![]() |
||
Citaat:
Ik zelf wil geen sex als ik ongesteld ben, maar meer omdat ik t idee vies vind. Als jullie allebei willen dan ook niet moeilijk doen over een beetje bloed...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
handdoek op bed leggen. tissues bij de hand. tampon eruit en neuken maar. t valt best mee qua smerigheid. maar als zij niet wilt houdt het op natuurlijk. met een tampon erin lijkt me niks, ben dan toch ben dat ik "doorduw"
|
hmm
ik tot nu toe nog niet het idee staat me niet aan, en volgens mij mn vriendin ook niet.. ze doet wel dingen bij mij enzo maar echte sex.. neen en trouwens, wat is er lekker aan als je je lul er 4 cm in schuift? kweennie hoor maar de mijne moet er toch wel helemaal in gaan wil ik ervan genieten, beetje op die 4 cm heen en weer zitten prutsen en oppassen lijkt me echt niet opwindend
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo ongeveer het eerste etmaal van mijn menstruatie heb ik geen libido en voel ik me vies, dus nee, dan hebben we geen sex.
Daarna wel, maar dan inderdaad met de tampon er úít. Hoe kan het nu leuk zijn als-ie er maar 4 cm in mag? Dan moet je steeds keivoorzichtig doen, zit je zo nog tien cm van elkaar af... Het is maar wat slijm en bloed hoor, je bent toch niet vies van haar? Bovendien, als de sex niet al te lang duurt dan wordt het helemaal niet bloederig, want de tampon heeft haar vagina-ingang 'leeggemaakt'. |
![]() |
|
![]() |
hmm... ik heb de eerste keer met m'n huidige vriend verbrod zeg maar doordat ik m'n regels kreeg die nacht (wist ik dus niet, was nog niet aan de pil); heel het laken vol bloed
![]() sindsdien niet meer nee, maar was toevallig niet meer bij 'm als ik ze had. wil het ook niet meer doen, het is niet goor, maar ik voél me zo.
|
Verwijderd
|
Ja wij hebben dat wel eens gedaan ja. Natuurlijk zonder tampon, lijkt me een beetje vreemd als je dan sex gaat hebben. Ja, je kreeg wel wat vlekken enzo, maar als je daarna gaat douchen en je maakt de lakens schoon merk je er niks meer van
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik ongesteld ben, dan voel ik me altijd vies en heb ik ook helemaal geen zin in seks... Het idee staat me niet echt aan...
(ik ben altijd door de weeks ongesteld, en dan zie ik mn vriend meestal toch niet, dus dat scheelt..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch nee dank je... |
![]() |
|
![]() |
ja 1 keertje maar dat was op t einde van haar 'ongesteld zijn' en toen had ik nergens bloed gezien
![]() maar t voelde tzelfde als normaal eigenlijk, en heel vaak als zij ongesteld is, is ze nog geiler als normaal, en dat is al 'erg' ![]() (zou dat komen omdat ze dan minder bloed in zich heeft en beetje licht in de kop is?? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex tijdens mentruatie surferbabe | 42 | 07-09-2006 18:29 | |
Seksualiteit |
sex tijdens menstruatie hetisgoedmetjou | 80 | 29-10-2005 13:35 | |
Seksualiteit |
sex tijdens de zwangerschap Lolita | 39 | 12-06-2005 21:10 | |