Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ga HIER naartoe...
Klik op STATS (linksonder) voor een voorbeeld van pop-up... Code die ik daarvoor heb gebruikt: Code:
<a href=# onclick=javascript:window.open('stats.php','stat','width=200,height=300,directories=no,location=no,menubar=no,scrollbars=no,status=no,toolbar=no,resizable=no');>stats</a> |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor alle hulp maar ik snap het dus nog steeds niet want wat jullie beschrijven is dat wanneer iemand op een bepaalde link klinkt er dus een (kleine) pagina in een nieuw venster opent maar dat kan ik wel, ik wil gewoon dat wanneer er iemand naar mijn site gaat en de index pagina opent dat er dan ook een klein pop up venster opend, nou in ieder geval mijn site is http://www.angelfire.com/ak5/mariekeopdam misschien wil iemand ff naar mijn script kijken en dan zeggen waar ik dat moet regelen? Doen jullie trouwens niet onwijs ingewikkeld over een pagina in een nieuw scherm te laten starten? dan moet je toch gewoon met front page bij de html link bij "target" new zetten? werkt bij mij altijd
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een wel een site die heeft wat ik bedoel, die van peterlanghout http://www.peterlanghout.nl als je daarheen gaat krijg je ook een een pop up met daarin de aanbieding van de week
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je het er toch ook zelf afhalen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'bla.html' ,'width=700,height=350,toolbar=no,m enubar=no,location=no,status=no,scrollbars=yes' dus: Code:
onload="java script:window.open('bla.html','width=700,height=350,toolbar=no,m enubar=no,location=no,status=no,scrollbars=yes') ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik heb nu:
<BODY onload="javascript:window.open('mooning.html','width=700,height=350,to olbar=no,m enubar=no,location=no,status=no,scrollbars=yes') en dat werkt dus niet en ik heb ook nog dit geprobeerd: <BODY onload="javascript:window.open('mooning.html','width=700,height=350,to olbar=no,m enubar=no,location=no,status=no,scrollbars=yes')"> Maar het werkt dus alleen als ik dit doe: en dat is nog niet helemaal wat ik bedoel: <BODY onload="javascript:window.open('mooning.html')">
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja dat had ik toch ook wel gelezen maar ik heb nu:
<body onload="window.open(mooning.html', 'Mooning', 'height=300,width=200,resizable=no,scrollbars=no,t oolbar=no,menubar=no,status=no,directories=no,loca tion=no')"> en dat werkt echt niet hoor
|
Verwijderd
|
haal hier een gratis javascript: http://javascript.internet.com
volg de instructies Da's toch nie moeilijk? |
![]() |
|
Kijk maar eens hier. Hier werkt de code dus wel. In het venster hieronder staat de broncode:
Code:
<HTML> <HEAD> <TITLE>POPUP</TITLE> </HEAD> <BODY onLoad="window.open('http://forum.scholieren.com', 'Info', 'height=250,width=200,resizable=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,status=no,directories=no,location=no')" > Van hieruit wordt automatisch een nieuw venster geopend. </BODY> </HTML> Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 21:14. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt!! het werkt eindelijk maar het was heel vaag want ik had gewoon die codes uit die replys gekopieerd maar dat werkt dus niet en toen had ik hem dus van die site gekopieerd maar dat werkte dus wel, maar bedankt dus
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Messenger-service spam pop-ups apekop123 | 8 | 04-05-2003 19:34 | |
Software & Hardware |
Steeds meer pop-up reclame Evelientjuh | 20 | 26-01-2003 16:45 | |
Software & Hardware |
[HTML] 'Locale' Pop-ups? Sister Bliz | 8 | 29-09-2002 10:22 | |
Software & Hardware |
[IE] Nieuw venster.. ZlatanSuperJood | 2 | 27-06-2002 08:09 | |
Software & Hardware |
html-vraag: ik wil een klein venstertje openen, net zoals een pop-up... Kupu | 9 | 08-04-2002 18:09 |