![]() |
|
oei dat wil ik ook!
ik zie mn vriendin denk ik 4-5 keer per week, maar dan hebben we 1 of 2 keer per week sex, en dan eigenlijk alleen in het weekend! komt ook omdat ze 15 is, en van haar ouders mag ik door de weeks 's avonds niet langer blijven dan 10 uur, ze heeft geen slot op de deur, als ze naar mij komt moet ze gebracht worden door ouders (ik woon wel een stukje fietsen weg). maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg relatie bestaat niet alleen uit sex (bij mij dan) maar als jij het leuk vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik bij me vriend ben of hij bij mij, hebbe we meestal voor we gaan slapen sex en als we wakker worden.. dusja ook 2 keer op dag.. en jah als je dan 2 maande bij elkaar bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar gelukkig komt er nooit iemand binnen ofzo... Gister was wel btje vervelend... We waren net bezig... klopt er iemand op de deur: ik gelijk: NEEEEEEEEEEEEEE... ![]() Mijn broertje de volgende dag.. volgens mij kwam ik op een verkeerd moment binnen Ik zei: volgens mij ook.. mjaa.. mijn broertje weet toch alles al van mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
2 x per dag.. ik weet nie hoelang jij met 2 x bezig bent.. maar dat hoeft ech geen hele dag te duren.. en we doen ook zeker wel andere dingen..
||
![]() |
Citaat:
maar ach die weten toch wel dat we "het" doen.. en (zo ver ik weet) horen ze nix.. dus waarom ook nie? Ik lijk wel geobserdeerd door sex ![]()
||
Citaat:
![]() Nee maar lekker toch ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zie mijn vriendje meestal van donderdagavond tot maandagochtend.
wij seksen ook erg vaak. voor het slapen gaan en bij het wakker worden en tussendoor *ghi*. het is wel veel, maar we vinden het beiden fijn en we houden genoeg tijd over voor andere leuke dingen samen. dus ik zie het probleem eigenlijk niet zo. |
![]() |
|
als je je abnormaal voelt bij 2 keer per dag 5 dagen per week weet ik nu niet hoe wij (ik en vriendin) ons nu moeten voelen. 7 dagen per week meestal 3 of 4 keer per dag en soms zelfs meer dan 10 keer op 1 dag.
d8 dat 2 keer per dag wel normaal was maar blijkbaar dus niet....
||
![]() |
Citaat:
maaar jullie.....DAMN ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ohw dat is zo'n klote gevoel als je denkt zwanger te zijn (als je het niet wil iig).. ik had dat ook! Nah ik heb me bijna nog nooit zo klote gevoeld.. je voelt je dan zo onzeker enzo.. Hebben jullie al wel een test gedaan dan?? En tsja.. broertjes.. die zijn gewoon nieuwschierig ofzo.. maar iehw ik wil mijn broertje het niet zien doen hoor
|
Verwijderd
|
Even denken.
Je slaapt gemiddeld 8 uur per dag. Je bent gemiddeld 8 uur per dag bezig met school en werk. Je bent gemiddeld 1 uur per dag bezig met eten. Dan heb je nog 7 uur over... Nee, ik kan het me nog steeds niet voorstellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() is wel slim denk ik om ven langs de apotheek of dokter te gaan..
||
![]() |
Citaat:
soms doen we het wel 4 x.. maar dan slapen we ook maar heel weinig.. dan word ik bijv wakker.. en ben ik ineens geil.. heeeel vervelend voor mijn vriend.. ik dwing hem gewoon ![]()
|
tja.. gaan we ook ooit wel eens doen.. misschien bang dat ze echt zwanger is ofzo
ik hoorde trouwens van een vriendin van me dat het ook kan komen doordat mijn vriendin is ontmaagd, dat de menstruatie dan een tijd lang kan weg blijven. dat was bij die "gewone" vriendin van mij ook een half jaar zo en bij nog wat meisjes die zij kende ook.. ik vond het nogal vraag klinken, had er ook nog nooit eerder van gehoord.. maar kan dat kloppen of slaat het als een tang op een varken? (nergens op dus)
||
Citaat:
En de ene eer doen we een ruim voorspel en de andere keer hebben we spontaan sex.
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat het eerder is dat het door de spanning komt.. ze is nu denk ik onwijs gespannen... en druk/gestressed over dat zwanger zijn.. en daarvan kan je ongesteldheid ook uitstellen.. ofzo.. toch?? Maar dat moet je maar aan poessiefox of sarahbresser vragen.. Dat zijn de sex-experts ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Wanneer ben je een "slet"? Hydrodynamikaas | 119 | 25-08-2008 22:30 | |
Seksualiteit |