Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 15+ per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nee en ja. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Liever per post. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Ja, en dat gaat ook komen vanaf deze maand! I-mode van KPN Mobile... 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 5-10 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? staat vrij cool, 't is nogal assosiaal als ge der gene hebt 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? sms 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? da zou'k vrij stom vinde ze!! en chatte kunde al op nen 3310 peisik i dunno ![]() 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA Alvast bedankt! [Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).] [/B][/QUOTE]
|
![]() |
1: ja
2: ja, maar heel weinig, niet eens 1 per week 3:wel handig als je ergens midden in de rimboe pech krijgt ofzo 4: vind t niet cool ofzo, kan me nogal ergeren aan mensen die dr mee lopen te patseren 5: neuh zou ik niet via sms sturen 6: wat moet je dr mee? kost alleen maar veel geld volgens mij 7: ik koop mijn beltegoed zelf ja, maar dat is zon 1x per jaar als t niet eerder verloopt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|