Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
zulke makkelijke teksten blijven teminste goed in hoofd zitten
dat kan een hitje betekenen is alleen maar slim en alsof acda en de munnik de eersten waren dit doen ZOVEEL cabaretiers of theatergezelschappen niks acda en de munnik rip-off aan elke punkband is toch ook geen ramones rip-off?
||
Verwijderd
|
Citaat:
[en het zal misschien aan mij liggen, maar somehow heb ik het idee dat je de boel loopt te stangen. ? Maar dat kan ik natuurlijk ook compleet fout hebben. ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 13:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah, wie weet zijn andere nummers wel beter, maar de tekst van het nummer stinkt gewoon. |
![]() |
|
![]() |
"That's a no-no" is een Amerikaans spreekwoord als in "dat is echt superfout".
Verder vind ik het een leuke tekst met grappige verwijzingen en tegenstellingen die goed gevonden zijn. "Dat ik niet de plank maar juist de strijk was" bijvoorbeeld. En dan kunnen de scholiertjes hier wel intellectueel gaan doen en de zaak wegwuiven maar ik durf te wedden dat juist zij qua poëzie niet veel verder komen dan zweverige hippiemeuk waar zelfs de honden geen brood van lusten. |
![]() |
|
hmzz nouja, niet echt een intelligente opening van het topic; wat wil je er eigenlijk mee??
Maar goed, ik heb onlangs de cd gekocht en ik vind hem erg leuk! Best wel Acda en de Munnik achtig natuurlijk, want ook deze twee komen uit het theater, maar ze zijn toch weer wat anders.. Ik vind dat Veldhuis en Kemper toch wat lekkerder klinken dan Acda en de Munnik.. die klinken na een tijdje erg hetzelfde, ook weinig afwisseling van hoogte enzo, dat vind ik bij Veldhuis en Kemper wat meer.. De teksten vind ik trouwens ook best apart, als je eens wat verder leest dan het eerste wat er in je opkomt.. Wat zijn veel mensen hier trouwens kortzichtig zeg.. Iets voldoet niet aan jouw standaart muziek smaak dus het is meteen kut...? ![]()
||
Citaat:
maar Veldhuis en Kemper zijn wel degelijk serieus met hun muziek, het is zeker geen parodie.. Ik denk dat jij meer een kloon bedoelt ofzo.. dat zou kunnen, maar goed, als die jongens dat leuk vinden.. Ik vind het triest dat mensen het al afkraken voordat ze er iets van kennen.. erg jammer.. Je hoeft het van mij echt niet allemaal te luisteren, of mooi te vinden, maar sommige reacties zijn echt te makkelijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het valt mij op dat ik veel meer negatieve reacties lees overal dan een tijdje geleden.. het lijkt wel een wedstrijdje ''kraak-alles-zo-origineel-mogelijk-af'' ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 20:05. |
![]() |
||
Citaat:
no offence
||
Citaat:
![]() btw; dan vind jij het kut, maar dat betekend niet dat het ook daadwerkelijk kut is en dat anderen dat ook moeten vinden.. ieder zn mening natuurlijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn mening is wet voor mijn aanhangers dan |
![]() |
||
Citaat:
Dat men het niet na zouden kunnen schrijven wil niet zeggen dat het ineens goed is. Ik kan ook niet in mijn eigen bek schijten, en daarom vind ik mensen die dat wel kunnen niet ineens geweldig. Koop dan eens een echt boek, ipv naar die semi-intellectuele prutzooi wat zich Nederlandse popmuziek noemt te luisteren.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veldhuis en Kemper! Vanavond op de buis! Verwijderd | 16 | 28-11-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
Muziek |
Beste Nederlandstalig nummer Sint Juttemis | 128 | 28-04-2004 22:01 | |
Muziek |
Veldhuis en Kemper: Wie zingt wat? nienie | 5 | 28-08-2003 14:32 | |
Muziek |
bladmuziek Veldhuis en Kemper Baz | 6 | 05-08-2003 19:59 |