Advertentie | |
|
![]() |
|
ja! geweldig, heb ze alle 2 op DVD..A-pie3:american wedding komt binnekort uit..*(augustus)
trailer: http://www.apple.com/trailers/univer...ing/index.html ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik ga hem waarschijnlijk weer samen met mn moeder kijken, omdat ze toch niet meer weet dat ze hem al gezien heeft, en ik vind hem na 4x ofzo nog steeds leuk.... Ben trouwens erg benieuwd naar deel 3. Hoop dat ie leuker is dan deel 2 (die ik minder vond dan deel 1...)
||
Citaat:
misschien dat deel 3 beter wordt
||
Citaat:
Heb even de trailer gekeken, volgens mij is deel 3 minder 'plat', maar wordt ie wel leuk. Vooral weer leuke Jim-Jim's dad gesprekken. Voordat Jim gaat trouwen: Jim's dad: the longer a marriage last, the longer you can go....eh....without sex. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is van Barry White (theme song van John Cage uit Ally McBeal ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Net weer de 'taartscene' gezien. Ik had het al eerder gezien.. tja.. het is wel grappig, maar verder hou ik niet zo van zulke slappe, soms zelfs perverse humor. Ik ben niet iemand die gaat giechelen als ze het woord 'penis' hoort.. Doe mij maar humor à la Notting Hill, You've Got Mail of How To Lose a Guy In Ten Days...
|
die is echt zooooooooo leuk! Ik heb alle 2 de delen op video! Mijn moder vind ze ook leuk, het is echt een feel-good movie!
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het iig nog steeds een super film. American pie was toch ook eigenlijk 1 van de, of misschien wel DE eerste met van die teenage films zeg maar. ik dacht tenminste dat na american pie het opeens in een sneltrein vaart ging met al die films. Of heb ik het mis ![]()
|
'k heb em ook een ker met me ouders gekeken die kunnen dit soort films ook goed waarderen om eerlijk te zijn wie niet? zijn er mensen die onderbroeken humpr op gepaste momenten niet leuk vinden?
![]() IIg 'k heb em uiteraard ook weer gekeken blijft geniaal ![]()
|
Ik heb hem gister gezien samen met mn moeder en ik vond het wel relaxed om zo'n soort film te zien na een dagje leren. Mn moeder kon de humor niet erg waarderen geloof ik en ze heeft nog het meest gelachen om de bemoeizuchtige vader geloof ik
![]()
|
Ik heb hem gisteren ook weer gezien voor de 6de keer ofzo....
Tis echt een leuke film. Nog zo'n film is Not Another Teen Movie. Heeft iemand die ooit gezien? Komische film!
||
Citaat:
Ik vind ze ook echt te vet..alleen de trailer van de derde vind ik wel iets minder.. maaaar zeker dat ik er wel naar toe ga ![]() Er zit trouwens 1 echt lekkere gozer in ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[FILM] American Pie 4 Verwijderd | 34 | 05-12-2005 16:45 | |
Films, TV & Radio |
American Pie: Band Camp Verwijderd | 10 | 26-09-2005 21:46 | |
Films, TV & Radio |
Welke film móét ik gezien hebben, volgens u? Verwijderd | 105 | 17-05-2005 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
American Pie 3 Verwijderd | 17 | 13-08-2002 10:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv-american pie 2!!!!!!!!! SuPaGuRl | 5 | 18-11-2001 23:06 |