je dat dat het realiteit. als je dar niet tegen kan moet je maar gaan huilen. ik heb ook nooit geklaagd.

maar nu ff weer ontopic graag
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 19-06-2003 @ 17:46:
als je wist hoe vaak ik ben gediscrimineerd(ja dat kan als autochtone Nederlander), en die opmerking was dus duidelijk geen discrimineren.

lijkt wel net die ouwe bekende van me, een zekere Wang, dacht ook dat je enkel gediscrimineerd kan worden als je buitenlander bent. maar je moet gewoon niet gaan zeiken, als je een vuile turk bent ben je dat dat het realiteit. als je dar niet tegen kan moet je maar gaan huilen. ik heb ook nooit geklaagd.

maar nu ff weer ontopic graag
Vind je t gek? Zolang jij je zo blijft gedragen tegen allochtonen zul je je hele leven lang gediscrimineerd worden.
Iedereen kan gediscrimineerd worden, alleen allochtonen worden vaker gediscrimineerd. Dát is een feit.

ik zal t je ff simpel uitleggen anders:

-ik praat niet als een kakker
-ik luister niet naar berberse muziek

Dus dít is geen feit, snap je ???
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:36
Isa
Isa is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 19-06-2003 @ 16:03:
Als het huidige staatssysteem je niet bevalt, moet je

-je eigen partij oprichten en alles veranderen met instemming van de meerderheid van de bevolking zodra je aan de macht bent

-oprotten uit Nederland
ik heb nooit de democratie geaccepteerd als zijnde absoluut, 3de mogelijkheid is dus :gewoon ongehoorzaam zijn bij dergelijke extreme achterlijke regels.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:33
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-06-2003 @ 20:02:
Vind je t gek? Zolang jij je zo blijft gedragen tegen allochtonen zul je je hele leven lang gediscrimineerd worden.
Iedereen kan gediscrimineerd worden, alleen allochtonen worden vaker gediscrimineerd. Dát is een feit.

ik zal t je ff simpel uitleggen anders:

-ik praat niet als een kakker
-ik luister niet naar berberse muziek

Dus dít is geen feit, snap je ???
jij niet snappen, jij doen alsof je kakker allochtoon bent. jij bijdehand zijn
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:46
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 22:33:
jij doen alsof je kakker allochtoon bent.
En waarin uit zich dat dan volgens jou?
Oud 19-06-2003, 23:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 22:33:
jij niet snappen, jij doen alsof je kakker allochtoon bent. jij bijdehand zijn
Omg, ik vraag me af of jij ooit nog echt volwassen wordt...21 en dan nog zulke triest kinderacties. Pff, zelfs bruggers zijn nog minder erg man.

Hmmm..en hoe gedraag ik me dan zodat ik als een allochtone kakker lijk voor jou?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 07:33
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 00:46:
Omg, ik vraag me af of jij ooit nog echt volwassen wordt...21 en dan nog zulke triest kinderacties. Pff, zelfs bruggers zijn nog minder erg man.

Hmmm..en hoe gedraag ik me dan zodat ik als een allochtone kakker lijk voor jou?
Kom Mehmet, een grapje moet je tegen kunnen, ik was gewoon als jouw soortgenoten gaan typen.

Je irritante gedrag uit zich in jouw constante GroenLinks achtige salonsocialistische uitspraken, gelijkend op Nare Man. Bijdehand en dogmatisch. Vergeleken met de andere allochtonen op dit forum kakel je alleen maar onrealistische taal, typisch voor een linkse kerk aanhanger. Uit je posts is duidelijk op te maken dat jij bepaald geen doorsnee allochtoon uit een achterstandsbuurt bent, maar eerder iemand die vanuit een ivoren toren z'n meningen spuit. Zoals Rosenmüller bijvoorbeeld deed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten