Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb wat van die local bandjes gezien, waren wel leuk.
ik heb mudvayne gezien geloof ik, klonk wel goed, maar tis nix voor mij.. Marilyn Manson, ging ik voor, vond ik echt goed, maar zoals iemand al zei, hij besteedde erg weinig aandacht aant publiek en het leek een beetje zo van "ik doe dit omdat het moet" maar goed ik vond t super ![]() metallica, was echt vet! ik kende metallica eigenlijk nooit zo qua muziek, maar ik vond ze echt onwijs goed! niet van ik koop nu een cd, maar gewoon live erg goed. geslaagde dag dus en kheb geen spijt van die 50 euro ![]()
|
- druk druk druk
- drinken drinken drinken - verbrand - Disturbed was okay - Stone Sour saai - Mudvayne was het vetst! Nog nooit zoveel gezweet... Was de tweede keer dat ik ze zag. Eerste keer heb ik de show gewoon rustig goed bekeken, nu heb ik gebeukt - Metallica, ben geen fan, maar was goede show Mijn foto's zijn crap maar deze is toch wel erg grappig: Marilyn Manson as Mickey Mouse - let op de subtiele middelvingers ![]()
|
Stone sour was leuk
Marilyn Manson haha ![]() Metallica vond ik ook wel grappig Ultimahans gezien Martin dude gezien (niet dat hij mij kent maar hij vond het wel cool ![]() Veeel te lang in de rij voor muntjes Falafel brandde mn strot uit porties eten waren wel goed ![]()
|
-lange wachttijden bij muntjes/vreettenten
-eten was wel goed -Disturbed was wel grappig, wat ik ervan gezien heb -Arch Enemy heerschte -Mudvayne was ook wel koel, in ieder geval beter dan dak had verwacht -Opeth was et beste op Metallica na -Marilyn Manson, tijdens wachten op Metallica gezien. wat is dat toch een waardeloze gast. -Metallica was gewoon fantastisch. Setlist: Blackened No Remorse Harvester Of Sorrow Welcome Home (Sanitarium) For Whom The Bell Tolls Frantic Sad But True St. Anger Seek and Destory Master Of Puppets Damage, Inc. -------- Ride The Lightning Nothing Else Matters Creeping Death -------- Hit The Lights Enter Sandman ![]() ![]() ![]() pics van metontour.
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 13:30. |
![]() |
||
Citaat:
Toen MM afgelopen was werd het dringen, werd helemaal dood gedrukt daar (ik ben klein meisje van 1m60) en toen waren we bij het hek en toen werd er gezegt dat het vak vol was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
tsssj terwijl mensen bij de outer ring helemaal platgedrukt stonden(ik ook) en over het hek vielen. zag ik dat de pit rustig was.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Opeth ==> Beste concert van de dag, gevolgd door Metallica, Nile, Arch Enemy en Mudvayne....Marilyn Manson viel tegen. Allemaal standaardzinnen die hij bij elk concert gebruikt...niet spontaan genoeg.
Muntjes waren ZEER KUT De pit van Nile was irritant, kreeg een of anders stomme idioot met een Amerikaanse vlag over me heen, heb em gelijk alle hoeken van de tent laten zien. Daarnaast zaten er nog meer lompe, op ooghoogte slaande mensen in. Water drinken was van cruciaal belang, anders ga je echt gestrekt. Heb pijn aan m'n poten van de hele dag rondslenteren. T-shirt verkoop was goed geregeld (jammer dat ze geen Opeth shirt hadden voor m'n vriendin) De Dixi's waren vies De pannenkoeken waren LEKKER Het grote scherm naast de Main Stage was een uitkomst. Brainshake was een fantastische binnenkomer ![]() Er waren veel Duitsers ![]() De pendelbussen waren idioot geregeld, en dat halfmongole personeel wees ons in de verkeerde richting, waardoor we alsnog een gewone bus naar het station moesten nemen. Terugreis in de trein was gezellig ![]() Na aankomst moest ik nog anderhalf uur fietsen, en das niet handig als je zo gaar bent. Al met al was het een heel geslaagde dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Voor de geinteresseerden:
ik heb gisteren het concert dat werd uitgezonden van OPETH opgenomen en geript. Deze is hier te vinden: http://rudolphus.nl.eu.org/mp3/Opeth...ock%202003.mp3 niet met zn allen tegelijk! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fields of Rock 2008 Carn | 16 | 26-03-2008 17:50 | |