Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie dat nog steeds de merken heel belangrijk gevonden worden ?!
Nou : Rooie linnen broek . *kijkt op label* gsus . Truitje , met euhm... vaag uit te leggen . rood lichaam , met zwart en zilver aan onderkant . één zwarte mouw . één gelige mouw met roze soort delfts blauw print maar roze *onnnduidelijk* van Custo ![]() Maar ik ben er helemaal blij mee (mag ook wel voor dat geld maar dat doet er niet toe als mamma betaald ![]() Schoenen , sparco's rood met zwart . Zwart ondergoed van de hema ![]() ![]() |
![]() |
|
Zwart spaghettiband-truitje en een witte onderbroek met snoopy..
Nee ik heb het niet warm, echt niet.. Nee écht niet.. Owke ik heb het LOEIheet ![]() ![]()
|
- blauw met geel gestreepte broek
- donkerblauw glanshemdje zonder mouwen - witte sokken - wit ondergoed - haar in een staartje met een zwart elastiekje en streepjesspeldjes.
||
Citaat:
![]() Ik heb aan: - witte vrij wijde broek Hilfiger - rood-wit-blauwe riem Hilfiger - rode longsleeve Sutherland - rode puntlaarsjes Bronx - zilveren sieraden
|
![]() |
witte iets uitlopende heupbroek Replay
felblauw/turqoise shirtje Replay zwart vestje Only zwarte puntinstappers Bronx Haar in miniscuul staartje, beetje wax in schuine pony, zilveren schakelarmband en ketting van Esprit, beetje mascara en lipgloss en Ralph als geurtje.
|
Owkeetje
Witte schoenen met rood klitteband Spijkerbroek Rode riem met wit Zwart shirtje met wijde hals en driekwart mouwtjes Rood-witte polsband/zweetband Grote ringen in mijn oren (met aan 1 ring een E .. ff een experimentje) Sjah euhmm .. dat was t wel Owjah: Mijn haar los met beetje een lok ofsjow niet zo veel aan gedaan eigenlijk Ben wel erg rood wit geheheh |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |